رفتن به محتوای اصلی

فرصت شعبده بازی انتصاباتی را ، به یک همه پرسی آگاهانه بزرگ :
" آری یا نه به نظام جمهوری اسلامی" تبدیل کنیم
30.04.2017 - 21:59
!فرصت شعبده بازی انتصاباتی را ، به یک همه پرسی آگاهانه بزرگ " آری یا نه به نظام جمهوری اسلامی" تبدیل کنیم 
علی خامنه ای ، می گوید که "هرکس ایران را دوست دارد ، هرکس نظام را دوست دارد ، بیاید پای صندوق. شر دشمن را این کم می کند ". 
این گزاره در خود یک تناقض جوهری دارد و امکان وجودی در واقعیت ندارد. یعنی نمی توان ایران را دوست داشت و نظام را هم دوست داشت. نظیر این است که هم زندانی و هم زندانبان را که شلاق و قفل بدست دارد ، دوست داشته باشیم. مثل اینکه هم طرفدار بردگان باشیم و هم برده داران . یا اینکه هم ایراندوست باشیم و هم دوستدار سرکوبگران مردمان و آرزو های ایران. بعد برویم به زندانبان و برده داران و دشمنان ایران رای بدهیم. البته در خیالات جاهلانه این امکان پذیر است اما در حد همان خیالات و در حد یک توهم و شعبده.  صرفنظر از این بازی آگاهانه رهبر اهل بیت با نام ایران برای کشاندن ایراندوستان به پای صندوق رای ، اما یک نکته اساسی مهم دیگر در این گزاره وجود دارد که از دهان او و همه سران نظام با تاکید گفته شده است. برای آن ها ، رای دادن رای دادن به نظام است. این محور تمام چیدمان های مهندسی شده انتصاباتی است.  خامنه ای رای مردم را برای نشان دادن حقانیت و اعتماد مردمی این نظام می خواهد.  یعنی 4 سال دیگر غارت و بحران وبگیر وببند و زندان و منبر های پر تنفر و جنگی. و چوبه های دار!
اگر رای دادن به معنی دوست داشتن این نظام است و این آن چیزی است که اسلامیون دروغگو، اشغالگر و تجاوزگر می خواهند ، پس رای ندادن به معنی دوست نداشتن این نظام است. رای ندادن به معنی رای ندادن به ادامه تحمیق، بی حقوقی و تحقیر خود  و رای ندادن به کارنامه پر از خون و خیانت و تباهی حمهوری اسلامی و آمران و عاملان آن است.  رای ندادن به معنای رای ندادن به کشتار مردم سوریه و منطقه و جنگ افروزی های اسلامیون حاکم بر کشورمان است. پس اگر ایران را دوست میداریم و نظام را  دوست نمی داریم ؛ اگر آزادی ، استقلال ، امنیت و رفاه را دوست داریم ؛ اگر خواهان جایگزینی این نظام با یک سیستم حقوق بشری و سکولار دمکراتیک هستیم ، با رای ندادن ، این فرصت شعبده بازی انتصاباتی را ، به یک همه پرسی آگاهانه بزرگ " آری یا نه به نظام جمهوری اسلامی" تبدیل کنیم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
امیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.