رفتن به محتوای اصلی

سیلی ویرانگر و حکومتی فاسد
15.04.2019 - 21:42

 

ملت قهرمان ایران!

از حکومت نامشروع و غیرقانونی و تروریست و فاسد و رانتخوار،هیچگونه انتظاری در کمک رسانی به زلزله زد گان و سیلزده گان نیست.

 قبل از انقلاب اقای خمینی بخاطر وجهه ی ازادیخواهی بازرگان در سطح ملی وجهانی ، او را به نخست وزیری انتخاب کرد.بازرگان دولت وحدت ملی را با شرکت احزاب و سازمان های مختلف تشکیل داد.نهضت ازادی که خود دبیرکلش بود ،وزیر بهداری دکتر کاظم سامی رهبر حزب جاما، وزیر کار داریوش فروهر رهبر حزب ملت ایران، وزیرخارجه دکتر کریم سنجابی رهبر جبهه ی ملی ، سازمان مجاهدین خلق که در حد استاندار و فرماندار و سفیر در دولت شریک بودند و ....این یعنی چی؟ یعنی خواست اول ملت ایران ازادی بوده و ازادی حرف اول را برای ملت میزند و همه ی احزاب و سازمان ها و نشریات باید آزاد و ازادی بیان تا مرز مبارزه مسلحانه وجود داشته باشد.

 اما بتدریج که نهادهای سرکوبگر و ازادی ستیز همچون کمیته ها و سپاه پاسداران بزرگتر و گسترده تر میشدند اقای خمینی لحن حرف هایش را تغییر داده و مرتب ازادیخواهان را به بهانه ی دفاع از اسلام کوبیده که در مصاحبه با خانم اوریانا فالانچی که از اقای خمینی میپرسد حرف های شما قبل از انقلاب با بعد از انقلاب تفاوت دارد ، میگوید خدعه کردم.اقای خمینی در خرداد 1360 با عزل اولین رئیس جمهور یعنی بنی صدر استبداد مطلقه را حاکم کرد.

اقای خمینی سرمست از این پیروزی و برای اینکه ملت که تا دیروز شعار آزادی سر میداد، آزادی را برای همیشه فراموش کند از فرصت استفاده کرده و همچون هیتلر شعارهای جهان گشایی سرداد.«راه قدس از کربلا می گذرد. جنگ ،جنگ تا رفع فتنه در عالم ». تمام دیکتاتورها با استبداد مطلق ، اندیشمندان و روشنفکران را از خود دور و فراری میدهند،اقای خمینی هم از این قاعده مستثنی نبود تا اینکه در سال 67متوجه شد که اگر جنگ ادامه پیدا کند، شکست حتمی در انتظارش است،پس به قول خودش جام زهر را نوشید و با پذیرش قطعنامه ی 598 سازمان ملل، آتش بس را پذیرفت. به انتقام شکست در جنگ، تمام زندانیان سیاسی را در تابستان 67 قتل عام کرد. سازمان ملل ، عراق را شروع کننده ی جنگ دانست و بیش از هزارملیارد دلار خسارت جنگ را براورد کرد.اقای خمینی شروع کننده ی جنگ نبود،اما با تحریکاتش باعث پیش دستی در شروع جنگ توسط صدام حسین رهبر عراق شد.هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نماز جمعه بیان کرد که اگر ما تجربه امروز را داشتیم از جنگ جلوگیری می کردیم.او شجاعت نداشت بگوید روحانیت قرار نبود که وارد حکومت شود تا به بهای نابودی یک ملت تجربه کسب کند و این تجربه ،سرانجام خوشی برای خودش نیز نداشت و دیو استبداد سرش را زیر اب کرد.

