رفتن به محتوای اصلی

"دولت پاک دستان" در نظام گندیده و مافیایی اسلامگرایان
03.12.2016 - 00:15
 
در دهه اول انقلاب شهدا امنیت و سیاست را درست کردند و به دست جناح‌های سیاسی سپردند. اکنون کشور ما نیازمند آمدن «دولت پاک‌دستان» است که کشور را با تدبیر و اقتدار اداره کنند، مشکل بیکاری، فساد و مواد مخدر را حل کنند. حضور هوشمندانه و موثری در روابط بین المللی داشته باشند و آزادی های مشروع را نیز تضمین کنند. هر دو جناح اکنون در قدرت هستند ولی نمی‌توانند کاری کنند لذا مدتی به استراحت بروند.» (خبرگزاری ایسنا)

پرسش اینست که چرا محسن رضائی بعنوان "دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام"، با لکنت زبان و ترس آلود مسئله انحلال سیاسی جناح های حکومتی را طرح کرده است؟ حکومت اسلامی از لحاظ کیفی همان نظام نکبتباری است که 38 سال پیش بقدرت رسید. ایدئولوژی، فرهنگ و سیاست هائی که بر بستر آن حاکمان کنونی پرورش یافته اند هم تغییر کیفی نکرده اند. بنظر میرسد عوامل جدی دیگری محسن رضائی را به چنین موضعی کشانده است. واقعیت اینست که رخدادها، تحولات و تغییرات بسیاری در جامعه ایران و جهان صورت گرفته که "دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام" نمی تواند آنها را نادیده گیرد.

1-حکومت اسلامی با گروگان گیری مردمان ایران و سوء استفاده دینی از اقشار ناآگاه و عقب مانده جامعه، 38 سال بر طبل پان اسلامیسم کوبید، جامعه ایرانی را به قهقرا برد و بذر فرقه گرائی دینی در کشور و منطقه افشاند. اکنون اسلامگرایان از خاستگاه های پان اسلامیسم سنی و عثمانی گری در کشورهای اسلامزده بپا خاسته اند تا اسلامی را بقدرت رسانند که نتنها اسلامگرایان شیعه را متحد خود نمی دانند، بلکه اگر فرصت یابند، فتوای تجاوز و قتل امام عربستانی را در قبال شیعه ها اجراء می کنند. حکومت اسلامی موفق شد بیشترین مردم منطقه و جهان را علیه ایران و ایرانیان متحد کند. براستی اگر ایران توسط متجاوزین بیگانه تر از حاکمان کنونی اشغال می شد، هرگز نمی توانستند اینچنین ضربات عمیقی بر جان و روان جامعه ایرانی وارد کنند. 

2-حکومت اسلامی بزودی 40 ساله میشود و از تمامی تاروپود نظام، چرک آب خارج میشود. دیگر امکان مخفی کاری و پنهان سازی عفونتی که از درون نظام به روی پوسته آن جاری گشته، ناممکن می باشد. عفونتی که حکومت اسلامی را در بر گرفته است را نه با پاکی، ناپاکی و نیات افراد، بلکه با سیاست، ایدئولوژی، مذهب ، فرهنگ، سیاست اسلامیزاسیون ایران و نقش قشر انگل منش روحانیت شیعه در 4 دهه گذشته می توان تبیین کرد. حکومت اسلامی رسواتر از آنست که محسن رضائی بتواند با وعده "دولت پاک دستان" از میان اسلامگرایان، مردم را فریب دهد.

3-آمار بیسابقه بیکاری، فقر، فلاکت، بزهکاری، خشونت، دزدی و غارتگری حکومتی، خاک فروشی، تنفروشی در اشکال رسمی (اسلامی) و غیر رسمی، دستاوردهای اسلام و اسلامگرایان در ایران بوده و در حافظه تاریخی ایرانیان تبت شده است. فساد اسلامگرایان بجائی رسیده که محسن رضائی از انحلال جناح های حکومتی سخن گفته است و اگر اندکی شرف و شهامت می داشت، باید انحلال حکومت اسلامی و انتقال قدرت بمردم را بمیان می کشید. اما از آنجاکه او نیز جان و روانش عفونی است، آرزوی ناممکن «دولت پاک‌دستان» در نظام آلوده، بیمار و گندیده را طرح می کند.

4-حکومت بخوبی می داند که جنبشی آشتی ناپذیر با نظام اسلامی، از اعماق جامعه ایران در تدارک خیزش بزرگ ملی می باشد. این جنبش در همایش شکوهمند 7 ابان ماه 1395 زنگ خطر را برای حکومت اسلامی بصدا دراورد. پس از سرکوب جنبش "رای من کو" و آشکار گشتن نقش مخرب اسلامگرایان مغلوب حکومتی در جنبش آزادیخواهانه و سکولار دمکراتیک ایرانیان، اینبار مردمانی از خاستگاه ایرانیت و بدون هرگونه توهمی به اسلامگرایان، در پاسارگاد به حکومت اسلامی هشدار داده و آلترناتیو ایرانیت را در برابر اسلامیت گذاشته اند. محسن رضائی بخوبی می داند که اگر این جنبش ایرانمدار، آزادیخواه، آخوند برافکن و ایستاده بر منابع اصلی نفت و گاز کشور، وارد جنگ با حکومت اسلامی شود، سقوط حکومت اسلامی اجتناب ناپذیر میگردد.

5-پیام محسن رضائی مبنی بر انحلال جناح های سیاسی و خطاب به همپالگی های حکومتی اش، در واقع دعوت به رفرم در منجلابی ست که نه رفرم پذیر است و نه می تواند از تیررس قیام "پاسارگادی ها" نجات یابد.

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.