رفتن به محتوای اصلی

مشهد تهاجم علیه حکومت اسلامی را آغاز کرد!
28.12.2017 - 18:48

 

خشم فروخفته 40 ساله باشندگان ایران، در آستانه سر باز کردن است. مبارزات دادخواهانه جامعه ایرانی در شهرهای مختلف کشور برای مطالبات شان با بیخیالی حکومت اسلامی و تهدید و سرکوب پاسخ داده شد.

 جامعه ایرانی به تجربه دریافته که حکومت اسلامی در تضاد بنیادی با منافع ملی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی اش قرار دارد و در چهار دهه گذشته تیشه به ریشه فرهنگ، تاریخ، هویت و سرمایه مادی و معنوی ایران و ایرانیان زده است.

اکنون جامعه ایرانی بیزاز از حکومت اسلامی و اسلامگرایان، در آستانه تعیین تکلیف با این نظام بدکاره، نکبت بار، ایرانفروش و انسان ستیز قرار دارد.

امروز شهروندان مشهد استارت تعرض به حکومت اسلامی را اغاز کردند.

مبارک باد!

به نظر میرسد که جامعه ایرانی دوران رکود و تدافع در برابر تهاجم اسلام سیاسی به ایران و ایرانیت را پشت نهاده و در آستانه تعرض به کلیت نظام قرار دارد.

در این دوران حساس و سرنوشت ساز که اسلام سیاسی، ارتجاع منطقه و جهانی در کمین نشسته اند تا وظایف معوقه حکومت اسلامی را ادامه داده و ایران و جامعه ایرانی را درهم شکنند، ما باید با ایجاد یک اراده آگاه، دوراندیش، دادخواه،  آزادیخواه و سکولار دمکراتیک، نظام جایگزین حکومت اسلامی را بر پرچم خود شفاف بنویسیم، راه فردای مردمان ایران را به آنها نشان دهیم، در کوی و برزن، محیط زیست و محیط کار، اندیشه وفاق ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری جمهوری ایرانی را به خواست فوری باشندگان ایران ارتقاء دهیم.

برای حضور در پیکار آزادیخواهانه جاری و هدایت هدفمند مبارزات سراسری جامعه ایرانی، سازماندهی رهبران عملی (کنشگران) جنبش یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. برای پاسخگوئی به این نیاز، کنشگران جنبش خیابانی می توانند خود را در محیط کار و زیست در "مهستان های خودمدیریت سکولار دمکرات" سازمان دهند و قطب آزادیخواه و ایراندوست جامعه را برای خلع قدرت از حکومت اسلامی، از لحاظ سیاسی و اجرائی اماده کنند.

در مبارزه برای تعیین تکلیف نهائی با اسلام سیاسی، ما نه می توانیم با شعارها و ادبیات سیاسی و دینی اسلام سیاسی همراهی کنیم و نه میدان را برای تفاله های پیرامونی نظام ویا احیاء گران نظام ستم شاهی باز نمائیم.

شعارهای مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری ایرانی

زنده باد ازادی،

مرزهای سیاسی ما را با دشمنان آزادی، دادگری، رفاه همگانی، آبادی ایران و سربلندی ایرانیان بخوبی نشان میدهند.

پس از درهم کوبیدن حکومت اسلامی، میهن ما شایسته حکومتی سوسیال و لائیک دمکرات است و این هدف در آلترناتیو جمهوری ایرانی تبلور دارد!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.