اقای خمینی بعد از خرداد 60 تمام انتخاباتی که برگزار کرد اجازه نداد که منتقدین و مخالفین برای ریاست جمهوری و مجلس شورا و خبرگان کاندید شوند،در نتیجه تمام نمایندگان و رئیس جمهورها و نخست وزیرها همچون رژیم شاه در خط اقای خمینی بودند و تمام احزاب و سازمان هایی که در دولت موقت شرکت داشتند منحل و سران آنها همچون دکتر کاظم سامی و فروهر ترور و یا خانه نشین و یا فراری شدندو بسیاری از اعضا آنها نیز به همین سرنوشت دچار شدند. این عین استبداد و دیکتاتوری است.میدانید هزار ملیارد دلار یعنی چه؟ یعنی تمام خانه های شهر و روستا و ساختمان های دولتی و خصوص از نو ساخته شود که در مقابل زلزله همچون ژاپن مقاوم باشد و این حجم پول تمام نشود.ولی دستاورد اقای خمینی که بیش از ده سال حکومت کرد چی بود؟فقر و فلاکت و کشتار دو ملت ایران و عراق و صاحب گران قیمت ترین قبر جهان.! اقای خمینی نمی توانست یک جمله در وصیت نامه ی بلند بالایش بیاورد که بعد از مرگ قبرم ساده باشد؟نه!! رهبر مستضعفین جهان باید از جیب مستضعفین ایران، گران قیمت ترین قبر جهان را داشته باشد.!!

حکومت که به اقای خامنه ای رسید به روش اقای خمینی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان را برگزار کرد تا تمام انها در خط خودش باشند و اگر کوچکترین لغزشی از خط رهبر،بکنند در دوره ی بعد از کاندیداتوری حذف میشوند.اقای خامنه ای همچون اقای خمینی به مخالفان و منتقدانش رحم نکرده که اگر میسر بود انها را در دادگاه های فرمایشی محاکمه و در غیر این صورت انها را در داخل وخارج ایران ترور کرده که ترورها از چنان لیست بلند بالایی برخوردار میباشد که در این صفحه نمی گنجد.حکومت از ترور و اعدام کودکان و زنان باردار نیز نگذشت.

در تاریخ اول ابان 97 که نیروهای امنیتی مرا ربوده و در بیمارستان روانی ابن سینا زندانی کردند، مامور اطلاعات به اقای عباس واحدیان شاهرودی که در اطلاعات بازداشت بوده میگوید:ما دیگر به روش سابق عمل نمی کنیم، دشمنانمان را به بیمارستان روانی می فرستیم. الان خواستار روانی شده و در بیمارستان با خودش حرف می زند.قبل از عید نوروز98 سومین فیلم بر اساس تبلیغ خانم مسیح علینژاد در صدای امریکا بر علیه من توسط نیروهای امنیتی ساخته شد.علیرغم جواب دوستان تصمیم داشتم که جوابشان را بدهم اما با امدن سیل ویرانگر و بستری شدن همسرم در بیمارستان قلب به بعد موکول کردم.

اما نکته ای از فیلم که به این مقاله مربوط است به ملت ایران و نیروهای امنیتی لازم است بگویم.در فیلم دارم با کسانی حرف میزنم که انها را حذف کرده اند تا وانمود کنند که خواستار با خودش حرف میزند. انها یا پرستاران بیمارستان هستند که در اثر اعتصاب غذا به زور می خواهند به من سرم وصل کنند ومن با انها دعوا داشتم یا مامورین اطلاعات که از من خواسته هایی داشتند و من با انها دعوا داشتم و حاضر نبودم که خواسته های انها را بپذیرم. یکی از خواسته های انها این بود که چون سازمان مجاهدین خلق در سطح وسیعی از من حمایت کرده ،ازانها برائت بجویم و سازمان مجاهدین خط قرمز ماست.
یک حکومت تروریستی حق ندارد برای احاد ملت ایران از جمله اینجانب خط قرمز تعیین کند.شاید اینجا کسانی بگویند که بالاخره چهار چوبی باید برای فعالیت احزاب و سازمان ها و گروه ها و نشریات وجود داشته باشد. بله خط قرمز و چهار چوب آن را یک پارلمان ملی تعیین میکند. همچون پارلمان المان و ایتالیا که بعد از پایان جنگ جهانی دوم احزاب نازی و فاشیسم را ممنوع اعلام کرده که این ممنوعیت تا کنون نیز ادامه دارد.حکومتی همچون حکومت اسلامی ایران که دستش الوده به خون و جان و مال مردمش است نمی تواند خط قرمز تعیین کند،حکومت با احزاب و سازمان ها و گروه ها و خلاصه ملت ایران و همچنین دنیا سرجنگ دارد آنوقت برای امثال من خط قرمز تعیین میکند؟!! از تمام هموطنانی که در راه ازادی میهن به زندان می افتند میخواهم که در مقابل خواسته های نامشروع نیروهای امنیتی محکم بایستند و به انها بفهمانند که عمر تمام حکومت های دیکتاتوری بسر امده و اخرینش پایان سی ساله ی حکومت دیکتاتوری عمرالبشیر در سودان است. در ایران نیزسیل عظیم ملی در راه است .در صورت تسلیم نشدن حاکمان ایران،سیل انسانی انها را با خود خواهد برد.

