رفتن به محتوای اصلی

ورود گروهً هاي تروريستي به بهانه كمك به سيل زدگان دروغ بزرگي است!
21.04.2019 - 21:41

روزهای پایانی سال ۹۷ شروع بارندگی‌های شدید‌ و جاری شدن سیل در استان گلستان بود. در آن روزها دولت" تدبير و اميد" در خواب خرگوشي فرو رفته بود و مديران و معاونين نا كارامد رژيم هركدام در خارج کشور و یا در گوشه و كنار شهر هاي خوش آب وهواي ايران به خوشي مشغول بودند كه سيل خانمان برانداز به سایر استانها از جمله فارس، لرستان و خوزستان رسید.  سردمداران رژيم ضدمردمي، نه تنها كمكي به مردم سيل زده نكردند بلكه بسياري كه از سراسر كشور با كمترين امكانات و تجهيزات به كمك هموطنان شتافته بودند را توسط مأموران امنيتي سپاه پاسداران به بهانه هاي واهي دستگير کرده و روانه زندان كردند.  بنا به آخرین گزارش‌ها، ۲۸ استان در ايران با سیلاب‌ها روبرو شده و٢٧٠ شهر و پنج هزار روستا به زير آب رفته اند و خسارات زيادي به مردم فقير وارد آمده است. برآوردها نشان می‌دهد که ۷۰ درصد مساحت کشور را آب فراگرفته است.

ويراني هاي ناشی از سیلاب‌ها‌ در یک ماه اخیر، هم ضعف دولت در مدیریت بحران ناشی از حوادث طبیعی و هم حیف و میل اموال مردم در ساخت و سازهای غیراستاندارد با هدف منفعت جویی سپاه پاسداران اسلامي و عوامل حکومتی در ۴۰ سال حاکمیت را نشان داد. خبرهاي رسیده از ايران حاكي از اين است كه از بي مسئوليتي هاي سران رژيم، خشم مردم بالا گرفته است بطوري كه وزير كشور رژيم گفته بود: هرجا رفتيم با چوب دنبالمان  كردند.  در چنين وضعيتي رژيم فاشيستي مذهبي، به بهانه كمك به سيل زدگان، گروه هاي تروريستي "حشد الشعبي، جنبش النجا و گردان فاطميون" عراق و حزب الله لبنان را با تبليغات زيادي وارد ايران كرده است.  اين گروه ها، و از آن میان بویژه شبه نظاميان حشدالشعبي که دست پرورده سپاه قدس در عراق است، را رژيم براي تحكيم بخشيدن موقعيت خود بعد از قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ليست گروه هاي تروريستي از سوی آمريكا به ایران آورده است.  طراحی اين عمليات كثيف بدست قاسم سليماني با هماهنگي خامنه اي صورت گرفته است.  لازم به ياد آوري است قاسم سليماني فرمانده لشكر ٤١ ثارالله در زمان جنگ ايران و عراق بود كه در عمليات باصطلاح كربلای پنج در شلمچه در منطقه كانال زوجي سه گردان را كه ٣٣٠ تن بودند به كشتن داد تا بتواند سنگر مثلثي عراقي ها را پس بگيرد!  امروز اما با اجازه خامنه اي لشگر سركوبگر همان عراقي ها را با نام لشگر حشدالشعبي از مرزهاي كشور (مهران ) وارد دزفول و اهواز كرده است.  جوانان غيور ايران در دزفول با این مزدوران درگير شده اند.  در جاي ديگر جوانان خوزستانى اطلاعيه داده اند و از مردم براي بيرون كردن مزدوران حشدالشعبي كمك خواسته اند.

هم میهنان، ورود شبه نظاميان عراقي و لبناني و... براي كمك به سيل زدگان دروغ بزرگي است!  اين يك بهانه براي سركوب مردم و ناشئ از  ترس و وحشتي است كه سراسر نظام ضد مردمي را فراگرفته است.  پدافند در برابر شبه نظاميان خارجي مسئوليت تمامي نيروها و اقشار مردمی گوناگون است.  امروز برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور لازم است آذري ، كُورد و بلوچ و لر و گيلاني و تهرانى و... دست به دست هم داده و مزدوران خامنه اي-سليماني را از كشور اخراج كنند.

هموطنان به هوش باشيد!  خبر های درز کرده از درون جناح های داخل رژيم نشان میدهد که رزیم فاشيستي مذهبي قصد دارد كشور را براي سركوب گسترده به چهار قسمت تقسيم كند و به همين دليل قصد قطع كردن اينستاگرام را دارد.  سايبري هاي مردمي بايد به فكر راه حلهاي ديگري باشند تا بتوانند پاتك هاي لازم را به موقع برعليه ترفندهاي رژيم بكار گيرند..

حزب رفاه و آزادي ايرانيان ( آرا)  ورود گروه ها ي نامبرده به ايرانً را محكوم ميكند و هشدار ميدهد که با ورود شبه نظاميان خارجي گام نخست براي سوريه اي كردن ايران برداشته خواهد شد!

زنان، جوانان و مردمان دلير ايران!  حزب آرا از اقدامات شما براي بيرون راندن اين بيگانگان ضد مردمي پشتيباني ميكند.  مسلم بدانيد پيروزي مردم ايران نزديك است و با همبستگي نيروهاي اپوزيسيون اين پيروزي نزديكتر خواهد شد. 

 

پاینده وپيروز باد مبا رزات مردمان ايران

 

شورای مرکزی حزب آزادي و رفاه ايران ( آرا)

 

١٩آپریل  ۲٠١٩میلادی برابر با ٣٠ فروردين ١٣٩٨ 

 

hezbara@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.