رفتن به محتوای اصلی

لردگان به جنایت حکومت اسلامی در جنبش خیابانی پاسخ می دهد!
05.10.2019 - 22:25

 

به مردمان جغرافیای لر؛

برای مبارزه هماهنگ، نقشه مند و سراسری آماد شویم!

 حکومت اسلامی تنها نکبت، جنایت، فلاکت، فقر، حقارت،  فحشاء و سرکوب  برای ایرانیان و بویژه مردمان لر به ارمغان آورده است. تزریق ویروس ایدز به شهروندان بختیاری، فاش گشتن تلاش مشابه در شهرهای ایذه و مسجدسلیمان، حکایت از نقشه شوم و هدفمند حکومت اسلامی برای نسل کشی مردمان لر دارد.

شهروندان لردگان امروز به خیابان آمدند. درودشان باد!

دفتر نماینده خامنه ای جنایتکار و .. را به آتش کشیدند و با نیروهای سرکوبگر درگیر شدند. هم اکنون جوانان دلیر بختیاری در خیابان حضور دارند. آنها بدرستی راه مبارزه در خیابان را انتخاب کرده اند.

برای اینکه هزینه جان های شیرین فرزندان ما بسود دشمنان امروز و فردای مان تمام نشود، باید نقشه مند، متحد و با برنامه سیاسی  شفاف، جنبش اقدام در خیابان را با اهداف درازمدت سازمان دهیم.

مبارزه شما که امروز در خیابان هستید، باید در خدمت اهداف استراتژیک شما و اعمال قدرت مستقیم شما مردمان صف مقدم مبارزه قرار گیرد.

باید هم اکنون با کمک معتمدین ترین ها، رزمنده ترین ها و خردمندترین کنشگران سیاسی و اجتماعی لائیک دمکرات و سوسیال، انجمن های خودمدیریت شهری، روستائی و  .. سراسری را در همه مناطق برپا کنیم.

انجمن های سوسیال دمکراتیک و لائیک، نهادهای متشکل از دلاورانی ست که هیچ توهمی به حکومت ایران ستیز اسلامی نداشته، و با هدف برقراری جمهوری ایران، سیاست سرنگونی حکومت اسلامی را از طریق تغییر توازن قوا در خیابان پیگیری می کنند.

هنگام آن رسیده که مردمان لر در جغرافیای خود (چهارمحال بختیاری، خوزستان، بوشهر، لرستان، اصفهان، فارس و ..) نهادهای خودمدیریت را برای 1) خارج کردن اداره سیاسی، اقتصادی و انتظامی از دست حکومت اسلامی و 2) اعمال اراده خود در جغرافیای لر تدارک ببینند.

بیش از 90 درصد منابع نفت، گاز و حجم عظیم آب زیر پای ما می باشد و با خودمدیریتی بر آنها نتنها حکومت اسلامی، بلکه هر نوع دیکتاتوری دیگر را می توانیم فلج کنیم.

پس موقعیت، قدرت و پتانسیل عظیم خود را دریابیم و برای مبارزه طولانی مدتّ به سلاح آگاهی سیاسی مسلح شویم و در کف خیابان به رهبری انجمن های خودمدیریت سوسیال دمکرات و لائیک، سنگربندی کنیم. رهبران جنبش ما، انجمن های خودمدیریت هستند. انجمن های خودمدیریت رهبران آینده را در دل مبارزات سیاسی و اجتماعی پرورش می دهند، بار سنگین سازماندهی براندازی حکومت و در عین خال وظیفه سنگین تر ساختن ایران فردا را بر عهده دارند.

 ما در انقلاب مشروطه با فتح تهران، در پایان دادن به حکومت قومی در ایران، نقش تعیین کننده داشتیم و اکنون نیز با خودمدیریتی بر معادن زیر پایمان، می توانیم حکومت اسلامی را فلج کنیم و زمینه های استقرار نظام سیاسی مبتنی بر داد، دمکراسی و لائیسیته در کشور را تدارک ببینیم.

و بدیهی ست که اینهمه، در گرو همبستگی ملی جامعه ایرانی می باشد که ما از آن همچون مردمک چشم نگهداری می کنیم.

حکومت اسلامی به جرم چهل سال جنایت در سراسر ایران و نیز اقدام اخیر تکثیر ویروس ایدز در مناطق لرنشین، شایسته سرنگونی و فرستاده شدن به زباله دان تاریخ است.

در این راستای سیاسی:

به حمایت از مبارزان  لردگان برخیزیم!

نعلین لیس های وابسته به حکومت را از صفوف خود طرد کنیم!

مهستان ها (انجمن های خودمدیریت لائیک و دمکراتیک) را برپا کنیم!

خلع قدرت از حکومت اسلامی را در روستاها، محلات و شهرها در دستور کار بگذاریم!

خارج ساختن سلطه حکومت اسلامی بر منابع نفت، گاز و آب، حق طبیعی مردمان جغرافیای لر بوده و این هدف را در  چارچوب خودمدیریتی سوسیال دمکراتیک تامین کنیم!

 اقبال اقبالی

05.10.2019

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.