رفتن به محتوای اصلی

آیت الله منتخب مجلس خبرگان رهبری: اولویت ما باید دین باشد نه فرزند
کسانی که به فرزندان خود رحم نمی کنند، چرا به ایران رحم کنند؟
14.05.2016 - 01:17
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 

بعنوان محصولی ایرانی جلوه داده و با قاچاچیگری نه تنها این کالای بنجل را وطنی جلوه می دهند، بلکه همه دگراندیشان را با شمشیر اسلام شیعه قلع و قمع کرده و می کنند. در میان حاکمان گروهی دریافته اند که به دلیل رویگرانی ایرانیان از اسلام و اسلامگرایان، فضا برای شان تنگ می شود و با سیاست عافیت خواهانه می خواهند نشان دهند که با جناح رقیب تفاوت دارند.

اما ما شاهدان جنایت علیه بشریت توسط همه جناح های حکومتی هستیم و اسلام ناب محمدی را توسط روح الله خمینی، خامنه ای، رفسنجانی، خاتمی، البغدادی، ملاعمر و .. تجربه کرده ایم. دیگر نه حنای رفسنجانی، خاتمی، روحانی رنگ دارد و نه شانسی برای بقائ اسلام سیاسی و اسلامگرایان در ایران وجود دارد.

روحانیت شیعه بعنوان یک اقلیت منفور و جنایت پیشه، آزادی اکثریت شهروندان ایران که زرتشتی ، مسیحی، سنی، یهودی، آته ئیست و .. نادیده گرفته و ابتدائی ترین حقوق انسان ایرانی، نظیر آزادی دگراندیشی، آزادی ادیان و احزاب را پایمال می کند.

آخوند منتخب مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اولویت ما باید دین باشد نه فرزند

براستی کسانی که به فرزندان خود رحم نمی کنند، چگونه ممکن است به ایران و ایرانیان رحم کنند؟

*************************************

چکیده ای از اخباری که در رسانه حکومتی تسنیم درج شده است:

 
 ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
 

فائزه هاشمی رفسنجانی با یک عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت دیدار کرده است.

 فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به دیدار فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران  رفته است.  

فریبا کمال آبادی از اعضای ارشد فرقه بهائیت در ایران است و بهائیان وی را عضو شورای 7 نفره این فرقه در ایران معرفی می‌کنند. وی سال 87 به 20 سال زندان محکوم شد و به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است. 

در گوشه تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهائیت) که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهائیت است دیده می‌شود.

علاوه بر امام خمینی و مقام معظم رهبری، سایر مراجع تقلید شیعه نیز این فرقه را ضاله خوانده و معاشرت با این فرقه و بویژه حمایت از آنها را حرام قطعی اعلام کرده‌اند.  آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید شیعه درباره معاشرت با این فرقه می‌گوید: اگر معاشرت سبب تحت تأثیر قرار گرفتن یا تأیید آنان شود، جایز نیست.

آیت‌الله نوری همدانی نیز این فرقه را نجس توصیف و معاشرت با آنان و ازدواج با آنان را جایز نمی‌داند.  بنا به فتوای آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز اعضای فرقه بهائیت کافر و نجس  به شمار می‌روند.

آیت‌الله بهجت نیز این فرقه را نجس و کافر دانسته و بر لزوم اجتناب از معاشرت با آنان تاکید می‌کردند.

هنوز موضعی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره این اقدام دختر خود منتشر نشده است. فائزه هاشمی پیش از این نیز در چند برهه به دفاع ضمنی از بهائیان و حتی اعضای سازمان منافقین پرداخته بود. 

 

 

آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.

آیت الله سید هاشم بطحایی منتخب مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که نظر فقها درباره فرقه بهائیت چیست و معاشرت با فرقه ضاله بهائیت از نظر شرع چه حکمی دارد گفت: بهائیت در واقع ساخته و پرداخته انگلیس است. انگلیسبرای اینکه به مکتب تشیع-که بدون تعصب راه اسلام، قران و پیامبر اکرم است- آسیب برسانند، بهائیت را تولید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این محافل زنان و مردان دست جمعی می‌رقصند و شراب مصرف می کنند و باکی از هیچ چیزی ندارند. پیر خرفت انگلستان این قضیه را با رهبری امیرعباس هویدا در ایران راه اندازی کرد. امیرعباس هویدا از سران اصلی بهائیت در دوران طاغوت در ایران بود و اعضای حامی علی محمد باب که از بنیانگذاران این مسلک و مرام منحرف بود به دست فدائیان اسلام اعدام شدند.

آیت الله بطحایی تأکید کرد: مرام بهائیت یک روشی است که با رنگ مذهبی تلاش دارد تا مذهب تشیع را از بین ببرد و از این جهت اعضای این فرقه افرادی هستند منحرف و ارتباط با این اعضا حرام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که اگر کسی به قصد حمایت با یکی از اعضای ارشد این فرقه در ایران دیدار کند، چه حکمی دارد، تأکید کرد: این بحث دو جور است یکی اینکه دیدار دوستانه باشد که باید آن فرد را طرد کرد. اما اگر دیداری باشد که تلاش شده باشد تا انحراف آنها درست شود حساب دیگری دارد. فرق دارد بین اینکه ارتباط ارتباط دوستانه‌ای باشد که خائنانه با کشور، اسلام و انقلاب است اما اگر برای ارشاد و راهنمایی آنها باشد این امر جنبه هدایتی دارد. 

آیت‌الله بطحایی گلپایگانی در پاسخ به این سوال که اخیراً خانم فائزه هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با خانم فریبا کمال آبادی یکی از اعضای ارشد فرقه بهائیت در ایران دیدار داشته، گفت: این کار بی تعارف کار اشتباهی است. این دیدار به عنوان دوستی که بعید است چون اعضای خانواده آقای هاشمی مذهبی و روحانی هستند یک خانواده مذهبی و روحانی که تز ضد بهائیت دارند نمی‌تواند با بهائیت کنار بیاید. اما اگر حتی به واسطه دلجویی نیز ایشان به دیدار این فرد بهائی رفته باشد کار غلط و نادرستی است. "اتقوا من مواضع التهم" لااقلش تهمت آور است چرا باید کاری کند تا به خانواده و آقای هاشمی تهمت زده شود. اشتباهاتی که متأسفانه این بانو مرتکب شده و به پدرش نیز لطمه وارد می‌شود و اشتباه است اشتباه است اشتباه.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاعدتاً آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دخترش در این باره تذکر دهد در دین بحث ما فرزند و اولاد مطرح نیست اولویت دین ما است. اولویت پدر مادر و فرزند در دین مطرح نیست. آیت الله هاشمی رفسنجانی باید حتما به این بانو تذکر دهد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.