رفتن به محتوای اصلی

شریعتمداری : رئیس‌جمهور صلاح دانست به وزارت تعاون بروم
23.10.2018 - 20:33

محمد وحدتی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه اول آبان) این کمیسیون،گفت: محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی میهمان اعضای کمیسیون اجتماعی بودند.

وی با بیان اینکه در ابتدای جلسه وزیر پیشنهادی کار، برنامه‌های کاری خود را به اعضای کمیسیون ارائه داد، افزود: پس از آن اعضای کمیسیون دغدغه‌ها و سوالات خود در حوزه وزارت کار را از آقای شریعتمداری مطرح کردند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح محورهای سوالات اعضا از وزیر پیشنهادی کار، اظهار داشت: وضعیت نابسامان کار، رابطه کارگر و کارفرما، وضعیت بازنشستگان، وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و همچنین شرکت‌های زیر مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی از جمله مهمترین دغدغه اعضای کمیسیون بود که در این جلسه مطرح شد.
وحدتی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی کار، توضیحاتی پیرامون مسائل مطرح شده ارائه داد، گفت: فعال سازی شورای عالی کار، شکل‌گیری و فعال شدن تعاونی‌ها و همچنین فعال شدن هر چه بیشتر بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال از جمله مهمترین محورهای برنامه شریعتمداری بود.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس اظهار داشت: برخی از نمایندگان در این جلسه خطاب به آقای شریعتمداری عنوان کردند که با توجه به اینکه طرح استیضاح وی در مجلس مطرح شده بود، باید در جلسات کمسیون صنایع حاضر می‌شد تا تکلیف استیضاح مشخص شود که آقای شریعتمداری عنوان کرد: رئیس‌جمهور صلاح دانستند که بنده به وزارت تعاون و کار بروم.
وحدتی تصریح کرد: در پایان جلسه نیز آقای دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون حاضر شد و برنامه‌های خود را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

 

محمد شریعتمداری نمایه

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
مشرق نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.