رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را تهدید کرد فقط میتوانید به دریا فرار کنید
20.04.2018 - 17:09

جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را تهدید کرد
فقط میتوانید به دریا فرار کنید
برگرفته از : Ynet
ترجمه از: راشل زرگریان
مبادله ضربات کلامی بین ایران و اسرائیل افزایش یافت. معاون فرمانده سپاه پاسداران در یک خطبه در تهران گفت: به پایگاههای هوائی اعتماد نکنید. جمهوری اسلامی ایران ودولت اسرائیل متقابل درجه تهدید را در حدس و گمان که ایران مقابل حمله اسرائیل به شهر حمص در سوریه واکنش نشان خواهد داد پاسخ میدهند. کشته شدن 14 نفر از جمله هفت تن از پرسنل نظامی ایران هستند. معاون فرمانده حسین سلامی در مراسم جمعه امروز 20.04.2018 در تهران گفت: ما شما اسرائیلیها را خوب میشناسیم. شما در زمینهای اشغالی یافت میشوید و هیچ راه فراری ندارید. شما در دهان مار زندگی میکنید. مخالفت ما امروز از هر موقع دیگری شدیدتر است. نه در شمال و نه در غرب برای شما راهی وجود ندارد. فکر نکنید که اینبار جنگ مانند جنگ زوئیه (جنگ دوم لبنان) است. تنها جائی که میتوانید فرار کنید گریز بطرف دریاست.
آقای سلامی اضافه کرد: به پایگاههای هوائی خود تکیه نکیند. زیرا آنها در محدوده شلیک قرار دارند و از سرعت عمل خارج میشوند. به امریکا و انگلیس هم امید نبندید زیرا زمانی که آنها میرسند دیگر یادی از شما نخواهد بود. اشتباه نکنید. او همچنین گفت: انگشتان ما روی نقطه عمل قرار دارند و موشکهای ما آماده راه اندازی هستند. هر زمان که دشمن بخواهد کاری علیه ما انجام دهد ما آنها را به راه می اندازیم. ما راه هائی برای غلبه به دشمن آموخته ایم و میتوانیم هرجا که بخواهیم به مزایای حیاتی دشمن آسیب برسانیم.

 

בנימין נתניהו וחוסיין סלאמי (צילום: רויטרס)

بنجامین نتنیاهو (نخست وزیر اسرائیل) و حسین سلامی (معاون فرمانده سپاه پاسداران) تصویر از رویترز

 


آقای سلامی به حمله امریکا به سوریه نیز اشاره کرد: ایالات متحده امریکا در سوریه شکست خورده است و آمریکائیها هیچ سند و سیاستی در رابطه با سوریه ندارند و آنها قوی نیستند. ملت ایران هرگز تغییر نکرده و آنها در هر زمینه مانند اقتصاد و دفاع و حوزه سیاسی و همچنین نفوذ منطقه ای قوی هستند. همچنین آقای علی شیرازی معاون منتخب آقای علی خامنه ای هفته گذشته هشدار داد که جمهوری اسلامی ایران شهر خیفا و تلاویو را نابود خواهد کرد.
آقای بنجامین نتنیاهو نخست وزیر اسرائیل پیش از این در نشست کابینه در مجلس در روز استقلال اسرائیل (پنجشنبه 19.04.2018) با اشاره به هفتادمین سالگرد دولت اسرائیل گفت: ما تهدیدات را از ایران می شنویم. ما با هرکسی که تلاش کند بما آسیب وارد کند مبارزه خواهیم کرد و از کسانی که به دنبال روح ما هستند قیمت را میگیریم.
در سال 1967 عبدالناصر رئیس جمهور مصر نیز اسرائیلها را به فرار بطرف دریا تهدید کرده بود.
20.04.2018

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

راشل زرگریان
برگرفته از:
Ynet
اسرائیل

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.