رفتن به محتوای اصلی

از ابتکار عظیم زاده و عبدی پشتیبانی کنیم!
پیوند تاریخی دو حلقه از یک زنجیره دمکراسی ساز
26.04.2016 - 15:29

 

با اهدای صمیمانه‌ترین درود‌ها به روان پاک تمام تمامی جان نثاران فقید راه آزادی بشر به حضور یکایک کارکنان زحمتکش جهان بویژه معلمان و کارگران سراسر کشور سلام می‌فرستم.

 

ضمن گرامیداشت همزمانی دو مناسبت تاثیر گذارتاریخی در ۱۲ اردیبهشت ماه امسال یعنی سالگرد روز جهانی کارگر و نیز سالگشت روز ملی معلم در ایران، این تقارن فرخنده را به فال نیک گرفته و با استقبال از ابتکار نمادین آقایان اسماعیل عبدی و جعفر عظیم‌زاده از همه همیهنان در اقصا نقاط گیتی بخصوص کارکنان کشور و بالاخص ازکارگران ومعلمان ایرانی، امیدوارانه درخواست می‌نمایم که به بهانه این ابتکار خجسته، هر کس یا هر گروهی به هر طریق ممکن، حمایت و همبستگی خود را با فعالان اجتماعی و مبارزان سیاسی بویژه کارگران و معلمان زندانی ابراز دارد. 
بدین امیدکه این گونه حرکت‌های نمادین سرآغازی باشد بر شکل گیری یک اقدام مشترک همگانی در سراسر میهن بحران زده‌ای که از جوروجفای بیگانه زادگان و بیگانه پرستان حاکم روز به روز پریشان‌تر می‌شود.

هم میهنان

باند ۵۰۰ نفره متشکل از گدازادگان دیروز ولی مولتی تریلیاردرهای امروز و نیز بادمجان دور قابچین‌هایشان که در ۳۷ سال گذشته تمامی اهرمهای ریز و درشت قدرت استبدادی را در دستان ناپاک خود گرفته و حتی برای لحظه‌ای در کاربرد زور علیه مردم بپا خاسته ایران تردید روا نداشته‌اند، اینک که کفگیر اقتصاد به غارت رفته ملی به ته دیگ خورده، بر سر تقسیم عایدات نامکفی کشور، چنان بیرحمانه به جان هم افتاده‌اند که لرزه برتن اخلاق می‌اندازد؟!

اما با وجود تمام سفاکیهای رژیم خامنه‌ای و شرکاء، نباید این اصل تاریخی را از یاد ببریم که هنگامی که فشارهای مردمی از حدو مرز مشخصی فرا‌تر برود لبه تیز تیغه سرکوب کند می‌شود و مستبد تریم خودکامکان، ابتدا مجبور به عقب نشینی و رفته رفته وادار به تسلیم می‌شوند.

در سالهای اخیر نیز اعلام دو ترکیب نا‌متجانس» نرمش قهرمانانه» و» اقتصاد مقاومتی»، نه اولین نمونه ونه آخرین نمونه از اینگونه عقب نشینی‌ها هستند. بدون تردید این دو ترفند مذبوحانه رژیم در نتیجه سنگینی فشار افکار عمومی و ترس از آغاز حرکت توفنده همگانی عنوان شده است.

هم میهنان

بدانیم و مطمئن باشیم که تشکیل یک ارتش غیر مسلح از کارکنان و بیکاران سراسر کشور که جرقه آن با اقدام یک معلم و یک کارگر زندانی به عنوان سمبل پیوند» اندیشه و عمل» زده شده است، می‌تواند عقب نشینی‌های موذیانه استبداد خون آشام را به مرحله تقسیم نقش کشانده و بادرهم شکستن کلیت آن، آزادی مردم و آبادی میهن را به ارمغان بیاورد. در این میانه برماست تا درنبرد سهمگین جاری هر چه مسئولانه‌تر سهیم شده و دین خودرا به ملک وملت ادا نماییم.

زنده باد ایرانی پاینده باد ایران هرچه گسترده‌تر باد مبارزات حق طلبانه و عدالت خواهانه ایرانیان

ارژنگ داودی، زندان رجایی شهر. ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.