رفتن به محتوای اصلی

هوشنگ امیر احمدی: ا گر کودتا بزودی اتفاق نیافتد و امریکا حمله کند کشور نابود می‌شود
21.09.2019 - 17:10

 

 
هوشنگ امیر احمدی استاد دانشگاه راتگرز نیوجرسی، بنیان گذار و رئیس شورای ایرانیان-آمریکائیان،‌ در یادداشتی در کانال تلگرام خود از سپاه پاسداران خواست دست به کودتا بزنند:

 

با توجه به وضعیت حاد بحرانی حاضر به‌نظر سازمان آبان همه ما باید با قدرت تمام از سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور بخواهیم فورا کودتا کنند و حکومت ضعیف و فاسد اقای روحانی را ساقط نمایند. بعد هم باید فوری از آقای خامنه‌ای بخواهند که روحانیون را از نظام سیاسی کشور بیرون بریزد. این تنها راه نجات کم هزینه کشور است‌.

اگر کودتا بزودی اتفاق نیافتد و امریکا حمله کند کشور نابود می‌شود. امریکا با ایران یک جنگ عادی نخواهد کرد‌. سازمان آبان هم چنین جنگی را ملی یا تحمیلی نخواهد دانست چون می‌داند که حکومت مذهبی آخوندها، که دیگر نمی‌تواتد بیش از ۲۰۰،۰۰۰ بشکه در روز  نفت صادر کند، می‌خواهد هرچه زودتر جنگ اتفاق بیافتد تا اگر قرار است نابود شود از طریق یک جنگ جهادی باشد تا از طریق تحریم‌ها و مردم در خیابانها. گزینه انها ایستاده مردن است و نه نشسته مردن‌.

در همین حال هم امریکا نمی‌تواند و نخواهد خواست برای مدت درازی در باره اعمال مخرب ایران بی‌تفاوت بماند. فعلا امریکا منتظر است عربستان ایران را بدون قید و شرط مقصر اعلام کند و بعد هم میلیاردها دلار هزینه جنگ را روی میز بگذارد. امریکا صبر خواهد کرد تا عربها جلودار شوند و پول بریزند. آنوقت حتما وارد عمل خواهد شد. احتمالا عربها هم گزینه‌ای جز گوش فرادادن به امریکا را نخواهند داشت. عربستان هم نمی‌تواتد نسبت به این حمله به شاهرگ حیاتی خود بی‌تفاوت بماند. اروپا هم نمی‌تواند همراه امریکا نشود‌.

امریکا با جنگ با ایران چینی‌ها را هم دچار خسارات اقتصادی تخریب کننده می‌کند. دو برابر شدن قیمت نفت چین و همچنین اروپا و هند را به سوی ویرانی اقتصادی می‌برد. افزایش یک دلار به قیمت هر بشکه نفت بالای یک میلیارد دلار برای چین هزینه اضافی خواهد داشت. اروپا هم شدیدا بازنده و هرچه بیشتر به امریکا وابسته خواهد شد.

امیدی به چین برای کمک به ایران نیست و اروپا و کشورهای دیگر هم به همین طریق. شبه‌نظامی‌های طرفدار جمهوری اسلامی هم این وسط نابود خواهند شد چون جنگ همزمان علیه انها هم خواهد بود. حزب الله را اسراییل و حشدالشعبی را عراق نابود خواهد کرد. سوریه هم که عملا مرده است و وارد عمل علیه برادران عرب خود نخواهد شد.

افزایش قیمت نفت به‌نفع امریکا و روسها و حتی عرب‌ها خواهد بود. پول اضافه عرب‌ها از فروش نفت گرانتر هم در تحلیل نهایی به جیب اسلحه‌سازان امریکا و روسیه ریخته خواهد شد. دوستی ترامپ و پوتین هم بهمین دلیل است. این نقشه از مدتها پیش ریخته شده است. دست ایران را برای تخریب هم باز گذاشتند تا همه این دستاورد‌ها عاید شوند. حالا وقت درو کردن رسیده است.

تنها راهی که ایران میتواند از تخریب خود را نجات دهد و حتی از افزایش قیمت نفت سود هم ببرد یک کودتای نظامی سریع است. در صورت عدم کودتای بموقع و شروع جنگ، سازمان آبان خواهان تبدیل جنگ به یک انقلاب خواهد شد چون این جنگ را تحمیلی و ملی نمیداند. ما خواهان انقلاب خواهیم بود ولی در همین حال هم خواهیم خواست که سپاه وسایر نیروهای نظامی با ما همکاری کنند چون بدون کمک موثر انها کشور وارد جنگ داخلی و تجزیه موقت میشود‌.

نیروهای نظامی گرامی ایران: لطفا فوری کودتا کنید و نشان دهید که وطن پرست هستید و در لحظه نابودی کشور کمر همت بسته و وطن خود را نجات داده اید‌. با بی عملی نگذارید این افتخار تاریخی از دست شما برود و روسیاه تاریخ گردید. وقت ذیق است و کشور در خطر نابودی‌. صبر بیشتر  هم شما و هم ملت ایران را برای دهه‌ها تخریب و بعد نابود خواهد کرد. لطفا قدرت تخریب جهنمی امریکا را جدی بگیرید.

جاوید ایران

هوشنگ امیراحمدی
برای سازمان ابان
۲۵ شهریور ۱۳۹۸»

* «آبان» یا «اتحاد برای ایران نوین» گروهی است که آقای هوشنگ امیر احمدی بنبانگذار  و رهبر آن است

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.