رفتن به محتوای اصلی

سخن احسان فتاحي به(Police  واداره مهاجرت)كشورهای اروپایی وغيره
01.06.2017 - 22:17

خواهشمند است که پرونده ايرانيان خارج از كشور را با دقت بیشتری زير ذره بين قرار دهيد، بخصوص آنها که کیس پناهندگی سیاسی درخواست کرده اند ، كه در گذشته مدعی چه حرفهایی بوده اند و حال چه حرکت های سیاسی از خود بروز می دهند.
 آيا این دسته افراد حقیقتا به  امضا وتعهده گذشته خود پايبند بوده اند يا خلاف كرده اند؟
آیا بعد از گرفتن اقامت و سیتیزن شیپ خود به  رفت وآمدهای خود به ايران ادامه داده اند ؟ آیا اینها همانهایی نبودند که بخاطر گرفتن اقامت،  صدها كار انجام داده اند ،ولي بعداز اقامت تمام كارهاي گذشته خودرا خاموش كرده اند تا بتوانند به ايران رفت و آمد کنند؟

طبق كنواسيون تعريف شده در قانون اساسي اتحاديه اروپا و كانادا وآمريكا واستراليا) شخص پناهنده کسی است که در کشور خود یا مبدا به یکی از دلایل زیر مورد آزار و اذیت جدی قرار گرفته است:
نژاد
مذهب ودين
ملیت
تعلق به یک گروه اجتماعی معین
عقاید سیاسی
حال در خواست ما پناهندگان سیاسی واقعی این است که ، شما با امكانات و تکنولوژی قوی که در اختیاردارید، به لحاظ اطلاعات کامپیوتری که دارید ، لطف كنيد ، موقعیت آن دسته از ايراني هايي كه پاسپورت سيتيزني دارند را بررسي كنيد كه سخن گذشته آنها چه بوده است  و حالا چگونه اند؟

 اگر خودرا پناهنده معرفي كرده اند ولي بعداز مدتها سر از فرودگاه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران در آورد ه اند را لطفا تحقيق كنيد.
چراکه ارزش حرکت  يك پناهنده واقعي سياسي كه جان ومالش را بخاطر آزادي فدا كرده است و نميتواند به وطنش برگردد تا نابودي رژيم ملايان، روشن شود.
مطلب مهم تَر اين مي باشد كه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران بخاطر منافع خود  و جاسوسی از گروه های مخالف حکومت ،به هر شکل و نحوی  ، هزاران نفوذي را وارد اين كشورها كرده است ،  و البته بیشتر جهت ضربه زدن و خدشه دار كردن اپوزيسون خارج از كشور، که اینها باید شناسایی شوند .

مورد بعدي به پاي صندوق رای آمدن اين افراد هست که به عنوان نمايندگان نظام اسلامي ، مردم را تشویق می کنند که رای بدهند  و می خواهند نشان دهند که در ایران دموكراسي  برقرار است . و اینگونه حرکات ، حقیقتا خدشه دار شدن كلمه پناهنده سياسي در جوامع بين المللي می باشد.

 اين افراد به سه دسته تقسیم میشوند:
1_ طرفداران نظام
 2_ دسته دیگر آنهایی که به ایران رفت وامد دارند وترس دارند بخاطر منافع شخصي وگردشگري خود
3_دسته آخر کسانی هستند كه با پر كردن توبه نامه و التماس از سفارت ورفت آمد به ايران میخواهند راهشان بدهند.
و البته بیشتر مد نظر کسانی هستند که از شهرت و محبوبیت خود بعنوان سلاحی در جهت حرکت های موافق با نظام داخلی استفاده می کنند .
 
 توجه  کنید که در اين مسئله ،ويزاي تجارتي و تفريحي وازدواجي و دانشجويي استثنا مي باشند،ولي در صورتي كه دانشجو هم قبل از اتمام تحصيلاتش در خواست پناهندگي نداده باشد.
ويا اينكه بدلیل اطمینان خاطر از رفتو برگشت خود به ایران در فضای مجازی  براي جمهوري اسلامي تبليغ نكرده باشد .

لذا من وما دیگر فعالين سیاسی از شما اداره مهاجرت كشورهای اروپایی و سايرخواستاريم كه در اسرع وقت همه را زير نظر بگيريد تا كه دستان نظام جمهوري اسلامي از سر این اپوزیسون ها قطع شود و از طرفی هم اين أفراد سودجو  نتوانند نام و آبروی  پناهندگان سیاسی  را بر باد دهند.
با احترام
احسان فتّاحي

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.