رفتن به محتوای اصلی

کانال یک و دعواها با حشمت رئیسی ،زم ومستند صدا و سيما
04.03.2019 - 00:37

آقای دوشوکی, شما بخشی از پنل سیاسی 8 نفره بودید که در کانال یک آقای شهرام همایون در روزهای چهارشنبه برنامه داشتید. بر طبق مقاله شما در سایت ایران گلوبال ظاهرا آقای حشمت رئیسی که خودش نیز برنامه تک نفری جداگانه ای بنام کنکاش در همین تلویزیون دارد, به شما با کلمات زشت و سخیف توهین کرد. و بلافاصله آقای همایون حشمت رئیسی را از برنامه زنده بیرون انداخت. و گفت که منبعد بروید و در یئتیوب برنامه اجرا کنید. این ظاهرا ختم ماجرا بود و رئیسی هم عذرخواهی نکرد.

 

اما در عرض کمتر از 24 ساعت برنامه های او در کانال یک اجرا شد و در روز پنج شنبه گذشته در برنامه خودش و در همان کانال یک مجددا فحاشی و اتهامات را تکرار کرد. انگار که مستیم و سبویی نشکسته است.

 

شما نیز در یک ایمیل به آقای همایون بی این بی پرنسیبی کانال یک شدیدا اعتراض کردید. آقای رئیسی در برنامه خودش در روز جمعه بخش هایی از ایمیل شما به آقای شهرام همایون را خواند و یکطرفه به شما اتهاماتی وارد کرد از جمله اینکه شما طرفدار تروریسم و جیش العدل هستید و یک تجزیه طلب چراغ خاموش هستید. و توهین های دیگر.

 

این اتهامات تکراری یکطرفه به شما زده می شوند و شما نیز امکان پاسخگویی به اتهامات را در برنامه آقای رئیسی ندارید. یا این امکانات را به شما نمی دهند.

 

 

 

 

سوالات:

1. ریشه این دعواها از کجاست؟

2. چرا آقای همایون حرف خود را پس گرفت و حشمت رئیسی را به تلویزیون خود دعوت کرد تا به فحاشی و اتهام پراکنی خود ادمه بدهد

3. چرا حشمت رئیسی شما را تجزیه طلب و طرفدار تروریسم می خواند در صورتی که همه می دانید شما تجزیه طلب نیستید و در مقالات خودتان همیشه خشونت جندالله و جیش العدل را محکوم کرده اید؟

4. چرا تصمیم گرفتید از این به بعد در پنل سیاسی کانال یک شرکت نکنید

5. در مقاله امروز شما بخشی به مولفه "گفتمان ایرانگرایی" تعلق دارد و شما معتقد هستید که "گفتمان ایرانگرایی" یک شگرد تازه سپاه است که توسط افراد وابسته به سپاه در خارج از کشور تبلیغ می شود. آیا امکان دارد کمی توضیح بدهید؟

6. در مقاله شما به معیارهای یونسکو برای با سواد بودن اشاره شده. می توانید توضیح بدهید ربط این مقوله با اتهامات طرح شده در کانال یک چیست؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.