رفتن به محتوای اصلی

کشتار فلسطینی، توسط ارتش راسیست و صهیونیست اسرائیل
01.04.2018 - 03:10

وجدان های آزاده و نوعدوست یکبار دیگر ببینید و هراسناک هم می بینید: که در این فاصله ی کوتاه و دوباره ارتش هارِ مدرن صهیونیست و راسیست اسرائیل در برابر چشمان ما و شما جهانیان صلحدوست، چه آسان و با شقاوت همیشگی اش ملت داغدارِ فلسطین بیدفاع را بخاک و خون کشیده است؟! در دامنه ی این نسل کشی دوروزه تا هم اکنون هجده جوان کشته و بیش از 1560 نفر زخمی شده اند. آیا می دانید چرا؟ چون: این ملت و مردم آواره، اسیر و پاکباخته و زندانی آن در نوار غزه ی امروز، تنها بخاطر اشغال سرزمین شان توسط طرح صهیون و اعلام استقلال کشور اسرائیل در کشورشان فلسطین، همچون همیشه فریاد اعتراض برآورده اند و برابر زورمندان اشغالگر دادخواهی می کنند. همین!

و همین ارتش ضدبشری اسرائیل صهیونیست که داغ جنایت های آدم سوزی و نسل کشی های هولناک و فراموش ناشدنی هولاکاست هیتلری را برگرده و پیشانی ملت آواره ی خود داشته و دارد، دریغا که تاکنون از گذشته خونین و ضدبشری فاشیسم نیاموخته، و از سال تاسیس اسرائیل 1948 تا همینک 70 ساله و رسوایش به تقریبا به اشغال کامل فلسطین دست یازیده، این غاصب ستمگر تحت عنوان و بهانه" یهودی ستیزی" جریان راسیست صهیونیستی را بوجودآورد که در پرونده سیاه و قطور آن تبهکاری ها و جنایت های ضدبشری کم نظیری بوده و هست. صهیونیسم اسرائیل با دید راسیستی و برتریجوئی خود، در این هفت دهه ظالمانه برابر خواست بازپس دادن سرزمین های اشغالی و ایجاد دو کشور مستقل و برابر با گلوله پیشاروی ملت فلسطین ایستاده، همچون همیشه بهر اندازه ی که خواسته و یا حالا هم بخواهد، بی باکانه و بی مهابا جان آدم ها را درو کرده، می زند و می کشد و به جامعه ی جهانی اهمیت هم نداده، و تا همینک بیاری وتوی امپریالیسم آمریکا بهائی به محکومیت های تاکنونی اش نداده و نمی دهد.!!!

بنابرین: تا زمانیکه لابی های صهیونیست یهودی در اراده سیاسی کشور جهانخوار آمریکا توان اعمال اراده، نفوذ و قدرت اجرائی خود را دارند؛ بی گمان و بهمین خاطر سیاستمداران امپریالیسم آمریکا چه جمهوریخواه و یا دمکرات باشند که تفاوت چندانی در این راستا ندارد، پیوسته پشتیبان این ساختار راسیست ها و صهیونیست ها بوده، هستند و خواهندبود. و امیدی به یافتن راه حل دوکشور مستقل و چشم انداز همزیستی مسالمتجویانه هم در آن دیار خونین و هراسناک میسرنیست و نخواهدشد. من بنام یک انسان نوعدوست تا زنده ام افشاگر جنایت های هولاکاست خواهم بود و ماند و همچنین ننگ و شرم بر این ستم و جور و نابرابری حقوق انسانی و کشتارها که راسیسم اسرائیل و ارتش صهیونیست علیه ملت سنگ پران فلسطین اعمال می کند. و تحقیر و نفرین به دمکراسی پوچ (( غربی ـ ناتوئی )) که در چنین کشتارهای آشکار و ضدبشری70 ساله نیز نه تنها سکوت کرده و می کند و فردا هم خواهدکرد که شگفتا در پایان هرباره ی اینگونه "هولاکاست مدرن" ارتش اسرائیل آنانرا یاری و مورد تقدیر قرارمی دهد!؟ قتلعام های عریانی که هیچ ملت و انسان آزاده ای با آنهای پیشین، و بیدادگری ها و خونریزی های کنونی سر سازگاری ندارد. پرسیدنی ست! چرا این دمکراسی غربی با این راسیسم و سازمان مخوف صهیونیست های اسرائیل سازگاری داشته و همچنان دارد و با خواسته ها و زیاده جوئی های تاریخی آن همراه هست؟

بهنام چنگائی 12 فروردین 1397

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

بهنام چنگائی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.