رفتن به محتوای اصلی

درماندگی حکومت اسلامی در سوریه و اطلاعیه سپاه پاسداران مازندران
"مردم خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند"
08.05.2016 - 08:09
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 

سیاست های حکومت اسلامی در تضاد بنیادی با منافع سیاسی، ملی و تاریخی ایرانیان قرار دارد و تا کنون ضربات جبران ناپذیری بر جامعه و کشور ما رسانده است. حکومت اسلامی کشور و جامعه ایرانی را در وسیله نقلیه بدون ترمز گذاشته و بسمت پرتگاه در حرکت است. باید امروز سکان (حکومت) را از اسلامگرایان گرفت، وگرنه فردا دیر است!

*******************************

سپاه پاسداران مازندران در اطلاعیه خود (عصر ایران) نوشت:

 
"این نیروها که از مازندران به سوریه اعزام شده بودند، در کمین تروریست ها گرفتار شدند و بعد از یک مقاومت شجاعانه، تعدادی از آنها شهید و اسیر شدند.
در پی وقایع اخیر حلب در منطقه خان طومان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان در سوریه شد، روابط عمومی سپاه کربلا مازندران اطلاعیه ای صادر کرد. خبرها حاکی از آن است که تعدادی از مدافعان حرم که از مازندران به سوریه اعزام شده بودند، در کمین تروریست ها گرفتار شدند و بعد از یک درگیری سخت و مقاومت شجاعانه، تعدادی از آنها شهید و اسیر شدند.
بی‌اعتنایی به عملیات روانی تکفیری‌ها در شبکه‌های اجتماعی، حرکت کامل‌کننده اقدامات فرزندان شجاع این سرزمین است که برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و صیانت از سرزمین دینی خود، شهادت را چون احلی من‌العسل پذیرا هستند اما ذلت بازی‌خوردن توسط دشمن را هرگز گروه‌های تکفیری برای تضعیف روحیه مقاومت و دریافت اطلاعات تکمیلی از نیروهای جبهه مقاومت بخصوص نیروهای مستشاری ایران، اقدام به انتشار اطلاعات ناقص از آنها در شبکه های اجتماعی می کنند تا ضمن راه اندازی جنگ روانی علیه مدافعان حرم، اطلاعات خود را تکمیل کنند و متاسفانه مشاهده شده برخی رسانه ها و کاربران در شبکه های اجتماعی ناخواسته اقدام به انتشار این گونه اخبار غیرموثق می کنند که توصیه می‌شود برای حفظ آرامش در جامعه مخصوصا خانواده های محترم مدافعان حرم، صبر و حوصله را مد نظر خود قرار دهند که بی شک صبر انقلابی‌مان تکمیل توطئه استکبار را عقیم می‌گذارد."

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.