رفتن به محتوای اصلی

علی جوانمردی در راه روح الله زم
15.10.2019 - 20:52

برادر .... تجزیه طلب ما "علی جوانمردی" که در دروغ سرایی دست کمی از "روح الله زم" و "امیر عباس فخر آور" ندارد در سخنانی پیرامون استرداد یا ربایش روح الله زم مدعی شده است:
۱. شخصی به نام ... روح الله زم را با وعده دیدار با "آیت الله سیستانی" در نجف او را فریفته و روح الله زم با وعده روانه عراق و دستگیر شده است. اما:
اول: جایگاه آیت الله سیستانی به عنوان مرجع اعلی در عراق و جهان شیعه به گونه ای است که اگر قرار باشد ایشان شخصی را به حضور بپذیرند تمام رژیم با هم نمیتوانند مانع شوند و در عراق یا جای دیگری او را بربایند. کافی است مرجع اعلی یک کلام بگوید قاسم سلیمانی نباید پایش را در عراق بگذارد، بی قید و شرط کار تمام است.
دوم: لزومی ندارد شخص دیگری دیدار با آیت الله سیستانی را هماهنگ نماید. بالاخص شیرین نجفی که هیچ سر و سری با روحانیت ندارد. مضافا اگر بنا بر هماهنگی قبلی هم بوده باشد باید بگوییم آیت الله سیستانی دفتر مراجعات مردمی دارند و با یک تلفن میتوان مطمئن شد که آیا قراری برای دیدار نهاده شده است یا خیر.
سوم: امثال علی جوانمردی از ساختار روحانیت خبر ندارند. در گیر و دار اربعین حسینی، آیت الله سیستانی فرصت پذیرفتن کسی، آن هم شخص بی ارزشی مانند روح الله زم.
۲. علی جوانمردی دروغ های جالب تری هم گفته است. من جمله اینکه شخصی به نام سمیرا ... از مامورین اطلاعات رژیم را دستگیر کرده ایم و او اعتراف کرده است و مدارک را به سازمان ملل خواهیم داد.
نکته: مگر علی جوانمردی و این اپوزوسیون دولت هستند؟ بازداشتگاه دارند؟ با چه مجوزی این شخص را نگهداری میکنند؟ با چه مجوزی از او بازجویی کرده اند که اعتراف کرده است؟
بهتر آنکه علی جوانمردی از سرنوشت روح الله درس بگیرد و سعی کند کمتر دروغ ببافد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مازیارشکوری
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=481122952473070&set=a.131790090739693&type=3

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

اسحاق

با عرض سلام و دورود خدمت شما روزی که اسرائیل هدف موشکهای حماس قرار گرفت و بسیاری از کودکان و زنان و مردان اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند سپاه پاسداران بسیجیها و ارزشی ها و خامنه ای جشن گرفتند و خوشحال شدند و شیرینی و شکلات پخش کردند سپاه پاسداران از مدتها قبل موشکهای خود را به حزب الله لبنان حماس و جهاد اسلامی ارسال کرده بود و وقتی که خامنه ای به حماس دستور حمله نظامی را صادر کرده بود حماس هم به دستور خامنه ای اینکار را انجام داد همه موشکهایی که به اسرائیل شلیک شده است ساخت ایران بوده است و روی موشکها به زبان فارسی و عبری نوشته شده مرگ بر اسرائیل تا زمانی که خامنه ای در ایران است هیچ کشوری در جهان امنیت نخواهد داشت خامنه ای باید همانند قاسم سلیمانی به هلاکت برسد و به جهنم برود ایران 100% در حمله حماس به اسرائیل نقش داشته است زمانیکه هواپیمای اوکراین توسط موشکهای سپاه نابود شد انها 3 روز این موضوع را از مردم ایران مخفی کردند و گفتند ما نقشی نداشتیم و تکذیب کردند جمهوری اسلامی دورغگو است من با نظر اقای جان بولتون کاملا موافقم و باید هر چه سریعتر رژیم ایران سرنگون شود و اکنون فرصتی طلایی برای اسرائیل پیش امده است تا رژیم ایران را سرنگون کند امریکا علاوه بر تجهیزات نظامی برای اسرائیل باید نیروهای ویژه هوابرد خود را به اسرائیل اعزام کند تا به ارتش اسرائیل کمک کنند بعد از نابودی کامل غزه و فلسطین امریکا و اسرائیل باید باهم به ایران حمله نظامی کنند تهران را بطور کامل محاصره و اشغال کنند و خامنه ای و سپاه پاسداران را نابود و به هلاکت برسانند جنگی که سالهاست بین فلسطین و اسرائیل است مقصر اصلی ان جمهوری اسلامی است خامنه ای قصد دارد اسرائیل را از روی کره زمین ریشه کن کند من به شرفم قس

پ., 12.10.2023 - 19:59 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.