رفتن به محتوای اصلی

حمله ماموران شهرداری به دانشگاه هنر و درگیری با حراست
07.07.2016 - 10:39
تفسیر از:
اقبال اقبالی

******************** 

 چند روز گذشته با توجه به تعطیلات دانشجویان؛ ماموران شهرداری با حمله به دانشگاه هنر و درگیری با ماموران حراست دانشگاه با ادعای مالکیت بر قسمتی از ضلع غربی ساختمان پردیس مرکزی دانشگاه هنر واقع در مجموعه باغ ملی، قصد تخریب درب نصب شده در این ساختمان را داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته تعدادی از دانشجویان دانشگاه هنر، روز دوشنبه ۱۴ تیرماه مأموران شهرداری به مسئولان و حراست دانشگاه اعلام می‌کنند که باید قسمتی از ضلع غربی را تخلیه کنند که حراست دانشگاه با این اقدام مخالفت می‌کند.

ماجرا از این قرار است که شهرداری مدعی است؛ قسمتی از مجموعه قزاقخانه سابق (ساختمان فعلی دانشگاه هنر) که در زمان مالکیت ارتش بر این ساختمان در داخل مجموعه دیوارکشی شده و اقدام به نصب درب برای آن کرده‌اند، خارج از مجموعه است و به نصب این درب اعتراض دارند.

در همین رابطه محمد طاهری دبیر انجمن اسلامی دانشگاه هنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، می‌گوید: روز بعد یعنی سه شنبه ۱۵ تیرماه بار دیگر مأموران شهرداری با تهدید به ماموران حراست می‌گویند که باید آن درب تخریب شود، چرا که راه عبور و مرور است.

بنابر اظهارات وی در ‌‌نهایت این موضوع منجر به درگیری و زد و خورد میان ماموران شهرداری، حراست و کارکنان دانشگاه می‌شود که در این بین ماموران شهرداری یکی از ماموران حراست دانشگاه را به زور وارد ماشین خود می‌کنند که پس از ورود مأموران نیروی انتظامی، این بحث و درگیری پایان می‌یابد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه هنر می‌گوید: قسمت مورد نظر شهرداری در دانشگاه هنر، بیش از یک دهه پیش از ارتش خریداری و به دانشگاه هنر واگذار شده است.

طاهری با طرح این سوال که معلوم نیست چرا شهرداری پس از سال‌ها به سراغ این ساختمان آمده است؟ می‌افزاید: این اتقافات و برخورد ماموران در حالی صورت گرفته که دانشجویان در تعطیلی هستند و سعی داشتند که در نبود دانشجویان و بی‌سر و صدا این اقدام را انجام دهند.

************************

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.