رفتن به محتوای اصلی

هر دو ایرانیِ متجاوز به دختران نوجوان، به زندان محکوم شدند
06.02.2017 - 20:59

دو ایرانی ثروتمند و شناخته ‌شده ساکن سوئد که با خوراندن مواد روانگردان به دختران نوجوان به آنها تجاوز کرده و ده‌ها هزار فیلم و عکس از قربانیان خود تهیه کرده بودند، به زندان محکوم شدند. به گزارش روزنامه پرتیراژ اکسپرسن چاپ استکهلم، یک رستوران‌دار و یک جوان ایرانی به جرم تجاوز به دختران نوجوان و دانش‌آموز سوئدی، به 6 و 9 سال زندان محکوم شدند. مرد جوان دختران را اغفال کرده و آنها را به آپارتمان مرد رستوران‌دار می‌کشاند و در آنجا با همدیگر به قربانیانشان تجاوز می‌کردند. یکی از محکومین این پرونده که یک جوان 26 ساله ایرانی ساکن شهر گوتنبورگ سوئد است و فرد محکوم دیگر یک رستوران دار 51 ساله ایرانی تبار و صاحب حداقل پنج کلوپ شبانه بزرگ و مشهور شهر گوتنبورگ سوئد است. ماجرا در ماه مارس سال 2016 آغاز شد که یک دختر نوجوان به پلیس اعلام نمود مورد تجاوز قرار گرفته است. پلیس جوان 26 ساله ایرانی را جهت بازجویی فراخواند و در جریان بازجویی و سپس تفتیش تلفن موبایل او، 41 هزار تصویر و 1700 فیلم که توسط خود او از دختران نوجوان تهیه شده بود پیدا شد. به گفته پلیس بسیاری از فیلم‌ها و تصاویر موجود بدون اطلاع قربانیان و بصورت مخفی عکسبرداری و فیلمبرداری شده است. به نوشته اکسپرسن یکی از فیلم‌های بدست آمده، افشاگر یک تجاوز سنگین به دو دختر 16 ساله است که بصورت مشترک توسط این دو در یکی از آپارتمان‌های لوکس متعلق به رستوران دار ایرانی در خیابان اعیان نشین و گران «آوه – نی» در گوتنبورگ صورت گرفته است. محکوم 26 ساله که از او با نام "برديا پژوهى" یاد شده، بواسطه حضور خود در لوکس ترین و گران قیمت ترین نایت کلاب های دو شهر گوتنبورگ در سوئد و بورلی هیلز در آمریکا و همچنین ترتیب دادن پارتی های مجلل و گران مشهور بوده است. لقب این جوان در میان دست اندرکاران زندگی شبانه شهر گوتنبورگ «فست فیکساره» به معنی سازمان دهنده پارتی های شبانه است.

نويد اطلسی، رستوران‌دار 51 ساله ایرانی‌تبار و صاحب حداقل پنج نایت کلاب بزرگ و مشهور شهر گوتنبورگ سوئد است. همه نایت کلاب‌های وی پس از اعلام حکم دادگاه جواز فروش مشروبات الکلی خود را از دست داده‌اند. به نوشته اکسپرسن وی از ظرفشویی در رستوران‌های گوتنبرگ شروع کرده تا صاحب حداقل پنج نایت کلاب مشهور این شهر شده است. برخلاف رویه معمول، رسانه‌های معتبر سوئدی از جمله روزنامه پر تیراژ اکسپرسن چاپ استکهلم عکس و مشخصات کامل دو محکوم این پرونده را منتشر کرده‌اند. این پرونده از سوی رسانه های سوئد یکی از «بزرگترین پرونده‌های تجاوز جنسی در سوئد» لقب گرفته است. بنا بر حکم دادگاه این دو دختر نوجوان که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، ابتدا در یکی از کلوپ‌های شبانه متعلق به مرد 51 ساله بنام «ال کورازون» در گوتنبورگ با مشروب و همچنین داروهای روانگردان «از پا درآمده» و سپس به آپارتمان او برده و در آنجا در مقابل یک دوربین آی‌پد مخفی مورد تجاوز قرار گرفته اند. دادگاه درباره وضعیت یکی از دو دختر 16 ساله قربانی این تجاوز در زمان وقوع جرم می نویسد: "او در جریان روند سکس کاملا بیهوش است و تنها زمانی که دو متهم او را جابجا می‌کنند تکان می‌خورد." این دو دختر هرگز تجاوز به خود را به پلیس گزارش ندادند. جریان تجاوز 4 سال بعد و زمانی که پلیس تلفن موبایل جانی 26 ساله را بدنبال شکایت دختر نوجوان دیگری مورد تفتیش قرار داد فاش شد. دختر نوجوانی که در ماه مارس 2016 از جوان 26 ساله به پلیس شکایت برد خود در حالی که مست و تحت تاثیر داروهای روانگردان قرار داشت در محله واسا استان توسط رهگذران پیدا شد که پلیس را در جریان قرار دادند. به نوشته اکسپرسن پلیس موفق شد که با استفاده از تصاویر و فیلمهای موجود در تلفن موبایل جوان 26 ساله وی را به 8 مورد تجاوز و رستوران دار 51 ساله را به دو مورد تجاوز متصل کند. مشترک در هر هشت مورد تجاوز، نوجوان بودن قربانیان و همچنین بسر بردن همه آنها در حالت روان گردان بوده است. شیوه کاری این دو در دادگاه طرح دوستی جوان 26 ساله با دختران نوجوان، بردن آنها به داخل کلوب های شبانه بزرگسالان متعلق به رستوران دار 51 ساله با استفاده از نفوذ او، و سپس میهمان کردن نوجوانان به شامپیان و دیگر مواد مخدر و سپس انتقال آنها به آپارتمان لوکس مرد 51 ساله در خیابان مشهور آوه-نی در مرکز شهر گوتنبورگ عنوان شده است. هر دو متهم در تمامی مراحل دادرسی اتهامات تجاوز را بکلی رد کرده و در تمامی موارد با توافق دو طرف عنوان کرده بودند. به گفته دادستان فیلمهای متعددی توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته است اما دادستان تنها به طرح دادخواست در رابطه با فیلم ها و تصاویری بسنده کرده که وقوع تجاوز در آنها غیر قابل انکار بوده است. روز جمعه 9 ماه فوریه جوان 26  ساله ایرانی به جرم هشت مورد تجاوز به 9 سال زندان و رستوران دار 51 ساله به جرم دو مورد تجاوز به 6 سال زندان محکوم شدند.
روزنامه اکسپرسن درباره این جنایت هولناک نوشت: "محکوم شدند، آنها به دختربچه های مدرسه ای پس از دادن مواد مخدر تجاوز می کردند."

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امرالله ابراهیمی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.