رفتن به محتوای اصلی

مثلث به اصطلاح اپوزیسیون که باعث تداوم رژیم آخوندی می شوند!؟
18.12.2018 - 17:57

شاید بارها این موضوع را شنیده باشید اگر می خواهید شخصی را بزرگ کنید چند نفر بدنام را جلو بی اندازید تا برایش تبلیغ کنند و این جا اندازی در افکار عمومی  این روزها به خوبی توسط رضا پهلوی،آخوندزاده روح الله زم و معصومه قمی کلایی  در حال اجرا شدن می باشد.این سه تن چنان با رفتارها و گفتارهایشان چنان زمینه سازی در سطح افکار عمومی انجام می دهند که جامعه ستمدیده ایران را به برندازی و تغییرات در ایران نامید و مایوس تر می نمایند!؟
رضا پهلوی:چهل از  واقعه سیاه بهمن پنجاه و هفت می گذرد و این شخص به اصطلاح شاهزاده با توجه به اسناد و مدارک موجود (کتاب من و خاندان پهلوی)نوشته مسعود انصاری پسرخاله فرح دیبا که از سوی شاه ایران مسئول رسیدگی به اموال خاندان پهلوی را داشت و مدت هشت سال نیز رئیس دفتر رضا پهلوی بوده است،با توجه به سرمایه عظیم موجود در بانک های سوئیس ،موسسات سرمایه گذاری،املاک و مستغلات هیچ هنری نداشته و بارها اعلام نموده که مخارج زندگی اش را از مادر دریافت می نماید!؟
رضا پهلوی در همه این سالها هیچ فعالیت و کار رسمی نداشته و تنها به بهره بردن از سود و بهره ذخایر به ارث رسیده از پدر را روزگار گذرانده است،نهایت فعالیت این شخص حضور در میتینگ ها و نشست هایی که میزبانان آن اکثرا تجزیه طلبان،بدخواهان ایران بوده اند!متاسفانه ایشان با توجه با حجم دارایی و ارث پدری بسیار فراوان به مفت خوری ،گدایی و التماس به سعودی هاو غربی ها علاقه وافری دارند و هرجا بوی پول مفت به مشام اش برسد به سرعت در صف نخست مانند نگین الماس می درخشد!؟
رضا پهلوی به استناد به صحبت های خودش از پادشاه سعودی مبلغ سرسام آوری پول دریافت کرده (بقول خودش قرض الحسنه)تا بعد از سرنگونی رژیم ایران و به قدرت رسیدن بدهی اش را پرداخت کند!؟سوال اینجاست اخبار دریافت سیصد میلیون دلار از شیخ سلمان رسانه ایی شده است و مشخص نیست آقای منتظرالسلطنه در خواب به قدرت رسیدن از چند کشور دیگر پول دریافت کرده و راحت تر بگوییم ایران را پیش فروش نموده است!؟
بدیهی است با توجه به انتشار عکس های متنوع ایشان پای میزهای پوکر و قمار و رابطه و علاقه ایشان به قمار و دوستی نزدیک با شلدون کازینودار مطرح دنیا بدلیل عدم تبحر در قمار بخش زیادی از ثروت پدری و پول هایی که به نام مبارزه با رژیم ایران  دریافت می کند را حیف و میل نموده است ،در آخرین نشستی که سخنرانی کرده است از مقامات آمریکایی خواسته اموال رژیم ایران را به نفع مبارزان و برندازان(جیب خود و قمارخانه ها)مصادره نمایند.
جالب است بدانیم رضا پهلوی یا بهتر بگوییم رضا دیبا(زیرا به اندازه چرک پشت ناخن کوچک رضاخان کبیر جنم ندارد)و لایق میراث بزرگ پهلوی اول نبوده و نیست،در تمام این چهل سال هرگاه در ایران صدای اعتراضات مردمی را شنید سر برآورد و در رسانه ها در حد حرف آفتابی شد و بعد از سرکوب و کشتار مردم کف خیابان و خفه کردن اعتراضات غیبت صغری خود را تا برف سال بعد آغاز نمود.
روح الله زم:در حیات وحش توله هیچ حیوان درنده ایی را نمی توان یافت که حتی از بدو تولد در دامان یک حیوان اهلی و محیط انسانی پر از محبت و توجه رشد یافته باشد ،روزی فرا نرسد که خوی درندگی خود را بروز ندهد و حیوانات و انسان هایی که با رئوفت او را پذیرفتند ندرانند!؟
آری آخوندزاده ایی که نان پدری را که چهل سال است حلیم و دیگ رژیم استبدادی حاکم را هم زده و چه قتل و غارت هایی را در منسب های متعدد باعث و بانی اش نبوده است!؟
روح الله فرزند آخوند زم که تا سال هشت و هشت در همان سیستم که پدر اش به چپاول مبادرت می ورزید مشغول بود،بعد خروج از ایران با ایجاد چند شبکه و برقراری ارتباط با چند چهره اپوزیسیون و همکاری با آنها ،اقدام به تاسیس آمد نیوز نمود و از همین راه به سرکیسه نمودن چند کشور خواستار برندازی رژیم آخوندی مشغول بوده و این اخاذی همچنان ادامه دارد!؟
