رفتن به محتوای اصلی

فرض که من مامور امنیتی رژیم هستم !
05.03.2019 - 01:49

 

فرض که من مامور امنیتی رژیم هستم و حقیقت داشت. چرا حزب مشروطه از سال 2012 تا امروز این موضوع را اعلام نکرده و جان و امنیت صدها عضو اپوزسیون را به خطر انداخته؟؟؟

فضای مسموم سیاسی مخصوصا در شرایط خاصی که اپوزسیون آشفته ایرانی دارد فضایی است که بسیاری از ما نه شاهد آن بلکه در آن رشد کرده و به آن بارها حتی دامن زدیم.

طرح اتهام و شک به ماهیت افراد مخصوصا به آنها که بارها رنگ عوض کرده اند موضوع تازه ای در اپوزسیون نیست اما اعلام جرم به طور رسمی در یک وبسایت مثلا خبری، هرچند دست دهم، با استناد به یک حزب برجسته اپوزسیون و تیتری پر طمطراق آنهم نسبت به فردی که بیست سال عضویت شفاف در اپوزسیون دارد موضوعی است تازه که حتی در رابطه با مامورین امنیتی نفوذی که در این سالها در میان ما پیدا شدند در این ابعاد رخ نداده بود.

موضوع اول درک دلایل و چگونگی و چرایی این اقدام از سوی یک وبسایت نو پا است. ریشه یابی این موضوع فراتر از حوصله این مطلب است و ما را به ورطه نا معلومات خواهد برد اما اینکه این اقدام حساب شده، با هماهنگی و کار تیمی و در کل توسط چند بدخواه ریز و درشت من صورت گرفته موضوع پیچیده ای نیست.

موضوع دوم عواقب قانونی این اتهام و انگ زنی و "تخریب شخصیت در سطح عمومی" است که از عواقب قانونی آن هر یک از دست اندرکاران و مصاحبه شوندگان استناد شده در این هرزنامه مطلع هستند. سوال مهمتر اینجاست چه چیز محرک و مشوق این بی پروایی و ریسک مادی و معنوی است؟ انتقام شخصی؟ گرو کشی و اجبار یا یک اجماع کوچک برای تخریب من و بی عقلی در مورد بر آورد عواقب آن؟

وبسایت دماوند که از روز اول با توجه به مقاصد پلید‌‌ش همانطور که در زیر میبینید تمام اطلاعات خود را مسدود کرده تا مانع حقوقی در طرح شکایت ایجاد کند اما شرکت اینترنتی که "هاست" و "دوومین" این وبسایت را فروخته و اجاره داده موظف خواهد بود این اطلاعات را در اختیار مقامات قضایی قرار دهد. کسی که نام و نشانش به عنوان سردبیر و صاحب وبسایت مشخص است تنها برای فرار از مسئولیت عملکرد نام خود را در به عنوان صاحب سایت ارائه نمیدهد. در لینک زیر خود شاهد پنهان کاری بیش از حد دماوند خواهید بود.

d1.png

اما انگیزه این ترور شخصیت چیست؟

چندی پیش، به عنوان یک خبرنگار و فعال سیاسی (با استناد به موضوعات و مستندات که بر همه آشکار است و حدس و گمان نیست) در رابطه با سابقه گرداننده وبسایت دماوند در جبهه مشارکت هاشمی رفسنجانی، حضور ایشان در رادیو فردا، تغییر ماهیت از اصلاح طلب و مشارکتی به مشروطه خواه در توییتر سوالاتی مطرح کردم، سوابق منبع مالی ایشان سعید بشیرتاش را از طرفداری موسوی و کروبی، نزدیکی به جریانات ملی مذهبی و همچنین نشست و برخاست با مهره صادراتی رژیم رجبعلی مزروعی در تناقض با ادعای براندازی ایشان را زیر سوال بردم.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.