رفتن به محتوای اصلی

معرکه گیری
09.07.2018 - 04:59

یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان بویین‌زهرا در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین در مسجد جامع این شهرستان برگزار ‌شد. 

در این یادواره،  محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون از جان گذشتگی شهدای والامقامی است که جان عزیز خود را تقدیم کردند و باید همه مردم  و مسؤولان قدردان آنها باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز امریکا در لبنان، سوریه، عراق، یمن و حتی ایران شکست خورده و به فضل الهی همیشه پیروزی با مسلمانان است.

این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز امریکا بخواهد غلطی انجام دهد، با پاسخ پشیمان‌کننده ملت ایران مواجه خواهد شد.

وی افزود: امروز اگر ایران اسلامی بر قله اقتدار ایستاده است، به خاطر فداکاری‌های این عزیزان است که باید همیشه حافظ خون‌های پاک این عزیزان باشیم.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای مختلف مشاهده می‌کنیم که امنیت نیست اما ایران اسلامی در امنیت، اقتدار و ارامش به سرمی‌برد و این به دلیل رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان جنگ رسانه‌ای را بر علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

نقدی اضافه کرد: امروز ۲۷۵ شبکه و سایت‌های مختلف بر علیه ملت ایران توطئه می‌کنند اما به لطف الهی این ملت در برابر همه توطئه‌ها مقاومت کرده و خواهد ایستاد.

وی بیان کرد: آمریکا جنایت‌های مختلفی انجام داده که نمونه آن حمله به هواپیمای مسافربری ایران است، ابراز کرد: ملت ایران باید همواره در برابر دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشند و آنها را خنثی کنند.

بی شک این سناریو را بارها دیده ایم: نخست توسط یک آخوند ابله مانند خمینی و یا خامنه ای تحریکات سیاسی،  دینی، فرهنگی  و قومی راه میاندازند  و هنگامی که فضای سیاسی از حالت مسالمت آمیز آن خارج می‌شود، ادعای محق بودن می‌کنند و این یعنی سیاست تیغ کش های شهرنو، که رژیم اسلامی از بدو پیدایشش، با پشتیبانی غرب به کار برده است. کُلِ ساز و برک سپاه و بسیج که از سرمایه های ملی ما ایرانیان تهیه شده در مقابل ِ قدرت ِ جهانی و خصوصا آمریکا بیشتر به اسباب بازی می ماند.

فقط دائماً بلغور میکنند که اگر این «سپاه» نبود تا به حال کشور ما مورد یورش «دشمن» قرار می‌گرفت و بی شرمی را تا آنجا پیش می‌برند که قاسم سلیمانی را به لطف ِ دیگران «آرش زمان» می‌خوانند.

سرداران ِ اسلام در سپاه، ظاهراً همگی دچار آلزایمر شده اند زیرا که فراموش نموده اند زمانیکه ارتش امریکا قصد ورود به عراق را کرد از آن همه تجهیزات و هواپیمای ِ روسی، حتی یک فروند نتوانست از زمین بلند شود و نفرات ِ ارتش بعث هم دسته دسته خود را تسلیم نیروهای آمریکایی نمودند.

زیردریاییِ کاملاً داخلی داریم که اگر مش زلفعلیِ حلبی ساز زنده بود خیلی بهتر طراحی و اجرا میفرمود.

در دنیای کنونی که دیپلماسی بسیار برنده تر از جنگ طلبی است، امیرکبیرمان، پرفسور حاج سید جواد ظریف شده است و "آرش" نیز دکتر حاج قاسم! و بقولِ معروف "همه چیزمان به همه چیزمان" می آید!

 

امیرعلی متولی

 

Image result for ‫کاریکاتور زیردریایی مسخره سپاه‬‎

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
شهرخبر

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.