رفتن به محتوای اصلی

همایش اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر تهران
ویدئو
10.07.2016 - 23:09

 

در نامه ی دانشجویان دانشگاه هنر تهران به محمد فرهادی، وزیر علوم رژیم جمهوری اسلامی، آمده است:

دانشگاه هنر تهران که بزرگترین مجموعه دانشگاهی و آکادمیک هنری در سطح خاورمیانه است تاکنون بارها مورد بی حرمتی بدرفتاری و تهدید از طرف ارگان‌ها و نهادهای مختلف قرار گرفته است.

در آخرین مورد از این رفتارهای غیرقانونی شهرداری منطقه 12 به حریم این دانشگاه تجاوز کرده است.

آیا حمله ناجوانمردانه شهرداری برای تصرف قسمتی از خاک دانشگاه در مجموعه پردیس باغ ملی امری عادی و روزمره است آیا تهدید و ارعاب دانشجویان و کارمندان یک دانشگاه توسط عوامل شهرداری مورد تائید مجموعه تحت مدیریت شماست؟ آیا سکوت شما و مجموعه تحت مدیریت شما مهر تائیدی بر اعمال خودسرانه نیست؟

دانشگاه هنر تهران در سالیان گذشته دو بار مورد تجاوز وارد شده است در اردیبهشت سال 91 ماموران نیروی انتظامی و با لودر و بیل مکانیکی وارد پردیس کرج دانشگاه شدند و با حراست دانشگاه و دانشجویان درگیری ایجاد کردند، همچنین 7 تیر سال 93 گشت ارشاد نیروی انتظامی قصد ورود به پردیس کاربری دانشگاه هنر تهران را داشتند که ممانعت مامور حراست دانشگاه درگیری و ضرب و جرح کارمند دانشگاه از سوی نیروی انتظامی را رد پی داشت و در آخرین مورد مامورین شهرداری منطقه 12 به ضلع غربی پردیس باغ ملی تجاوز کردند و با تهدید و ارعاب کارمندان و دانشجویان، ادعای مالکیت بخشی از زمین متعلق به دانشگاه هنر تهران را کردند.

اگر با تجاوزها و قانون شکنی‌های پیشین برخورد جدی صورت می‌گرفت و آمرین و عاملین این قانون شکنی‌ها مجازات می شدند امروز شاهد چنین رفتارهای هنجارشکنانه ای از طرف ماموران شهرداری نبودیم.

ما دانشجویان دانشگاه هنر تهران با صدای بلند از شما درخواست می‌کنیم با تمام توان پیگیری‌های قانونی را برای روشن شدن ابعاد این تجاوز به حریم دانشگاه هنر تهران انجام دهید تا با مجازات آمرین و عاملین این هنجارشکنی توسط مقامات قضایی، دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.»

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.