رفتن به محتوای اصلی

امير طهماسبي وابسته به وزارت اطلاعات ايران (قاچاقچي انسان در يونان)
01.12.2016 - 13:47

لذا از دولت فدرال آلمان وپليس بين الملل خواستاريم كه مقدار ماندن امير طهماسبي در يونان ولحظه ورود به ايران ومجدداً لحظه ورود به آلمان را ارزيابي وتحقيق نمايند از كشورهاي مختلف تاكه كلاهبرداري هاي اين شخص براي دولت مشخص شود كه اين شخص هرچه زودتر به ايران برگردانده شود.ونقشه هاي وزارت اطلاعات ايران خنثي شود طبق قانون جمهوري اسلامي ايران واروپا ايشان نبايد تا شش ماه از كشور خارج نشودو تا پنج سال حق پناهندگي به هيچ كشور اروپايي را ندارد .
امير طهماسبي همكار عاصفه آرمانفر قاچاقچي انسان در يونان بِنَا به خبرهاي رسيده شده امير طهماسبي كه تا اواخر تيرماه ١٣٩٤در منطقه آخانون يونان در حال قاچاق انسان  بوده است.
لازم به ذكر است  مسافران از خانم عاصفه آرمانفر كه هم اكنون باافرادي در داخل  وزارت اطلاعات تهران  مشغول به كار مي باشد و در آژانس مسافرتي پاييز صحرا در خيابان سهروردي ، ورودي  خيابان بهشتي  مقابل خيابان انديشه با عده ايي از افراد كه با سفارت كانادا در دبي وتركيه وسفارت يونان وايتاليا وليتواني با درست كردن اسناد جعلي بنام وثيقه ويزاي شنگن تهيه مي نمايند وبا گرفتن مقدار اوليه پول در ابتداي قرار داد نامه جعلي مسافران را به امير طهماسبي رسانده است . پيشتر در مورد خانم عاصفه آرمانفر وابسته به وزارت اطلاعات در خبرگزاري هاي مختلف كاملا صحبت شده است كه مختصرآن در لينك زير ميتوان دريافت كنيد.(http://www.melli.org/54618-2/)  امير طهماسبي بعداز گرفتن مبلغ هاي فراوان در كار قاچاق انسان صدها مسافر را در مسير راه تنها گذاشته است . ويا خود را از آنها پنهان نگه داشته است. امير طهماسبي طبق اثر انگشت ومدت ماندن در يونان دليل براين جريان را اثبات ميكند. در اين مدت امير طهماسبي با رفتن به سفارت ايران در يونان  ودر خواست از سفارت جهت تحويل دادن پاسپورت او به ايران باز مي گردد. اما طبق قانون  جمهوري اسلامي ايران واروپا ايشان نبايد تا شش ماه از كشور خارج نشود و تا پنج سال حق پناهندگي به هيچ كشور اروپايي را ندارد ولي با اين وجود ،
بعد از ديداري هاي فراوان در تهران با خانم عاصفه آرمانفر ونيرو هاي اطلاعاتي ،
مجدداً توسط اطلاعات ايران از تهران به آلمان مي آيد.وهم اكنون اين قاچاقچي انسان  در يكي از كمپ هاي شهر  Lünen در نزديكي Dortmund به مدت ده ماه در آلمان مي باشد.
ودر حال نقشه كشيدن و رفتن توسط كشتي يا هوايي به خارج از آلمان مي باشد كه مقصد خود را كانادا انتخاب نموده است. لذا از دولت فدرال آلمان وپليس بين الملل خواستاريم كه مقدار ماندن امير طهماسبي در يونان ولحظه ورود به ايران ومجدداً لحظه ورود به آلمان را ارزيابي وتحقيق نمايند از كشورهاي مختلف تاكه كلاهبرداري هاي اين شخص براي دولت مشخص شود كه اين شخص هرچه زودتر به ايران برگردانده شود.ونقشه هاي وزارت اطلاعات ايران خنثي شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
آژانس ايران خبر/ خبرنانه ملي ايرانيان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.