رفتن به محتوای اصلی

عقابان کرد در چنگال کرکس‏ها
14.10.2019 - 17:37

پاینده ایران

ای آفریدگار پاک
ترا پرستش می‏کنم و از تو یاری می‏جویم .

عقابان کرد در چنگال کرکس‏ها
ترکیه نشسته بر سر لاشه‏ی امپراتوری منحط عثمانی که پیشینه‏ی ننگین قتل عام ارمنیان را بر دوش می‏کشد. برای چندمین بار، بی‏پروا با سلاح‏هایی که «ناتو» در اختیارش گذاشته، دست به هجوم وحشیانه و نسل‏کشی کردها زده است. خیال پردازی‏های پان ترکیسمی، برخاسته از توهمات بی‏پایه و استعمار ساخته، توانسته است سیاستمداران ترکیه را در چنبره‏ی نقشه‏های شوم امپریالیست‏های شرق و غرب گرفتار آرد تا با افنخار نقش «گرگ خونخوار» را در منطقه ایفا کنند و دلخوش باشند وعده‏های آمریکا و اتحادیه اروپا که ممکن است در آینده‏ای نامعلوم و مبهم، نان پاره‏ای جلوی نو عثمانی‏های بی‏خردِ خود شیفته‏یِ زشت روی و زشت کردار، پرتاب کنند. رییس جمهور دلال مسلک، پریشان‏گو و جنگ طلب آمریکا که جامه‏ی رهبری امپریالیسم و سرمایه داری بحران زده‏ی جهانی را بر تن کشیده است، با نشان دادن چراغ سبز به بازماندگان عثمانی‏ها به آنان اطمینان داده است که با خیال راحت و به زعم خویش به «اختلافات 200 ساله ترک‏ها با کردها» بپردازند و با سکوت روسیه و شورای امنیت دست آموز آمریکا، نسل کردها را از منطقه براندازند. جهانیان فراموش نکرده‏اند درنده‏خویی‏های «صدام حسین»، آن سرجوخه بغداد که ادعای رهبری جهان عرب به دوران جنگ عراق علیه ایران را داشت؛ هزاران تن از کردهای مظلوم را زنده به گور کرد؛ با بمب های شیمیایی ساخته‏ی جبهه‏ی متحد قدرت‏های سلطه‏گر جهانی نیز جان هزاران تن از کردهای گرد * ستاند و هنوز هم بازماندگان آن جنگ دهشتناک تاول بر جگر و چشم خویش دارند. داعیه‏داران خلافت اسلامی نیز که خواب پریشان احیای روزگار بنی‏امیه و بنی‏عباس را می‏دیدند با وحشیانه‏ترین رفتار که یادآور همان روزگار بود بر جان و مال و ناموس کردها یورش آوردند و فجایعی آفریدند که در تاریخ جهان بی نظیر است. این بویناک‏ترین جانوران اعصار که دست پرورده همان جهانخواران هستند از پشتیبانی نامحدود عرب‏های مرتجعِ منطقه نیز بهره‏مند هستند.
خواهران و برادران عزیز کرد
مثلث شوم پان ترکیسم، پان عربیسم و خلافت اسلامی، دشمن شماست. میهن شما فلات بزرگ ایران است. ایران میهن بزرگ کردهای گرد سرافراز است. دل‏های عاشق و خونین و چشمان پراشک همه ایرانیان باشنده، در سراسر ایران بزرگ، نگران شماست؛ هر کجا که کرد هست، آن‏جا ایران است.
حزب ملت ایران با پیشینه‏ی 70 سال فعالیت بی‏امان، برای وحدت همه ایرانیان باشنده در فلات ایران و با پیروی از رهبر شهید خود «داریوش فروهر» که همواره تلاش داشت تا کردان گرد، زندگی شایسته خود را داشته باشند؛ ضمن همدردی با خواهران و برادران مصیبت زده‏ی کرد، از همه‏ی وجدان‏های بیدار در سراسر جهان می‏خواهد نسبت به نسل کشی کردها، بی‏تفاوت نباشند و به دولت‏های خود فشار آورند تا از صدور سلاح و تجهیزات نظامی به ترکیه خودداری و حکومت‏گران ترکیه عثمانی را محکوم کنند.
*)حلبچه و سردشت
بژی ایران، بژی کرد
حزب ملت ایران
21 مهر ماه 1398

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مهرداد سیدعسگری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.