رفتن به محتوای اصلی

هم میهنان عزیز، باشندگان گرانسنگ، زنان و مردان، رهروان مصدق بزرگ
24.06.2019 - 00:39

هم میهنان؛ اکنون که از درون میهن زخم خورده و دردمندمان به مناسبت همایش شما عزیزان دور از میهن پیامی پیشکشتان می کنیم، امیدواریم نهال همبستگی ملی در برون میهن، پیرامون اندیشه های سترگ مصدق بزرگ، برای نجات ایران، رویش آغاز کند و چند دستگی ها پایان یابد. عزیزان روی سخن ما با تمامی مبارزان آزادیخواه است. دوستان؛ ما در حزب ملت ایران بر این باوریم تا ظلم هست مبارزه هست، آن چه پر اهمیت است، درس آموزی از شکست هاست تا با اندریافت «آموزه های حکیمانه مصدق»، با چشمان باز مراقب خانه کهنسال خود باشیم.

باشندگان گرامی؛ یاران شما در حزب ملت ایران با بیش از هفتاد سال مبارزه بر دوام بر پایه ملت گرایی ایرانی به پیروی از رهبران راست قامت خود، «داریوش و پروانه فروهر» تنها راه برون رفت از بن بست کنونی را همبستگی ملی برای برپایی سامانی مردم سالار به دور از هرگونه تبعیض قومی و جنسیتی، به دور از خشونت های ملک و میهن بر باد و به دور از شعارهای زنده باد و مرده باد گفتن می دانند. در دوره نهضت ملی همبستگی ملی پیروزمند، برگرفته از اندیشه های مصدق، این خرد بیدار در جبهه ملی تبلور یافت و پیروزمند از کوره تاریخ به در آمد، چرا که او بر این باور بود که:

"جبهه ملی در برگیرنده تمامی نیروها ، حزب ها ، دستنجات و اصنافی است که برای خود تشکیلاتی دارند و هدفی جز آزادی و استقلال ایران عزیز ندارند."

از این رو جبهه ملی محل تجمع همه ایرانیانی است که به استقلال، آزادی، سربلندی ایران می اندیشند و برای نجات میهن از استعمار، اختناق و استبداد به مبارزه متشکل خود ادامه می دهند.

ضرورت چنان جبهه ای نیاز مبرم امروز میهن ماست. به خود آییم. از تاریخ درس بگیریم. از اختلاف بپرهیزیم. از منیت ها بکاهیم. از کوچک شمردن یاران و هم اندیشان پرهیز کنیم. تهمت ها به یکدیگر ما را به جایی نمی رساند، به یگانگی و زیست شرافتمندانه ملت مان بیاندیشیم که ملت مان دوران فضیلت سوزی را سپری می کند به ویژه در اوضاع حساس کنونی جهان و منطقه، با دیپلماسی شعاری، واکنشی و قیم مآبانه حاکمیت، تمامیت ارضی کشورمان نیز از هر سو با خطر رو به رو شده است.

تنهایش نگذاریم. اختلاف سلیقه ها نباید منجر به اتهام زنی به یکدیگر و جدایی ها شود. یکدل شویم و در راستای چنین جبهه همبستگی ملی تا استقرار حکومتی مردم سالار به تلاش برخیزیم.

عزیزان هشدارید! آگاهی و همبستگی بیش از هر سلاحی کارساز خواهد بود. بکوشیم این دو رکن بنیادین را به دور از تعصب و خود محوری ها در متن تلاش های خود وارد کنیم، که اندیشه را نمی توان با زور سرکوب کرد.

بکوشیم تا سازمان های سیاسی و مدنی باورمند به ایران، به آزادی، به مردم سالاری، به عدالت اجتماعی، به رفع تبعیض های قومی و جنسیتی، به حقوق بشر، در یک فرآیند سنجیده، بر اساس رهنموردهای مصدق بزرگ هم گام شویم تا یکبار دیگر آزادی به میهن مان بازگردد و عزیزان درون و برون یکدیگر را در آغوش کشیم که:

"هر جدایی یک مرگ و هر ملاقات یک رستاخیز است"

حزب ملت ایران؛ سنگر راستین پیروان مصدق بزرگ در درازای بیش از هفت دهه، همراه با صمیمانه ترین شادباش ها، برای هر چه پربارتر بودن همایش تان در راستای وحدت ایران و ایرانیان، آرزوی پیروزی و برای شما عزیزان امید همبستگی دارد.

اتحاد، مبارزه، پیروزی

پیروز باد ملت

برقرار باد اتحاد حزب ها و نیروهای آزادیخواه، استقلال طلب ایران

آزادی، عدالت و رفع تبعیض ها، پایندان مردم سالاری است

                                                                   حزب ملت ایران

تهران- 29 /2/1398 خورشیدی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.