رفتن به محتوای اصلی

بيانيه ى گايپ در مورد بى اخلاقى هاى صورت گرفته از گوناز
31.07.2017 - 16:06

در پی بی‌اخلاقی‌های ......... واکنش حزب استقلال آزربایجان‌جنوبی به سیاه نمایی‌های گوناز تی وی علیه شخصیت و تشکیلات‌های ملی

حزب استقلال آزربایجان جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به بی‌اخلاقی و تهمت و افترا زنی‌های گوناز تی وی اعلام کرد

به گزارش آراز نیوز حزب استقلال آزربایجان جنوبی با صدور بیانیه در صفحه رسمی تشکیلات در فیس‌بوک اعتراض خود را به حوادث اخیر اعلام کرد.

حزب استقلال آزربایجان جنوبی در بیانیه خود آورده است با اینکه قصد ورود به حوادث این‌چنین را ندارد و وظیفه خود را مبارزه با سیاست‌های اشغالگرانه حکومت فاشیست ایران می‌داند اما گاها تخریبات صورت گرفته از طرف عده‌ای به حدی می‌رسد که می‌تواند به حرکت ملی صدمه بزند و مجبورا باید در مقابل این‌چنینی اقدامات دشمن شاد شد کن موضعِ خود را بیان داریم.

گایپ در ادامه با اشاره به سیاست‌های زهرآلود و تخریبات گوناز علیه تشکیلات‌های حرکت ملی بیان داشته است: مدتی است گوناز تی وی عده از فعالین حرکت را به جنایت متهم می‌کند بدون اینکه تا این لحظه سندی را برای اثبات ادعاهای خود به میان بگذارد و هرروز افشای اسناد را به‌روز دیگر موکل موکول می‌کند. گایپ در ادامه بیانیه خود این‌گونه اقدامات گوناز را در راستای مسموم کردن فکری حرکت ملی دانسته و بیان داشته که موجب انتشار لومپنیزم در حرکت ملی می‌شود. این تشکیلات به انتقاد علیه برخی سیاست‌های ایرنگرای احمد اوبالی نظیر حمایت از روحانی و جنبش سبز پرداخته و از آنها انتقاد کرده است.

این تشکیلات حرکت ملی در بخش دیگری از بیانیه خود بابیان اینکه گوناز تی وی تلویزیون شخصی ..... است و هر طور که بخواهد به هرکسی حمله می‌کند و تخریباتی که اکنون وی مدعی اجرای آن‌ها علیه اوست از مدت‌ها پیش خود آن‌ها را علیه دیگران اجرا می‌کرد. همچنین در ادامه تصریح کرده است هر فعال ملی که تاکنون حاضر نشده است مقابل ...... سر خم کند از تخریبات گوناز در امان نمانده است.

گاییپ همچنین از گوناز خواسته است از تخریبات و اقدامات علیه حرکت ملی دست برداشته و به آغوش ملت تورک آزربایجان برگردد

 

Missing media item.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.