رفتن به محتوای اصلی

مصادره انتخابات مشهد به دست بسیج!
درباره انتخابات کانون صنفی معلمان خراسان
19.12.2016 - 16:34

 

بسیج مستضعفین "جهان" با کودتای خزنده ؛ انتخابات کانون صنفی فرهنگیان خراسان را در تاریخ 26اذر 95مصادره کرد!
سه روز به انتخابات مانده که لیست 9نفره ای در شبکه های مجازی منتشر که  برای همکاران فرهنگی ما لیستی بسیار نا آشنا بود.
 همکاران فرهنگی ما از این افراد نا آشنا تقاضا کردند که همچون سایر کاندیداها خودشان را معرفی و به سئوالات پاسخ دهند.اما دریغ از یک پاسخ! اما افرادی با نام مستعار و بدون عکس پروفایل همچون محمد - رضا - ا - عر ووو... از انها دفاع میکردند! از طرفی چون با سئوالات منطقی همکاران ما رو برو میشدند جازده و سکوت میکردند!در روز انتخابات دو نفرریش دار به جایگاه هیئت سنی امدند، علیرغم اینکه با اعلان قبلی همه باید کارت شناسایی خود را همراه می داشتند متاسفانه آنها کارت شناسایی ارائه ندادند وچنان به صندلیها چسبیدند که من به اتفاق 2 نفر ازهمکاران ناچار میدان را برای آنها خالی کردیم!در بیرون از سالن برگزاری انتخابات چند لیست پخش میشد که بر روی یکی نوشته بود پیروان ولایت برای انتخابات انجمن صنفی فرهنگیان خراسان!! یعنی گردانندگان صحنه فرق بین کانون و انجمن را نمیدانستند! بر همگان مشخص شد که سپاه از طریق بسیج تعداد زیادی از فرهنگیان بسیجی وابسته به خود را برای مصادره کانون از قبل سازماندهی کرده است!جالب است یکی از خانمهای بسیجی به همسرم میگوید :کانون چه کاره هست دیگه؟هرموقع دولت بخواهد حقوق را اضافه میکند!بالاخره ساعت 12 ظهر انتخابات تمام شد و ساعت 8 شب اعلام شد که لیست پیروان ولایت رای اورده است!جالب است بعد از لیست پیروان ولایت همسرم خانم صدیقۀ مالکی فرد، بالاترین رای را بدست اورده بود که پیامش این است : مردم ایران بدون بسیج و سپاه میدانند به چه کسی رای بدهند.همکاران گرامی ؛دوستان عزیز به شما تبریک میگویم که شما چنان بر جامعۀ فرهنگیان و ملت اثربخش بودید که حزب های پادگانی نتوانستند فعالیت صنفی شما را تحمل کنند وعلیه شما کودتا کردند!به راهتان ادامه دهید که حق یاور شماست.بارها گفته ام که معلمان باید از تشکلهای صنفی عبور کنند اکنون عبورازتشکلهای صنفی فرهنگیان را بسیج "مستضعفین" با کودتای پادگانی تائید وبه آن مهر تایید زده است.بنده اعلام میدارم انتخاباتی که توسط بسیج و سپاه مهندسی شده باشد هیچگونه مشروعیتی نداشته و ندارد و باطل اعلام میگردد.آنها همانگونه که قران را برای خواندن درقبرستانها و گذاشتن لب طاقچه و نوشتن با طلا و نوشتن بر روی دانه ی برنج و... میخواهند؛کانون صنفی فرهنگیان را هم میخواهند از درون تهی کرده و به بایگانی سپرده تا کسی حرفی از کانون نزند تا همچنان ادای دموکراسی در بیاورند و ادعای داشتن NGOرا نیز داشته باشند!
اما اقای خامنه ای تبریک به شما که تحمل یک انتخابات کوچک صنفی را هم ندارید
ونیروهای تحت امر شما با بودجۀ بیت المال، تمام انتخابات کشوری را مهندسی تا نیروهای ولایی را از داخل صندوق در بیاورند!
اقای خامنه ای جرج واشنگتن بانی استقلال امریکا علیرغم اینکه به او پیشنهاد شاهی دادند قبول نکرد،  و دو دوره رئیس جمهوری امریکا را به شاهی ترجیح داد.
