رفتن به محتوای اصلی

حضور مأمور ویژه وزارت اطلاعات در "جلسه محرمانه" هلند
21.05.2017 - 21:31

* چه عامل و یا عواملی موجب گستاخی مأموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در خارج کشور شده و زمینه فعالیت آنان را تا جایی فراهم نموده که برای یک "جلسه محرمانه" مأمور ویژه بفرستند؟
**چه عامل و یا عواملی باعث شد که قبح رفتن "پناهنده سیاسی" به سفارت جمهوری اسلامی بریزد و کسی که با کیس در خطر بودن جانش پاسپورت پناهندگی اخذ نموده، انگشت رنگی و یا بهتر است بنویسم ننگین خود را جلوی دوربین‌ها نشان دهد و "با افتخار" در شبکه‌های اجتماعی بنویسد و بگوید: به کسی رأی داده‌ام که در این 38 سال حکومت جهل و جنایت خمینی و خمینی‌صفتان، همیشه در رأسِ هرم همین نظامی بوده و هست که من ادعای فرار از دست آنان را داشته‌ام.؟
قبلاً در طی چند مطلب اعلام کرده بودیم که محمدرضا نژدجوادی‌پور جهت دور زدن تحریم‌های نظامی و اقتصادی، پایگاهی در هلند و بلژیک و پرتغال تأسیس کرد و در اوج تحریم‌ها کمک‌رسان باندهای تروریستی حاکم بر ایران شد. وی که پناهنده سیاسی در کشور بلژیک بود، در دولت احمدی نژاد به ایران بازگشت و با کمک چند باند تروریستی و معاون احمدی‌نژاد، یعنی ثمره هاشمی، توانست جایگاه ویژه‌ای را در بخش اقتصادی و نظامی دولت و تیم قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران با کمک فردی بنام خیراندیش پیدا کند. فرد مذکور همچنین اطلاعاتی را به طور موازی به سرویس‌های اطلاعاتی کشور بلژیک می داد و از هر دو طرف امتیاز می‌گرفت. انتقال پدرش یعنی تیمسار نژد جوادی‌پور که از معاونان وزارت دفاع و یار غار وزیر اطلاعات دولت روحانی است، و همچنین انتقال مادرش به کشور بلژیک و اخذ اقامت دائم برای آنان از جمله امتیازاتی است که سیرویس‌های امنیتی بلژیک به او داده‌اند. مأموریت وی با ورود هلیکوپترهای قاچاق پرتغالی به ایران فاش شد و او بعد از دستگیری، به جاسوسی برای BOB اعتراف کرد و به هشت سال زندان محکوم گشت. او به واحد ضدجاسوسی وزارت اطلاعات قول همکاری داد و بعد از گذراندن یکسال از هشت سال محکومیت خود، از زندان آزاد گردید و با کمک عوامل آنها، شرکتی را که متعلق به حسن تهرانی مقدم بود، احیا نمود. لازم به ذکر است که حسن تهرانی مقدم قبل از آن در انفجار موشکی در ملارد کرج کشته بود. محمدرضا نژدجوادی‌پور با نفوذی که در بلژیک و هلند داشت، توانست با کمک تنی چند از سرداران بازنشسته‌ی سپاه پاسداران و ارتش و وابسته‌گان به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران به شرکت بزرگ هلیکوپتری هلند (هلی هلند ) یک ارتباط و قرارداد غیرقانونی را استارت بزند. وی در ابتدا به بهانه اخذ نمایندگی این شرکت در ایران، سهام شرکت ایرانی "سپهر پیمای کیش" را به رئیس هیأت مدیره "هلی هلند " واگذار نمود. شرکت "هلی پرتغال" که رقیب سرسخت شرکت "هلی هلند" است، متوجه نقش محمدرضا نژدجوادی‌پور در توقیف هلیکوپترهایش در ایران شد و توسط  مدیران خود موفق به شناسایی عوامل نفوذی نژد‌جوادی‌پور گشت و با اخراج آنها از شرکت "هلی پرتغال"، خود را از گزند آسیب‌های او دور ساخت. سرانجام همه عوامل اخراجی از شرکت "هلی پرتغال" در شرکت "هلی هلند" دور هم جمع شدند و با تشکیل یک هیأت مدیره صوری، قرارداد محرمانه و غیر قانونی با شرکت هلیکوپتری "هلی آریا" وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران که بزرگترین قراردادهای سکوهای نفتی را در اختیار دارد، منعقد کردند.

                    عکس "جلسه محرمانه" چند روز پیش در هلند را در ذیل مشاهده می کنید.

Missing media item.
  نفر دوم ایستاده از راست سرهنگ خلبان بازنشسته کیومرث پرنگ، نفر ایستاده وسط محمد رضا نژد جوادی پور و سرهنگ خلبان بازنشسته محمد محمودی
نفرات نشسته از چپ به راست، مأمور ویژه وزارت اطلاعات با اسم مستعار نوفلاح، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت "هلی هلند" رنه وندر هارینگ، مهندس بازنشسته صداقت که بعنوان مدیر عامل شرکت "سپهر پیمای کیش" در ایران فعال است و همچنین فرزندش

اقدام قانونی علیه فعالیت شبکه‌های جمهوری اسلامی در خارج کشور را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد
Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امرالله ابراهیمی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.