رفتن به محتوای اصلی

توضیح آقای هوشنگ کردستانی پیرامون چگونگی قرار گرفتن نام ایشان در شورای گذار
04.10.2019 - 16:48

درود بر شما آقای مهندس کردستانی گرامی،
امروز مطلع شدم نام و فرتور شما بعنوان یکی از اعضای «شورای مدیران گذار»، گروهی تازه تاسیس به سرپرستی آقای شریعتمداری ذکر شده است!
آیا شما آگاهی در این مورد دارید؟

اقای نیما ناصر آبادی گرامی، در پاسخ پرسش‌ شما بایدیاداورشوم، که در در تعطیلات نوروزی در هامبورک با آقای مهندس شریعتمداری دیداری وگفتگویی داشتیم من یادآور شدم تنها یک همبستگی ملی که حول محور یک یا دو ارمان مثلا آزادی شکل بگیرد میتواند باعث رهایی ملت ایران از استبداد مذهبی شود.
ایشان یادآور شد که درراستای همین پیشنهاد، عده‌ای گرد آمده وبرای آزادی وحفظ تمامیت ارضی فعالیت میکنیم شما هم در این گروه بیاید تاثیر بیشتر خواهد داشت. قول دادم که در بر گشت به پاریس با ایشان تماس بگیرم. درتماسی تلفنی که از پاریس با ایشان داشتم گفتند روزهای چهار شنبه ها ساعت هشت تا ده شب با اسکایپ گفتگو می‌گذاریم و شما هم شرکت کنید. آقای شهدایی که البته آشنایی با هم نداشته ایم ترتیب تماس را خواهند داد. فردای. .
پس از گفتگوی تلفنی واین که چگونه روی اسکایپ باید رفت. دوستانی که می‌دانند من هیچگاه در جمع امضا نمی‌گذارنم تماس گرفتند و گفتند امضای شما پای لیستی که آقای مهندس شریعتمداری منتشرکرده است، گذارده شده.
به ایشان زنگ ویاد آور شدم شما حتما میدانید که من در امضا بازی ها که متاسفانه مدتی است رایج شده هیچگاه وارد نشده و نخواهم شد. نمیدانم چرا نام من در لیست منصوب به شما آمده، بدرود اجازه یا دست کم اطلاع من. ایشان گفتند آقای شهدای گفتند با شما در این مورد گفتگو کرده اند، یاد آور شدم بهیچ وجه دراین مورد گغت وگویی با من نشده است. آقای شریعتمداری گفتند برداشتن امضای شما مفهوم عدم موافقت دارد که درست نیست ولی در آینده،توجه خواهد شد که چنین اشتباهی پیش نیاید.
در جلسه اسکایپ که من هم شرکت داشتم دو چیز برای من مهم بود،
نخست آنکه یک همبستگی تنها نیار به آرمان دارد ونه اساسنامه، که انرا بیان کردم.
دوم حضور برخی ازشرکت کنندگانی که باوجود فعالیت های مستمر شان، دیدگاهایم، با انان همسو نبوده و نیست.
این موضوع را تلفنی با آقای شریعتمداری در میان گذاردم. ایشان در پاسخ گفتند، بهر روی یا باید هیچ کاری نکنیم یا باید با وجود دیدگاه‌های متفاوت درچنبن جمع شرکت نماییم.
پس از این تماس تلفنی تا کنون با هم تماس وگفت وگویی نداشته ایم وطبعا از آنچه از آن تاریخ به بعد رویداده است وچگونگی فعالیت ها وتشکیل جلسه ها ونشست ها آن، خبری نداشته و ندارم.
یاد آور میشوم در دیدار هامبورک آقای مهندس شریعتمداری از جمع شدن بدور شعار آزادی وتمامیت ارضی صحبت کرد ولی نامی از فدرال وفدر الی شدن که من مخالف ان هستم نبردند.
هوشنگ کردستانی
پاریس، ششم مهرماه ۱۳۹۸

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مهرداد سیدعسگری
صفحه فیس بوک رهروان نهضت ملی ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.