رفتن به محتوای اصلی

جمهوری استعماری ایران و ساخت هنرمند و قهرمان ملی برای آزربایجان
05.12.2018 - 23:33

1

جمهوری اسلامی استعماری، انسان‌های بیسواد را مایه ی کنترل احساسات مردم آزربایجان می کند.

سالها با همین افراد یاشاسین آزربایجان را داد می زند و بعد در واپسین لحظه گلوله را بر قلب آزربایجان شلیک می کند. جمهوری استعماری، آزربایجان را در چهارچوبی تعریف می کند که تابعی از ایرانچیلیق و مرکزیت گرایی است.

این جمهوری استعماری از کسانی حمایت می کند که با کار و جنجال و هیاهو و پروپاگاندا یاشاسین آزربایجان بگویند و میلیونها تورک را به شور و هیجان وادارند اما جمله ی نهایی را به نفع استعمارگرها بنویسند.

این هنرمندان و مبارزان مدنی که از جانب جمهوری استعماری کنترل و هدایت می شوند در بعضی موارد نگران فروپاشی مرکزیت هستند و به جمهوریت استعماری هشدار می دهند که حقوق زبانی و فرهنگی اقوام را رعایت کند تا فرو نپاشد. 

جمهوری اسلامی استعماری  به این نوع طرز تفکر احتیاج دارد و آنها را حمایت می کند. این به اصطلاح مبارزان و هنرمندان را با حمایت های بی دریغش در کشورهای همسایه و در مدیاهای داخلی و خارجی تحت نفوذش صاحب سخن می کند چون از این نکته مطمئن هست که جمله ی نهایی در تایید استعماریت بسته خواهد شد. برای همین هزینه های زیادی می کند که آنها را قهرمان ملی و هنرمند ملی آزربایجان نشان دهد.

در آینده کارهای میدانی و نوع سخنرانی های بعضی از این افراد را رمزگشایی خواهم کرد تا بهتر و بیشتر با شیوه های پنهان جمهوری استعمارگری آشنا شوید.

با هیچ بنی بشری در خصوص آزربایجاتچیلیق و تورکچولوک شوخی نداریم. جمهوری استعماری و نوچه ها و قهرمانها و هنرگندهای ساختگی اش باید بدانند که ما جغرافیای سیاسی و فرهنگی خویش را بازیچه ی نفوذی هایش نخواهیم ساخت.

نفوذی هایی که تصور می کنند منجی و لیدر و قهرمان و هنرمند آزربایجان و جهان تورک هستند اما همه ی اینها در سطح بازیهای سیاسی رخ می دهد. شما را بر اعماق استقلال و وطن و جمهوریت ما راهی نیست. با همین محبوبیت های کذایی و ساختگی خویش که توسط حمایت های پیدا و پنهان جمهوری استعماری به دست آورده اید خوش باشید. چون شما همه تان تاریخ مصرف دارید. چهره های ساختگی همیشه در یک برهه از تاریخ و توسط سازندگانشان می شکنند.

 

 2

قهرمانسازیهای ساختگی و ادا و اطوارهای عقیم که توسط حکومت استعماری هدایت می شود بلای جان حرکت ماست. کسانی منجی آزربایجان خواهند بود که با تمامیت سلطه گری مبارزه کنند. نمی شود حامی خامنه ای و سپاه و اصولگرایی بود و جدال را طبق خواسته ی استعمارگرهای دینی مثلاً به سمت اصلاح طلبی و سلطنت طلبی کشاند. خواسته های ما صرفاً هنری و زبانی و اجتماعی نیستند. ما ازسطح خواسته های فرهنگی به عمق استقلال طلبی سیاسی و تعیین حق سرنوشت رسیده ایم. جنگ و لک بازیها به درد حرکت ما نمی خورد. فریب بازیهای انحرافی استعمارگران را نخواهیم خورد. نسل جدید و آگاه ما بیدار است.

 

3

زن به باتلاق افتاد و شروع به داد و فریاد زدن کرد. مرد پشت به او کرده بود و منظره ی روبرویش را می نگریست. زن بر باتلاق فرو رفت و جان داد. زن هرگز نفهمید که از یک کر و لال مادرزادی طلب کمک کرده بود.

حقیقت این است که در خاورمیانه مخاطب ما کر و لال است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.