رفتن به محتوای اصلی

فعالیت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در خارج کشور
05.08.2016 - 18:18

امروز ( 15 مرداد) سالگرد قتل ناجوانمردانه دکتر شاپور بختیار و یار باوفایش سروش کتیبه است و فردا سالگرد همان روز تلخی است که فریدون فرخزاد را در منزلش با کارد سلاخی کردند. ماه قبل‌تر سالگرد قتل دکتر عبدالرحمن قاسملو و یارانش بود و ماه بعد هم سالگرد قتل دکتر صادق شرفکندی و چند عزیز دیگر است. سالگرد قتل دکتر رضا مظلومان هم در هفتم خرداد بود و ماه قبل از آن، سالگرد قتل دکتر کاظم رجوی را داشتیم. و ............ اگر تقویم را ورق بزنیم، سالگرد بالای سی‌صد آزاده‌ی دیگر را هم می بینیم که در خارج از کشور به قتل رسیدند. با اینکه مقتولین گرایش‌های سیاسی مختلفی داشتند و محل قتل‌شان هم متفاوت بود، یک نقطه مشترک در تمامی این قتل‌ها به چشم می خورد و آن هم این است که مهمترین نقش را در تمامی این قتل‌ها نفوذی‌ها ایفا کردند. آنانی که ما می توانستیم شناسایی و افشا کنیم تا چنین قتل‌هایی صورت نگیرد اما برای دور ماندن از تهمت و افترای اپوزیسیون‌نماهای جاخوش کرده در خارج کشور، چنین نکردیم و نتیجه همانی شد که باندهای جهل و جنایت حاکم بر ایران می خواستند. الحق که "از ماست که بر ماست".
چند هفته پیش دو نفوذی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به نام‌های میثم پناهی و سعید رحمانی در آلمان محاکمه و زندانی شدند. راستی! اگر قبل از اینکه این دو مزدور توسط پلیس آلمان دستگیر گردند یک ایرانی آزاده آنان را افشا می کرد، "اپوزیسیون" جمهوری اسلامی چه واکنشی نشان می داد؟
امروز در سالگرد قتل ناجوانمردانه دکتر شاپور بختیار، مجدداً می نویسم که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بیش از هر زمان دیگر در خارج کشور فعال شده و حتی تعدادی از کادرهای وزارت اطلاعات را هم به خودش وصل کرد و صحت این تغییرات را سازمان‌های امنیتی کشورهای اروپایی هم تأئید می کنند. این تغییر و تحوّل نشان می دهد که باند تروریستی سپاه پاسداران علاوه بر قبضه کردن تمامی نهادهای قدرت و ثروت در داخل و خارج کشور، تکرار ترورهای دهه‌های 80 و 90 را هم در سر دارد. از همه هموطنان آزاده و انساندوست استدعا دارم که جهت متوقف کردن فعالیت این باند مافیایی- تروریستی از هر طریق که می توانند به ما یاری رسانند.

 برای دیدن ویدئو کلیک کنید

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امرالله ابراهیمی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.