رفتن به محتوای اصلی

وزارت نیرو می خواهد 450 هزار نفر را از چهارمحال و بختیاری بیرون کند!
ممنوعیت پخش خبر در مورد منابع آب استان چهارمحال و بختیاری
14.10.2016 - 10:24
تفسیر از:
اقبال اقبالی
بختیاری ها در استانهای خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان نقش تعیین کننده دارند و قطعن این سیاست های ویرانگرانه حکومت اسلامی را فلج خواهند کرد. ما بخوبی می دانیم که زندگی شرافتمندانه، آزاد، دمکراتیک و دادگرانه در خانواده ایرانی مان زیر سلطه اسلامگرایان گوهرن ایرانی ستیز ناممکن می باشد و بدون گذر از حکومت اسلامی، آسایش، آرامش و بهروزی، روی خوش به ایران و ایرانیان نشان نخواهد داد.
************************************
 
رسانه حکومتی تابناک گزارش داد:
 «حجه السلام و المسلمین امیرقلی جعفری»  که ریاست کمیته صیانت از آب استان چهارمحال و بختیاری را عهده دار است، با طرح موضوعاتی مثل صدا و سیما پخش هرگونه خبر در مورد منابع آب استان چهارمحال و بختیاری را ممنوع کرده است، بخش خبری ۲۰ و ۳۰ از زبان اصفهانی ها اینگونه گزارش می دهد که آب توسط بالاسری ها (چهارمحالی ها) بلعیده می شود و... در سخنرانی خود  و در اعتراض به توقف طرح های انتقال آب «بن_بروجن» و «سبزکوه» نکاتی را خطاب به مردم و مسئولین متذکر شد که تأمل برانگیز هستند.

 «امیرقلی جعفری» در شب تاسوعای حسینی و در یکی از مساجد شهرکرد با طرح موضوع انتقال آب به مردم گفت، مسئولان ارشد وزارت آب با طرح های انتقال اب خود در خارج کردن غیرقانونی منابع آب این استان به سایر استان ها هستند و از سوی دیگر نه تنها همتی برای اتمام پروژه های آبی داخل استانی ندارند، بلکه طرح هایی نظیر «بن_بروجن» و «سبزکوه» که عملیاتی شدن آنها برای تأمین آب بیش از 450 هزار نفر از مردم استان ضروری است را لغو کرده اند.

این روحانی شهرکردی که عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد نیز هست، در سخنرانی خود خطاب به مردم ادامه داد: اسناد و اطلاعاتی دقیقی داریم که نشان می دهد صدا و سیما دستور دارد هیچگونه خبری از اعتراضات و نیازهای آبی استان چهارمحال و بختیاری را رسانه ای نکند و این در حالی است که به صورت پیوسته در بحث آب به نفع مردم سایر استان ها در رسانه ملی خبر تنظیم می شود.

رئیس سابق نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد، با اعتراض به دستور توقف طرح های آبی انتقال آب سبزکوه و بن بروجن اضافه کرد: وقتی عملیاتی شدن این طرح ها باعث تأمین منابع آبی 450 هزار نفر از جمعیت استان می شود، معنای لغو آن ها این است که وزارت نیرو می خواهد با این کار به 450 نفر از جمعیت استان بگوید این استان را ترک کنید!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.