رفتن به محتوای اصلی

بررسی مستند امنیتی ، گفتگوی بیژن فرهودی با روح الله ژم
09.03.2019 - 07:17

شبکه بیان - شصت و هشتمین برنامه «آخر هفته» ۱۷ اسفند۹۷ با اجرای بیژن فرهودی و همراهی روح الله زم و وفا نیکفر در برنامه ۱۷ اسفند ۹۷ برای روشن شدن بسیاری از ابهامات نهفته در دو مستند تلویزیونی دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی و اینکه اهداف واقعی حاکمیت از تهیه این مستند چه میتوانسته باشد تصمیم گرفتیم گفتگویی با روح الله زم و اندکی دیرتر هم وفا نیکفر بازرگان ایرانی مقیم ملبورن ترتیب دهیم.

 

 

یکی از این خبرها که در مستند ایستگاه پایانی دروغ روی آن مانور زیادی داده می‌شود، خبر «پروژه کوروش۲» است که اولین بار در کانال تلگرام آمدنیوز منتشر شد. در این خبر آمده بود که یکی از عناصر اپوزیسیون به زودی به اسراییل سفر می‌کند، خودش را کوروش دوم معرفی خواهد کرد و بعد عملیات گسترده داخلی و خارجی برای بازگشت او به ایران آغاز می‌شود. در این خبر جعلی نوشته شده بود که عملیات کوروش۲ کلید فتح تهران است.

روح‏الله زم در گفت‌وگو با «ایران‎وایر» تاکید می‌کند که از نقشه وزارت اطلاعات برای خودش مطلع بوده و او هم از پشت صحنه مکالماتش با فردی که در مستند نشان داده می‌شود، فیلم گرفته است. پس از پخش این مستند، کانال آمدنیوز چند تکه از فیلم‌ چت روح‎الله زم با همان فرد را منتشر کرد. این بار دوربین جابه‎جا شده بود و مکالمه آن‌ها را از خانه روح‎الله زم به تصویر می‌کشید. در یکی از ویدیوهای منتشر شده، فرد مذکور در حال آوازخوانی، رقص و تریاک کشیدن است. با روح‎الله زم درباره این مستند گفت‎وگو کرده‌ایم.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.