شاید جالب باشد که این بچه آخوند همان شیوه و راه پدر را نقش جدید پیروی می نمایید،حرافی ،داستان سرایی و کذب گویی هایی که هیچ پایه و اساس معتبری ندارد.به عنوان مثال در هر برنامه تلویزیونی اش چنان از ریزترین نکات جلسات برگزارشده از داخل بیت خامنه ایی و افراد حاضر حرف می زند که گویی خود شخصا در آن جمع حاضر بوده و نکات را نت برداری نموده است!؟
جاییکه میگوید در فلان جلسه حتی مجتبی خامنه ایی حاضر نبوده چطور امکان دارد اخبار دقیق آن دست این آخوندزاده پاریس نشین باشد؟ کدام یک از افراد حلقه نخست و با چه بهاء برای او خبرچینی می نمایند؟به چه قیمتی؟
وضعیت سایت آمد نیوز هم که کاملا مشخص است،چند پناهجوی ساکن در ترکیه،گرجستان و ارمنستان با دریافت ویدئو و تصاویر ارسالی مردم از داخل ایران اقدام به نوشتن مقالات و یادداشت های پر تب و تاب می نمایند ،به امید اینکه آخوندزاده زم به این کشورها سفر کند و از چندمیلیون دلاری که سرویس اطلاعاتی کشورهای یاد شده به او دادند به آن جماعت پناهجوی تحت فرمان اش مقداری اندک حق الزحمه پرداخت نماید.
معصومه قمی کلایی:یکی دیگر ازعجوبه های اپوزیسیون رژیم آخوندی همین شخص است تنها تفاوت اش با آخوندزاده زم در این است که او از یک خانواده روستایی و با  هنر زبان بازی،لابی گری،و صیغه موقت با افراد با نفوذ چه در زمان جیره خواری در نظام ایران و عضویت در احزاب و خبرنگاری در مجلس به درجه والایی از موقعیت نائل آمد.شاید شناخته ترین چهره ایی که مدت زیادی صیغه اش بود و از کانال او به اخبار مهم و منابع مالی پر منفعتی می رسید می توان محسن صفایی فراهانی را نام برد.
معصومه کلایی بعد کلی لاس زدن و هم بستری با سیاسیون که او و خانواده اش را از فرش به عرش رساندند و او نیز جاده را برای سایر خویشاوند باز نمود،از ایران خارج شد و نقش جدید خود را که به اصطلاح اپوزیسیون و مدافع حقوق زنان در کنار سایر هم پیاله های صادراتی رژیم آغاز نمود!؟
آخر کدام عقل سلیم می گوید فردی مخالف رژیم آن هم در این ابعاد باشد و از آن سو خواهر و مادر اش با آن حجاب دلخواه صاحبان قدرت و استبداد به پارو نمودن پول مشغول باشند!
آری این است حال روز اپوزیسیونی که خارج ایران به اصطلاح خودشان تلاش می کنند رژیم را سرنگون نمایند،بیشتر شبیه یک سرگرمی است که ایستگاه مردم بی خبر را بگیرند.
معصومه قمی در خارج از ایران نیز کارنامه پرباری در غلت زدن با هر شخصی که پول خوب بدهد دارا می باشد،فرقی ندارد روس،آمریکایی،کانادایی،اسرائیلی،سعودی یا هر کج و کولی که فکر اش را کرده باشید!صد البته معصومه کلایی دیگر مانند گذشته زود به مذکری وا نداده و خود کار بلد شده و با راه اندازی کمپین های چهارشنبه های سفید و انتشار ویدئو های یک عده جماعت ساده لوح در صفحه شخصی اش چندین هزار یورو پول گرفته تا این افراد در اولین فرصت پرونده پناهندگی پرباری تحویلشان دهد. زندگی است دیگر خرج دارد روزگاری از خبرنگاری تا این روزها که با توسل به کمپین های رنگارنگ قر تو کمر فراونه تا کیس سازی و قاچاق انسان  اقدام می کند و در آخرین کیس سازی  یک زن چهل و دوساله را در کمتر از یک سال به سرزمین و بلاد اختلاس و دزد پرور کانادا فرستاد!؟
حال شما خود بخوانید حکایت نانوشته ازین مجمل ،ایران برای رهایی و نجات از چنگال رژیم استبدادی حاکم بر ایران نیاز مبرم به یک رهبر مقتدر ،سالم و مهین پرست که به تمام اقوام و مذاهب وطن احترام گذاشته و وفادار به استقلال ایران بدون وابستگی به غرب و شرق باشد.
به امید رهایی ایران عزیز.....

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

حمید جباری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.