رفتن به محتوای اصلی

ساخت مصلی خمینی (جلاد جماران) 400 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
05.08.2016 - 16:16

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه مصلی 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اگر 400 میلیارد بودجه ساخت مصلی در موعد مقرر تخیص داده شود، پروژه را دوساله تحویل می دهیم.

محمد جعفر علیزاده، رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی  در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه مجموعه مصلی خمینی در حال حاضر 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در جهبه های مختلف ساخت و ساز انجام می‌شود، اظهار داشت: امسال هم 120 میلیارد تومان اعتبار داده شده که اگر تخصیص یابد فازهای مهم دیگری تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه استراتژی شهرداری را برای بهره‌برداری برخی از پروژه ها در پیش گرفته‌ایم، گفت: شهرداری هر پروژه‌ای را قبل از این که به افتتاح کامل برساند از آن بهره برداری می کند به این معنا که فازهایی که قابلیت استفاده از آن وجود دارد را در اختیار مردم می گذارد. قبل از اینکه تمام پروژه به بهره‌برداری نهایی برسد. برای مثال پروژه نمایشگاه شهر آفتاب یا بوستان ولایت، نهایی نشده است اما از آن قسمت هایی که قابلیت بهره برداری دارد، استفاده می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای این مجموعه طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همزمان با ساخت، قسمت‌های تکمیل شده مورد بهره برداری هم قرار بگیرد.

علیزاده ادامه داد: با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس به این مجموعه خوشبختانه بودجه خوبی برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت:  هسته مرکزی و ایوان و مجموعه قسمت هایی که باقی مانده است با 400 میلیارد تومان کاملا به اتمام می رسد.      

علیزاده گفت: فاز مرکزی تا سال 96 در صورت تخصیص اعتبار نهایی می شود اما تاکید می کنم با توجه به روندی که پیش روی ما است و اطلاعاتی که از تنگناهای مالی دولت داریم، این مجموعه را فاز بندی و ساخت فازهای آن را اولویت بندی کردیم که همزمان از این پروژه استفاده کنیم.

 Bild in Originalgröße anzeigen

ساخت مصلی 400 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ افتتاح نهایی مصلی دو سال دیگر به شرط تخصیص اعتبارکافه گفتگو / کودکان کار

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.