رفتن به محتوای اصلی

نامه سرگشاده علی سلیمانی به مدیر محترم ایران گلوبال
30.05.2017 - 01:59
اینجانب اشکارا می نویسم : دوستان گرامی جناب لوایی ، اوبالی ، علی سلیمانی و .... لطفا اختلافات خود را حل و فصل کنید و یا اینکه حداقل آن را برای مدتی مسکوت بگذارید . باندازه کافی در این باره گفته و نوشته شده است.. راستش دود این اختلافات بد جوری به چشم ایرانگلوبال رفته است . اینکه جناب سلیمانی می نویسد :«تخریبات ایران گلوبال» علیه « علیه حرکت ملی» واقعیت ندارد. لطفا پای ما را از این« دعوا » خارج کنید.در همین جا می گویم . از این پس کامنت ها و یا مقالات با اسامی مستعار علیه اشخاص حقیقی و حقوقی عدم انتشار می یابد.
کامنت آقای توکلی به مقاله اینجانب 
 
مدیر محترم سایت ابران گلوبال جناب توکلی 
با درود های فراوان 
 تاسف وتاثر  خود را از چنین اظهار نظری که در بالا جهت قضاوت  در معرض دید عموم قرار داده ام که  توسط شما به صورت کامنت در زیر مقاله بنده نوشته شده ٫ نمی توانم پنهان کنم . 
جناب توکلی عزیز جنابعالی مقاله های منتشر شده در سایت را در باره محمد امین رسولزاده- ایلچی بی و ........... و  در باره حرکت ملی آذربایجان را یک بار دیگر با دقت  مرور فرمایید این موضوع و بحث های تخریبی کجایش به افراد ذکرش در بالا مربوط میشود این کامنتی که جنابعالی در زیر مقاله بنده (( لینک آن در زیر میاید ))  درج نموده اید  چه ربطی به موضوع داشته و نقش افرد مذکور به جز نویسنده آن که بنده می باشم  ربطی  داشته و دارد؟   آیا دعوای شخصی در این مقاله نوشته شده است  و یا کدام مسله شخصی مطرح بوده  اگر شما آن را موضوعی شخصی  تلقی میکنید برای چه اهدافی درسایت  خود بدون اطلاع بنده منتشر می کنید  ؟
آیا موضوع به زیر سوال بردن مبارزات مردم آذربایجان امری شخصی است؟ 
آیا اطلاق فاشیسم به رهبران حرکت ملی آذربایجان و فعالان آن  را امری شخصی میدانید ؟ 
مقاله 
تير خلاص حركت ملى به دلالان و فعال نمايان
را شما مسله  شخصی میدانید که با آدرس دقیق  به فعالین حرکت  ملی آذربایجان جنوبی توهین کرده ٫ چه ربطی به این افراد که شما از آنها نام میبرید داشته و دارد 
این داموها و ازاها و منصورها ..... چه کسانی هستند که اینگونه حرکت ملی ما را  مورد تخریب قرار میدهند و شما هم با نام دفاع از دمکراسی با نشر خود در سایت ایران گلوبال  زیر چتر حمایت خویش قرار میدهید 
وبا  وجدانی آگاه میفرمایید ((«تخریبات ایران گلوبال» علیه « علیه حرکت ملی» واقعیت ندارد.))
در مقاله تیر خلاص حرکت ملی به دلالان و فعال نمایان  به قدری شورش در می آید که حتی جناب ایلیار هم معترض آن میشوند حالا با آن مقاله ای که از سایت حذف شد  حرفی نمیزنم٫ این گونه نوشته ها را شما مسایل شخصی میدانید؟  و انتظار دارید به این توهین ها پاسخی داده نشود در آن مقاله افرادی که نام برده شده است نویسنده مقاله یک هزارم فعالیت آن فرد را در حرکت ملی داشته است؟ 
جناب توکلی عزیز از قدیم گفته اند  وجدان تنها محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد بنده سالها از دور و نزدیک شما را می شناسم  و ارتباطاتی نیز داشته ایم و می بینم که با قلم و مطبوعات سرو کار دارید برای شما شایسته نیست سوابق مطبوعاتی خودرا با چنین عملکردی غیرمنصفانه زیر سوال برده و موضوع اعتراض جمعی از  فعالین حرکت ملی آذربایجان را که با  تخریبات منتشر شده در این سایت  نسبت به رهبران حرکت و روند آن  معترض هستند آن را در برابر قضاوت عمومی امری شخصی قلمداد کنید. 
اگر یک موضوع شخصی بوده مدتهاست ما آن را  خاتمه یافته تلقی کرده و هیچ وقت هم از آن زمان به  بعد به آن نپرداخته ایم و قصد ان را نیز نداریم که با موضوعات شخصی خود را سرگرم کنیم 
اما می بینیم کسی که به مسایل تخریبی سایت معترض میشود شما علاقه دارید آن  را موضوعی شخصی و غرض ورزی قلمداد کنیند همانطوریکه در اول نوشته خود به ان اشاره کردم و باز شما زیر همان متن مینویسید :
تصویر کیانوش توکلی
فرستاده شده توسط کیانوش توکلی در ش., 05/27/2017 - 12:57
نظر: 
کامنت زیر این مقاله و مقالات از این دست را می بندم. هر کسی با نام مشخص خود می تواند نظرات خود را در باره سه طرف دعوا بنویسد .
آقای توکلی شما از کدام سه طرف دعوی سخن میگویید در این مقاله بحث از کدام سه نفر مطرح است آیا این شما نیستید که با این حرفتان میخواهید به موضوع جنبه شخصی دهید  لینک مقاله را که زیر آن چنین حرفی را حضرت آقا کیانوش توکلی فتوا صادر می کنند 
