رفتن به محتوای اصلی

فراخوان به تظاهرات در استانبول، کرج و دیگر شهرها - یک شنبه ۱۷ اُم دی ماه ۲۵۷۶
07.01.2018 - 09:49

۱۳۱۴: اجرای فرمان کشف حجاب به دستور رضا شاه بزرگ. رضا شاه بزرگ به همراه ملکه پهلوی و دختران خود که برای نخستین بار چادر به سر نداشتند، به دانشسرای دختران می‌ روند و در آن گردهمایی سخنرانی می‌ کند. کشف حجاب در ایران زمانی روی داد که رضا شاه بزرگ قانونی را در ۱۷ دی ۱۳۱۴ به تاریخ ایران تصویب کرد که به موجب آن، زنان و دختران ایرانی از استفاده از چادر، روبنده و روسری منع و آزاد شدند.

کارگر، کشاورز، کارمند، دانشجو، دانش آموز، ایرانی، اتحاد اتحاد...

Missing media item.

زنان و مردان آزاده ی ایرانی، ١٧ دی روز آزادی زن و نجات زنان از ستم هزار ساله ی اسلام تحمیلی، به وسیله ی رضا شاه است. امروز یک شنبه به خیابان ها بیایید و با هم و در کنار هم باشیم تا برای گرفتن حق و حقوق قانونی و به دست آوردن حقوق انسانی خود با هم و یک صدا فریاد آزادی خواهی سر دهیم. کوشش کنید برای هم گرایی مردم، تظاهرات بدون خشونت و درگیری باشد تا بقیه نیز به شما بپیوندند. رژیم خونریز اسلامی برای بدنام کردن جنبش ملی مردم ایران، مزدوران بسیجی را به میان مردم می فرستد تا ضمن خرابکاری، آن اقدامات را به گردن مردم بیندازند.

مجوز رسمی تظاهرات یک شنبه در استانبول جلوی کنسولگری رژیم از ساعت ۱۱ تا ۱۳، ۷ ژانویه ۲۰۱۸:

Missing media item.

رژیم خونریز ولایت فقیه می خواهد شما را از سوریه ای شدن ایران بترسانند. ایران با فرهنگ چند هزار ساله، هیچ گاه در آن جنگ داخلی نشده است و خلبانان ایران دوست ایرانی هیچ گاه حاضر نیستند شهرهای ایران را بمباران کنند. بمب هایشان را بر سر آخوندهای انیرانی و ضد ایرانی اشغالگر خواهند ریخت کرد.

هر گاه کسی برای دفاع از حقش برخاست، تو هم با او برخیز. اگر بنشینی، حق را تنها رها کرده‌ ای، نه بر پا خاسته را.
آبراهام لینکلن

Missing media item.

از مزدوران بسیجی که در میان مردم می آیند و دست به تخریب و انحراف می زنند، ویدیو و فرتور تهیه و در رسانه های به اشتراک بگزارید.
کارگران و کارمندان صنعت نفت و گاز و صنایع، با اعتصابات گسترده ی خود، رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را فلج و سرنگون کنید. این جنبش گرسنگان و مال باختگان و بیکاران است. جنبش خودجوش و مردمی است. بیشتر رژیم های دیکتاتوری در جهان با جنبش های خودجوش مردمی سرنگون شدند. جهان صدای شما را شنیده است. جهان با جوانان شجاع ایران است. نمی توانند جنبش را به شدت سرکوب کنند، جهان پشتیبان مردم و جوانان ایران است.

بی تفاوت نباشید. دل انسان با دیدن جوانان به درد می آید. جامعه ی لومپن بی درد به مردم محروم و ستمدیده نمی پیوندد، وگر نه این بار به صورت ملیونی، کار رژیم جمهوری متعفن اسلامی در بیست و چهار ساعت تمام است. آگاهی بنیان رهایی است. آخوند های جنایتکار اشغالگر با دروغ گویی و مظلوم نمایی به قدرت رسیدند و دمار از روزگار ملت ایران در آوردند.

جنایتکاران وحشی اشغالگر با مردم ایران چه جنایت ها که نکردند. هنگام آن رسیده است که آنها را به زباله دانی تاریخ پرتاب کنیم. توپ، تانک، مسلسل و... هم اینها را دیگر نجات نخواهد داد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.