رفتن به محتوای اصلی

چاپلوسی به شیوه هنرمندنماهای حکومتی!
28.06.2018 - 12:53

 

این باصطلاح سلبریتی‌های حکومتی که با چاپلوسی و تملق گویی از سران منفور رژیم، ارتزاق می کنند، در برنامه مذکور مرزهای چاپلوسی و خیانت به مردم را جابجا کرده و با تعریف از جلادانی مانند صادق لاریجانی، اژه ای، شریعتمداری و دیگر خائنین به ملت، هویت نداشته خود را فاش کرده و با صدای بلند اعلام کردند که نانخور همین رژیم هستند و حمایت شان از مردم چیزی جز ظاهرسازی و بازی با احساسات و عوام فریبی نیست.

کلیپ این تملق گویی و ابراز ارادت، در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و البته جا دارد همین به ظاهرهنرمندان، برای بازیچه قراردادن مردم و چاپلوسی های هرروزه‌شان از مردم عذرخواهی کنند؛ در غیراینصورت این مردمند که در خصوص این ها تصمیم می گیرند. فراموش نکنیم که همین مردم با حمایت‌هایشان، خالق هنرمند و سلبریتی می شوند و آنها را تا شهرت و محبوبیت به پیش می برند و جای هیچ توجیهی نیست که از یک طرف سنگ مردم را به سینه بزنی و از طرف دیگر با سیاست نون به نرخ روز خوری به سمتی غش کنی که برای مادیات به ارمغان دارد.

به عنوان نمونه؛ چندی قبل، علیخانی که با برنامه توهم‌آمیز ماه‌عسل، یکماه از وقت مردم را تضییع و عواطف آن‌ها را به بازی می‌گیرد، طی رسوایی‌ اخیری که در خصوص واکسن HPV به ارمغان آورد و برای جلوگیری از تشکیل پرونده فساد اخلاقی و مالی چندمیلیاردی‌اش، اقدام به تعریف و تمجید از جلادانی مانند لاریجانی و اژه‌ای کرد و نشان داد که از هر راهی که به صلاحش باشد، و از تریبون رسانه میلی اقدام به ثروت اندوزی کثیف، یا پاچه خواری منفورین می‌کند. البته این یک نمونه از رسوایی برنامه ماه عسل و شخص احسان علیخانی است. نمونه های دیگر هم هست که مجال پرداختن به آن نیست.

البته امثال علیخانی، رامبدجوان، مهران مدیری و ...  جرات بیان واقعیات و حقایق زندگی مردم را ندارند و و فقط به دنبال منافع خودشان هستند که روز به روز افزون شود و به ریش مخاطبانی که اسیر بازی با احساسات و دورویی آن ها شده اند، می خندند. مردم هیچگاه این انسان نماها را نبخشیده و حتما روزی می رسد که آن روی سکه هویدا شده و مجبور به زانو زدن در پیشگاه ملت خواهند شد؛ چقدر خوب است که قبل از اجبار، با میل و اختیار خود دهان به اعتراف بگشایند و راز این چاپلوسی های بی حد و حصری که از سران منفور رژیم مانند لاریجانی ها و اژه ای ها و ... می کنند را بگویند و آینده وحشتناکی که برای خود خریده اند را جبران کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.