اکنون بعد از 2300 سال امریکا بزرگترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان را داراست و تمام احزاب از جمله حزب کمونیست در آنجا ازاد هستند بطوریکه از کشورهای جهان سوم مثل کشور ما کمونیست ها از ترس جان اجبارا ترک وطن کرده و به کشور امریکاِ "امپریالیسم" مهاجرت میکنند وعقایدشان را بدون کمترین آزاری آزادنه بیان و برای خود انجمن و کانون مستقل دارند .
 و اما کشوری که بنیانگذارش اقای خمینی که شما مدعی ادامه دهندۀ راه ایشان هستید از آب و برق مجانی که قرار بود بدهید بگذریم قرار بود که مارکسیست ها نیز آزاد باشند و نه تنها دنیای ملت ایران که هیچ آخرت مردم ایران نیز آباد شود، اما اولین نخست وزیر آن مهندس بازرگان لیبرال (ان زمان لیبرال فحش بود.) مطرود شد.
اولین رئیس جمهور ایران آقای بنی صدر فراری شد.
نخست وزیر88 سال جنگ اقای مهندس موسوی با همسرش خانم رهنوردحبس خانگی شد.(اقای کروبی که دو دوره رئیس مجلس بود نیزدر حبس خانگی بسر می برد.)
رئیس جمهور 8 سال سازندگی اقای هاشمی رفسنجانی از اصحاب فتنه شد.
رئیس جمهور 8 سال اصلاحات اقای خاتمی ممنوع التصویر و ممنوع البیان شد.
 رئیس جمهور اصول گرا اقای احمدی نژادکه نظر شما به او نزدیکتر بود در دوران ریاستش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را رقم زد.
رئیس جمهور فعلی هم که بر تمام ملت ایران اشکار است که با شما بسیار زاویه دارد.
 در نتیجه کشور ما ایران در تمام آسیب های اجتماعی از جمله اعدام و خودکشی و اعتیاد و طلاق و فقر و فحشا و تورم و بیکاری و دزدی و غارت بیت المال و تخریب محیط زیست و همینطورنبود ازادی بیان و فساد اداری و قضایی و ....از آخر حرف اول را میزند.آری آقای خامنه ای شما از تمام جنبه های منفی رکورد زدید!در زندان به خاطر 4 نامه که از درون زندان نوشتم مرا نه تنها به موقع آزاد نکردید بلکه به میان زندانیان قاتل و ... فرستاده در حالیکه از تلویزیون زندان سخنرانی شما را پخش میکرد که از کرسی آزاد اندیشی حرف میزدید ، زندانیان عادی به من معلم نگاه میکردند و میخندیدند.
 آقای خامنه ای شما اسماعیل عبدی ،بهشتی لنگرودی و رسول بداقی و علی اکبر باغانی و محمود باقری وو...را به زندان فرستادید، آیا اندیشۀ انها را هم توانستید زندان کنید؟
 فرزاد کمانگر را اعدام کردید، اندیشۀ فرزاد کمانگر را هم توانستید اعدام کنید؟ما با افتخار به زندان های شما می رویم، زندان های شما است که اندیشۀ آزادیخواهی وعدالت خواهی و حق خواهی ما را نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان گسترش میدهد.
 آقای خامنه ای آنقدر وضع مملکت خراب است که صدای نزدیکترین افرادبه شماهمچون ناطق نوری مبدع تئوری ذوب در ولایت در امده است.اینکه نزدیکان شما از فتنۀ بزرگتر از 88 در آینده را پیش بینی و هشدار میدهند درست است، انچه بکارید همان را درو میکنید.
 آقای خامنه ای در جلو ایینه با خود فکر کنید که تا چه زمانی میشود به این وضع ادامه داد؟عاقبت چی خواهد شد؟

 سید هاشم خواستار نمایندۀ معلمان ایران

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.