برای فوش و بد و بیراه گفتن میتوانند از نام مستعا ر استفاده کنند اما برای اظهار نظر در مورد سه نفر باید از نام حقیقی استفاده کرد حقیقتا جالبترین نکته ای است که اقای توکلی میفرمایند  در حالیکه در مقالاتی که قبلا از بنده منتشر شده  می بایست چنین اظهار نظری میکردند وقتی دستور نشر ۹۱ کامنتی بر علیه بنده منتشر میکردند  چرا چنین فکری به نظرشان نرسید اما بازهم برگشت از اشتباهات برای همیشه کاری مثبت است اما  متاسفانه از یادشان رفته که چنین فتوایی را برای کسانی که با نام مستعار  مقاله تیر خلاص حرکت ملی به دلالان و فعال نمایان  را منتشر میشد  چه خوب بود این فتوا را آن  وقت  هم صادر می کردند.  حالا باید قضاوت شود چه کسی میخواهد موضوع را شخصی کند فعالین حرکت ملی آذربایجان  یا سایت ایران گلوبا ل که با این نوشته های تخریبی بر علیه حرکت ملی آذربایجان منتشر می کنند . 
آقای توکلی این را خوب است بدانید که ما آن قدر در مسایل ملی و مبارزاتی مان کارهای مهمی داریم که موضوع  های شخصی برای ما اهمیت خود را ازدست داده است و حالا شما هستید که  موضوعی خاتمه یافته را  دست اویز قرار داده و به جای جواب قانع کننده به مقاله بنده ٫ موضوع را با چنین القایاتی به حاشیه میرانید . پسندیده آن بود که میفرمودید چنین تخریباتی انجام نگرفته و علی سلیمانی به سایت ایرانگلوبال تهمت میزند و ان وقت بود بنده با اسناد و مدارک خود مردم را به قضاوت میخواندم  و فکر میکنم به در و دیوار کوبیدن شما هم ناشی از این امر می باشد که موضوع را با جنجال سازی به حاشیه برانید. این کار برای یک فرد٫  مطبوعاتی کاری  غیر اخلاقی است . مطبوعات آیینه ایست که دردهای اجتماع را منعکس میکند نه با نام دمکراسی مردم را در برهم قرار داده و آتش اختلاف به پا کند.  
جناب توکلی عزیز نوشتن چنین کامنتی از سوی شما به نوعی فرار از پاسخگویی تلقی میشود مصاحبه شما با گونازتی وی   نه تنها برای من  بلکه  به خیلیها  گامی مثبت از سوی شما بود اما آن باورهای صادقانه که در وجود من  و خیلیها نسبت به شما ایجاد شده ٫ حقیقتا چنین عملکرد و اظهاراتی ٫  متاسفانه آن را تحت شعاع قرار میدهد گرچه بنده علاقه ندارم چنین ذهنیتی برای یک فرد قلم به دست در من بوجود بیاید . شما نوشته هایی که برعلیه حرکت ملی آذربایجان در سایت منتشر می کنید  کاملا مغایر با آن چیزی هست که در گوناز تی وی بیان فرمودید .اگر در سابق با ایما و اشاره به فعالین ما توهین میگردید اکنون به صراحت و  به نام  در مقالات منتشره  در ایرانگلوبال  از آنها نام برده میشود آیا علاقمند هستید با مصداق  بیشتری بیان شود ؟ 
جناب توکلی عزیز بیایید واقع بینانه پتانسیلهای خودرا در جاهای مناسبی به کارگیرید ووقت خود را با چنین امور بی سرانجامی سرگرم نکنید  من فکر میکنم کسانی هستند از اینکه مشغولیتی ندارند حرکت ملی آذربایجان ٫ برای آنها سوژه خوبی برای سرگرمی شده است به جای هدف گرفتن دشمن اصلی به بنیانهای فکری  ما می تازند و مارا ناچار می  کنند که به آنها پاسخ گوییم متاسفانه شما هم آن پاسخها  را دعوای شخصی قلمداد میکنید بهتر آن است که به دوستان و همکاران قلم به دستتان توصیه فرمایید دست از این تخریبات بردارند این امر نه تنها صداقت شما را زیر سوال نمیبرد بلکه صداقت شما را در میان مردم چندین برابر میکند و دیگر آنکه اگر شما نسبت به پایگاه مردمی این تفکر که ما از ان دفاع میکنیم  شک و تردید دارید بیایید به طور مشترک از مردم آذربایجان به نظرسنجی بپردازیم تا مشخص شود که این تفکر  و حتی مخالفین آن دارای چه پایگاهی هستند؟  آیا از این امر اطلاع دارید   که ۹۹ در صد از مبارزین آذربایجانی  که اکنون در شکنجه گاهای ٰرژیم به سر می برند  دارای چنین تفکر و اندیشه ای می باشند ؟ آیا موردی وجود دارد که این دوستان شما که برعلیه حرکت ملی قلمفرسایی می کنند از حقوق ان زندانیان نیز بنویسند ؟ این امر نشانگر چیست ؟ 
چرا سایت ایران گلو بال را در برابر مردم آذربایجان با نام دفاع از دمکراسی با نوشته های واهی و متوهمانه که دارای هیچ پایگاهی نیستند  قرار میدهید 
در خاتمه آقای توکلی عزیز امیدوارم سایت ایران گلوبال برای مردم عزیز آذربایجان با نوشته ها و حتی نقدهای منصفانه  سایتی مورد اعتماد گردد  قطعا حرکت ملی آذربایجان از نقدهای منصفانه استقبال کرده و برعلیه تخریبات و برچسبهای ناروا  نسبت به ان فعالان اعتراض خود را نشان خواهند داد .
با بهترین درودها و آرزوها برای شما - علی سلیمانی ۲۰۱۷

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
امیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.