رفتن به محتوای اصلی

دروغ های روحانی در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک
24.09.2019 - 00:48

 عروسک سیدعلی خامنه ای وارد امریکا شده و بلافاصله در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک، روضه خوانی را آغاز کرده، دروغ ها و تحریف های خود را از تریبون ها بازتاب داده و رسانه حکومتی تسنیم از قول او نوشت:  ” امیدواریم در شرایط حساسی که امروز منطقه ما میگذراند بتوانیم پیام ملت های منطقه که پیام صلح و پایان هرگونه مداخله جویی در منطقه حساس خلیج فارس و خاورمیانه است را به گوش جهان برسانیم. امروز م.ت بزرگ ایران در فشار جنگ بزرگ ظالمانه قرار دارد، تاکید کرد: ملت ایران، ملت مقاومت و ایستادگی بوده و خواهان بازگشت همگان به مقررات و قانون هستند.رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد تا در این سفر بتوانیم پیام ملت بزرگ ایران را به گوش جامعه جهانی در سازمان ملل برسانیم”.

نخستین مسئله جامعه ایرانی این است که سخنگوئی در جامعه جهانی ندارد و تعیین تکلیف با  کاست شیاد و جنایتکار حاکم بر ایران، مسئله روز ایرانیان می باشد. سازمان ملل که زیر منشور جهانی حقوق بشر فعالیت می کند، چگونه می تواند فرش قرمز زیر پای نماینده رژیمی پهن کند، که در ایران مرتکب جنایت علیه بشریت شده و اکثریت مردم را به گروگان گرفته است؟!

در نمایش تهوع آور حکومت اسلامی در انظار جهانیان، ما چه می توانیم انجام دهیم جز، ارتقاء همبستگی ملی و لائیک دمکراتیک، سامانیابی و رساتر کردن صدای مان در جهان؛

که این نظام نه تنها حق ندارد بنام ایران و ایرانیان سخن بگوید، بلکه خواهان طرد آن از سازمان ملل، حمایت از مبارزات مردم ایران برای سرنگونی حکومت اسلامی و محاکمه سران رژیم بجرم جنایت علیه بشریت هستیم.

واقعیت این است که نمی توان از کنار دروغ های بیشرمانه (آخوندی) حسن روحانی در بدو ورود به امریکا گذشت و آنها را افشاء نکرد.

1-حکومت اسلامی 40 سال بر طبل تشتت ، تفرقه افکنی و جنگ مذهبی کوبید و یکی از منفورترین نظام های اعمال آپارتاید علیه زنان و نیروهای خارج از مدار مافیای کاست حکومتی می باشد. فرستاده حکومتی که در سطح ملی و جهانی منفور عام و خاص بوده، ادعا کرده است:

 “پیام ملت های منطقه که پیام صلح و پایان هرگونه مداخله جویی در منطقه حساس خلیج فارس و خاورمیانه است را به گوش جهان برسانیم”.

2-حکومت اسلامی همزمان با اعلام موجودیت، دخالت در امور کشورهای دیگر را آغاز کرده و ردپای جنگ و خونریزی این نظام جنگ طلب در کشورهای همسایه بر همگان آشکار است.

شعار “پایان هرگونه مداخله جویی در منطقه”  توسط حسن روحانی، روضه آخوندی متضاد با فلسفه ایجاد حکومت اسلامی در ایران است.

3-باشندگان ایران از 40 سال پیش تا کنون در جنگ با حکومتی هستند که آنها را به گروگان گرفته و هستی شان را غارت و بهترین فرزندانشان را قتل عام کرده است. تنها یک آخوند می تواند صورت مسئله را چنین وارونه جلوه دهد که:

“امروز ملت بزرگ ایران در فشار جنگ بزرگ ظالمانه قرار دارد”.

4-مردمان ایران از ابتدائی ترین حقوق شهروندی، دمکراتیک و انسانی خود محروم بوده و ایران بزرگترین زندان شهروندانش و بویژه زنان، شده است. قوانین و مقررات حاکم بر ایران امروز، معطوف به عقب راندن جامعه و کشور ما به 1400 سال پیش، و در تناقض ماهوی با حقوق بشر و منافع ملی ایرانیان قرار دارد. با توجه به سیاست و پراتیک ننگین و ویرانگرانه حکومت اسلامی، حسن روحانی ادعا می کند که: “ملت مقاومت و ایستادگی بوده و خواهان بازگشت همگان به مقررات و قانون هستند”.

حسن روحانی که تنها فضا و فرهنگ منجلاب کاست آخوندها را بازتاب می دهد، مبارزه جامعه ایرانی و شعارهای مردم که “دروغ میگن دشمن ما امریکاست، دشمن ما همینجاست” را از  متن روضه های خود حذف خواهد کرد.

5-براستی ننگی بزرگتر از این برای ایران و جامعه ایرانی وجود دارد که در آستانه قرن بیست و یکم ، یک آخوند بی ارزش از قبر برآمده، بخواهد پیام ملت ایران را بگوش جهانیان برساند؟

بنظر نمی رسد که ایرانیان بیش از این ننگ حکمرانی کاست مافیائی آخوندها را تحمل کنند؛

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار باده ناخورده در رگ تاک است

اقبال اقبالی

24.09.2019

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.