رفتن به محتوای اصلی

وزیر مونگول آموزش و پرورش مغول ها!
27.08.2018 - 17:05

وزیر آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی در فضایی دانش‌آموزان را به بازی دعوت می‌کند که برد و باخت دارد و در همان حال احتمال باخت دانش‌آموزان را به آن‌ها گوشزد می‌کند. در آن میان، یکی از دانش‌آموزان با لحنی جدی شانه بالا انداخته و می‌گوید: "ما که همه‌چیز رو باختیم، اینم روش."

همانطور که در ویدیوی زیر می بینید وزیر می‌خندد و از دانش‌آموزی که خود را باخته می‌داند، می‌پرسد: «چی رو باختی؟» دانش‌آموز با جدیت پاسخ می‌دهد: "همه‌چیز رو"... ماجرا اینجا تمام نمی‌شود، بلکه آقای وزیر این دیالوگ را در همان جمع با صدای بلند برای حاضران تکرار می‌کند و صدای خنده وزیر و حاضران بلند می‌شود...!!!!!!؟؟؟؟؟

 

 https://www.aparat.com/v/TEeqG/%D8%AD%D8%A7%D8%B6…

 

بطحایی در ابتدا پاسخ دانش‌آموز را مزاح فرض کرده!!! و سپس – با توصیه مشاورانش – با نگاهی به اصطلاح تحلیلی آن‌ را به آستانه تحمل او ربط می‌دهد!!!؟؟؟

آری؛ این وزیر - آن هم وزیر آموزش و پرورش - جامعه علیل و مصیبت زده ای است که ریشه تمام فلاکت هایش به او و اربابان و افراد قبیله او برمی گردد. وزیری بی کفایت اما متملق که نمی داند این دانش آموز و خانواده ستمدیده و مستضعف نگاه داشته شده اش توسط سیستم آموزشی او و اربابان او برای زندگی در دنیای پیچیده و آشفته کنونی آماده و توانمند نشده اند. ضمن اینکه شرافت آنها به آنها اجازه نمی دهد که همانند او و اربابان و افراد قبیله اش دین فروشی و رانت خواری و باند بازی و دزدی و اختلاس کنند تا سهمی همانند سهم آنها از سفره انقلاب پابرهنگان بردارند و اینگونه احساس یاس و استیصال نکنند.

این ویدئو کوتاه بود، اما پیام آن عمیق و قابل تامل:
این موجود (وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی) از نظر من حتی به اندازه یک جلبک هم شعور نداشت چرا که اگر جلبکی به جای او نشسته بود در واکنش به جمله آن دانش آموز بی تفاوت و خنثی به نشستن خود ادامه می داد اما این موجود فندق مغزی سبک مغز حتی آن جمله دانش آموز را به سخره گرفت!!!!!؟؟؟

 

آری، بدبختی ما در این سرزمین این است که پخمه هایی که باید در دهات خود غاز بچرانند حاکمان ما شده اند و نخبه گانی که باید زمام امور مملکت را در دست داشته باشند توسط آنان خانه نشین و منزوی و تحقیر شده اند و حتی شکنجه می شوند تا بر علیه بی کفایتی و خیانت های آنان روشنگری و افشاگری نکنند.

 

خاک بر سر وزیر آموزش و پرورش این مملکت که اینقدر شعور نداشت که تشخیص دهد که این جمله به ظاهر ساده اما پر از درد و بسیار پر معنای دانش آموز قرن بیست و یکمی ش در جمهوری اسلامی ایران "گلوله ای" بود که در خشاب اسلحه ای گذاشته شد تا در آینده ای نه چندان دور بر پیشانی او و اربابان دین فروش ریاکار غارتگر بی کفایتش شلیک شود و آن را بشکافد – هر چند این گلوله و تفنگ و پیشانی آنها ممکن است در اشکالی دیگر متبلور شوند: مثلا آن اسلحه زبان و قلم امثال او خواهد شد که دین و آیین و ایدیولوژی داعشی او و اربابانش را هدف خوشه های خشم خود قرار خواهد داد.

بویژه دو مقاله اول من در منابع (زیر) همین مقاله را بخوانید تا ببینید همین وزیر چگونه از مدرسه ای که من در آنجا تدریس دارم یک زندان گوتنتانامو برای "شکنجه" و "زجر کش" کردن من ساخته است – صرفا بخاطر اینکه با رهبر او بیعت نمی کنم. مطمین هستم با دیدن این نوع واکنش وزیرو نوع برخوردش با من که در مقاله پایین تشریح کرده ام شما هم به این نتیجه می رسید که او هم مانند سایر مسیولان جمهوری اسلامی یک مونگول سایکوپد مغول تبار داعشی مسلک هست. خداوند عاقبت این ملت و مرز و بوم را که ملا عمرها به آن حکومت می کنند به خیر کند.

