رفتن به محتوای اصلی

دلنامه ی بنت البنی الهاشمی
20.12.2018 - 23:34

 

بعرض مشعشعِ امت ِ واحده میرساند: 
از آنجا که بی بی ِ بی بدیل ِ دوعالم، ملکه کائنات، قطب عالم امکان، علیا حضرت، بنتُ البنی الهاشمی(الله یزید عمرها) قرنهاست در بریتانیای فخیمه سکنی گزیده و به زبان فارسیِ تسلط کافی و وافی ندارند، مقرر گردید که این ارادتمند مقارن با جشن تولد یکی از ائمه اطهار (ع) متن پیغام ِ محبوبة القلوب و نورةالعیون را به فارسی امروزی ترجمه و به اطلاع امت همیشه در صحنه برسانم. متن این دلنامه بدینسان است:

فرزندان و نورِ دیدگانم
اکنون که راز سلاله پاکم افشا شده می نویسم، شاید زمانی که این نامه علنی میشود من در قید حیات نباشم اما هرچه را که بایسته و شایسته است مکتوب خواهم نمود 
مدتِ مدیدی است که صدای ِ دلنواز شما به گوشم میرسد و مترصدِ اجابت ِ مجدد ِ وظایف مادری ام شده ام. همانا کدام مادریست که ندای ِ فرزند را لبیک نگوید. از باریتعالی پنهان نیست و از شما چه پنهان، میدانم پسرم " آ شیخ حسن" نسبت به امور امتِ جدّم کم توجه شده، ولی چه کنم که بالندگی ِ این فرزندِ شیر خام خورده در اسکاتلند بوده و من شخصا بدلیل بُعد مسافت و عدم فراغت از امور مومنین نتوانستم آنگونه که باید و شاید به تربیت فرزند همت گمارم، اگرچه با اینهمه، سعی در جبران خسران نموده ام، نگذاشتم که حتی یکروز سفارتتان در مدینة العلما "لندن" تعطیل بماند، گروههای متعددِ همصدا با امت را در چهار جهت اصلی ِ ناسوت تا جبروت راهی نمودم، تلویزیون، رادیو و جراید کثیری در جهت خواسته های امّتم برپا داشتم و قسمت عمده حقوقِ بازنشستگی این مادر ِ پیر، عاشق و دریوزه را نیز در راه سعادت شیعیانِ جدّم اصراف کرده و میکنم باشد که به حول قوت الهی رضایتِ امتِ پدرم(ع) حاصل آید.
چه بگویم، یقینا هیچ مادری، بدِ فرزند را نمیخواهد، لذا خرده آبرویم، تنِ علیل ِ دردمندم و قلیل سرمایه ام که همانا تجربه با موی سپید است گرو میگذارم تا ضمانت دهم مادامیکه خواسته های بحقِ امتم و برپایی ِ حکومت دموکراتیک مطلق محقق نگردد لحظه ای توقف ننمایم تا بلکه این آفتاب ِ لب ِ بوم، با دعای امتش در آرامش غروب کند.
در نیل ِ باین هدفِ سترگ، تاکید میکنم که هرگز به شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و خصوصاً آن مردک ِ بی عفت ِ خانمبازِ دائم الخمرِ قمارباز، اعتماد نکنید زیرا که او عصاره ی فساد است و نوبر ِ باغ آمریکایی.
همه میدانید که از زمان جوانی، دوران دارسی و شرکت آنگلوپرشین، با عمو سام که جرثومه فساد بوده و هست فقط و فقط برای منافع ملت ایران و خاورمیانه بقدر کافی خون ِ جگر خورده ام. گرچه گرترود بل، سر جیکاک، حاجی زبیری(ویلیام ویلیامسون)، جان کدمن، هوار و بقیه خادمین امتم در این رابطه و خطر ِ این یانکی ِ هار بسیار هشدار داده بودند اما جوانی و خامی کار دستم داد و حالا نیز که پیر شده ام دست از مکر و ضعیف کشی برنمیدارد، از یکسو وزرای امت بریتانیا را تحریک به استعفا می کند و از سوی دیگر سناریوی جلیقه زردها را براه می اندازد ولی نمیداند که "ولله خیرٌ الماکرین".
اینگونه شد که دیگر سکوت جایز نبوده و زمان استرداد حق امتم فرا رسیده است، واهمه به خویشتن راه ندهید که در کنارتان خواهم بود تا روزیکه با جدّ ِ بزرگوارم محشور گردم، پس خوف نکنید که "ما همه با هم هستیم"
بعنوان آخرین حجّت، از شما بعنوان مادری فرتوت، دلشکسته و غریب که رو به احتضار نیز هست می خواهم تا از فقر نهراسید و سنن ِ ناب و برحق ِ جدّم را فدای ِ آداب ِ ملّی ِ بی ریشه نکنید، هماره به ابوی بزرگوارم امام جهفر صادق (ع) وفادار بمانید که همانا خداوند ارحم الراحمین است و ظهور ولیعصر از رگ گردن نزدیکتر.

مکررا تکرار می نماید که قدر ِ لحظه لحظه ی زندگی در شعب ابیطالب را دانسته و از سنن ِ "ابتلا و امتحان" خداوند رحمن، خالق ِ الارض و السماء و مالک یوم الدّین سربلند بیرون آیید که همانا بهشت ِ صابرین هرگز "درب" ندارد

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ
الملکة البنی الهاشمی - بریطانیا
 ‬یوم الأربعاء، ٢٨ صفر ١٤٤٠ هجرة النبی صلوات الله علیه

مترجم و کاتب: مخلص

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.