حال ملت قهرمان ایران !
می توان از چنین حاکمانی انتظار داشت که به سیلزدگان عزیز کمک کنند؟ نه. چر ا نه؟! اقای خامنه ای 400 میلیارد دلار در تاسیسات هسته ای هزینه کرد که مجبور شد در توافق با قدرت های جهانی در ان بتون بریزد . میدانید 400 ملیارد دلار یعنی چه؟! یعنی تمام جنگل و مراتع و حتی کویر اباد و هیچ فردی بیکار نباشد و همه از یک درامد معقول برخوردار باشند. هیچ خانه ای در مسیر سیل ساخته نشود و به هر دلیلی اگر هموطنان مجبور به ترک خانه های خود شدند در هتل و خانه هایی که در شان انهاست اسکان تا بعد ازپایان حادثه به خانه شان برگردند و اگر خانه شان صدمه دیده به بهترین نحو بازسازی و یا از نو ساخته شود.

بعد از برجام یک صدوپنجاه میلیارد دلار از دارایی های ایران رفع توقیف شد، چی شد؟ خرج جنگ در سوریه و یمن ولبنان و فلسطین و عراق و افغانستان و ... شد.نه تنها هیچگونه سودی به حال ملت نداشت بلکه باعث ویرانی تمام کشورهای خاورمیانه شد. چرا؟چون حکومت ایران همچون دوستانش کره ی شمالی و سوریه حکومت ایدئولوژیک است. در تمام حکومت های ایدئولوژیک استبداد، حاکم و انتخابات ازاد بی معنی و چون ازادی بیان در این کشورها وجود ندارد حاکمان و در راس ان رهبر به فرد یا نهادی پاسخگو نبوده و دشمن منافع ملی هستند و قوه ی قضائیه ی مستقل و حقوق بشر به پای دیکتاتور قربانی میشوند.هزینه های حوزه های علمیه،اختلاس ها ،همه و همه از جیب ملت ایران است که روزبروز بر فقر و فلاکت ملت افزوده میشود.

ملت قهرمان ایران !
به شما تسلیت میگویم،به سیلزدگان عزیز تسلیت می گویم که مال و جانشان را در اثر ندانم کاری حکومت تروریستی وغیر قانونی و نامشروع از دست دادند.از تمام ملت ایران میخواهم که با ایجاد شوراهای مردمی به کمک هموطنان سیلزده بشتابند. همکاران فرهنگی نیز در این رابطه فعال هستند که از طریق انها نیز میشود به هموطنان سیلزده کمک کرد.ازملت ایران و بخصوص از شیرازی های بزرگوار سپاسگزارم که نه تنها به ملت ایران بلکه به جهانیان نشان دادند که انسان دوستی و مهمان نوازی با وجود یک حکومت ضد بشری نمرده که هیچ بلکه بسیار پر رنگتر از گذشته نیز شده است.(کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من)
زنده باد آزادی ،زنده باد زندان تا برقراری دموکراسی

 ایران مشهد سید هاشم خواستار نماینده ی معلمان ازاده ی ایران
24 فروردین 1398

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.