منابع

من در جمهوری اسلامی ام یا در زندان گوانتاناموی یزید؟!

http://www.iranglobal.info/node/66835

در سیطره سپاه شیطان پیغمبر نما
http://bit.ly/2zXaFX1

این کارها را با مسیولان مستقل هم انجام میدهند:
http://news.gooya.com/2018/04/post-14289.php

سخنرانی من در مسجد شهرمان که هشداری درباره "تحریف عاشورا و تشیع علوی" در عصر و شرایط حاضر بود.
http://news.gooya.com/politics/archives/2016/10/2…

من تنها و انجمن اسلامی در هندوستان
http://iranglobal.info/node/67634

ترجمه سخنرانی من در دانشگاه هندوستان درباره چشم انداز صلح در خاور میانه!
http://iranglobal.info/node/66303

آموزش و پرورش و آموزش عالی؛ بازوان اجرایی کاپیتالیسم در ایران
http://iranglobal.info/node/67036

حراستی ها چه کسانی را به حراست و پاسبانی نشسته اند؟!
http://melliun.org/iran/145510

ما گوسفندان و آنها
http://bit.ly/2zDPqYW

سیستم آموزشی یا کارخانه گوسفند سازی؟!
http://news.gooya.com/politics/archives/2016/07/2…

چرا باید انتخابات را تحریم کنیم؟
http://melliun.org/iran/121304

دسته بندی مردم در حکومت های استبدادی
http://bit.ly/2hFROo0

تنها راه براندازی حکومت های استبدادی
http://melliun.org/iran/122759

ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران جهل و تاریکی و غارت و خون
http://bit.ly/2hdn653

مدیر کل اطلاعاتی قاچاقچی ای که قصد "کشتن" من را داشت و موفق هم شد!
http://iranglobal.info/node/66335

کتاب من و وحشت منجر به قتل آنها
http://iranglobal.info/node/67273

تاراج و قلع و قمع من و نسل و تبار من توسط سپاه ابن مرجانه
http://iranglobal.info/node/67272

پیمان مصلوب صلیب قیصران پارسی من
http://iranglobal.info/node/67635

در چرایی هدف واقع شدن من در جمهوری اسلامی!
http://iranglobal.info/node/66680

My second Letter to Khamenei, Iran's Leader
http://iranglobal.info/node/66352

چاره ای نیست انگار!؟
http://www.iranglobal.info/node/67385

یوگا یا بمب اتم حاج آقا؟!
http://iranglobal.info/node/67543

ویدیوی روش تدریس (اسلحه آموزشی من)، کتب و مقالات علمی، اجتماعی و سیاسی من را که بواسطه خلق آنها مغضوب رژیم ایران شدم را در وبلاگ شخصی من ببینید:

http://beyondelt.blogfa.com

......................................................................
 ***ما و پدران ما انقلاب کردیم و یک دیکتاتور را سرنگون کردیم تا کرامات انسانی پایمال شده خودمان را باز یابیم و به عدالت و آزادی برسیم اما در چنگال یک دیکتاتور فاشیست سایکوپد که افرادی رذل تر و وحشی تر از ساواک شاه را به خدمت گرفت افتادیم – دیکتاتوری که لباس پیغمبر را پوشیده بود و با خدعه ی بر سر نیزه کردن قرآن ما را فریفت و به اعتماد ما و به دین و آیین ما خیانت کرد و بلاهایی بر سر ما آورد که پادشاهان مغول هم بر سر مخالفانشان نیاوردند.
-                                                                                                                     - دکتر سید محمدحسن حسینی                                                                                                                                                                                                                                                         ------------- ---------------------------
..................................................................
 ***پروردگار من خداوند آن حاکم به ظاهر کافری است که مهر ورزیدن را پیشه او کرد و نه خداوند آن حاکم به ظاهر مسلمانی که ستم پیشگی و توحش مرام او و سپاه اوست. من و زبانم و قلمم زین پس به دین و آیین مهرورزان تعلق داریم.....
-                                                                                                                                                                                                                                                       - دکتر سید محمدحسن حسیینی                                                                                                                                                                                                                                                                        ---------------------------------------------
صدای خرد شدن استخوان های استبداد را می شنوم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سید محمدحسن حسینی
http://beyondelt.blogfa.com

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.