رفتن به محتوای اصلی

نماینده خامنه ای در اصفهان خواستار اسیدپاشی توسط سپاه و بسیج شد
03.06.2019 - 22:37

 

جمهوری اسلامی پس از 40 سرکوب و ارتکاب جنایت علیه بشریت، درمانده، ناتوان و شکست خورده از تحمیل بی فرهنگی پیشاقرون وسطائی خود به جامعه ایرانی، و بن بست و رسوائی همه ترفندها، اکنون به اسیدپاشی علیه زنان ایرانی رسمیت  داده است. گماشته سیدعلی خامنه ای در اصفهان (آیت‌الله طباطبایی نژاد) خواستار استفاده از اسید در گشت های بسیج و سپاه شد.

                     Bildergebnis für ‫خامنه ای‬‎

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان خواستار استفاده از انواع متداول اسید رقیق شده موسوم به دیلوتد اسید برای برخورد قهرآمیز تر با بدحجابان و متجاوزان به عفت جامعه شد.

سیاست ها و اقدامات حکومت اسلامی مصداق جنایت علیه بشریت است که با آپارتاید جنسی و تجاوز سیستماتیک به زنان ایرانی و تحمیل فرهنگ و سنن تحمیلی، همواره ابعاد فاجعه بارتری می یابد.

ما کنشگران سیاسی در خارج از کشور، موظف هستیم علیه جمهوری اسلامی و مشخصن شخص خامنه ای و نماینده او در اصفهان اعلام جرم نموده و به استناد اساسنامه ديوان كيفري بين‌المللي (ماده 7 ) خواهان محاکمه آنها در دادگاه لاهه شویم.

ماده هفتم اساسنامه دیوان کیفری بین المللی، اعمال سازمانیافته علیه یک گروه اجتماعی را مصداق جنایت علیه بشریت دانسته و اعلام کرده: “تعقيب و آزار مداوم هر گروه يا مجموعه مشخصي به علل سياسي،‌ نژادي، ملي،‌ قومي، فرهنگي، مذهبي جنسيت يا علل ديگر كه به موجب حقوق بين الملل غير مجاز شناخته شده است”.

رسانه حکومتی فارس مصادیق جنایت علیه بشریت در ایران را از زبان نماینده سیدعلی خامنه ای در اصفهان مستند کرد:

“آیت‌الله طباطبایی نژاد افزود: «به منظور کاهش و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی گشت‌های جلوگیری از بد حجابی و مبارزه با اراذل و اوباش لازم است که از جانب بسیج و سپاه اقدامات شدیدتری انجام گیرد یکی از اقداماتی که تحت نظر مراجع بوده و تحت نظر کارگروه کار کارشناسی هم قرار گرفته و تایید شده، اسید پاشی با انواع اسید رقیق شده است که برای حد مشخصی از بی حجابی است و البته تنها سوختگی سطحی ایجاد می کتد ولی در دل ضد انقلاب هم رعب و وحشت می اندازد.»”

سخنان نماینده خامنه ای در اصفهان، اعلام جنگ علیه زنان ایرانی بوده و این سیاست جنایتکارانه چهل ساله حکومتی، ملت ایران را موظف می کند که حق قیام علیه جمهوری اسلامی را برای خود محفوظ  بدارد و در تدارک آن باشد.

جامعه ایرانی باید برای دفاع از مادران، خواهران، زنان و دختران بپا خیزد و با فلج کردن نهادهای سرکوبگر و اسیدپاش رژیم اسلامی، خارج کردن کنترل نفت، گاز و اب از کنترل حکومت، کلیت جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهند و شرایط قیام ملی و سرنگونی رژیم را مهیا سازند.

اقبال اقبالی

03.06.2019

www.tribuneiran.org

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.