رفتن به محتوای اصلی

رئيس‌دفتر روحانی: اتهام ارتباط دولت با آمدنیوز اهداف انتخاباتی دارد
24.10.2019 - 18:36

او یکی از مصداق‌های جنگ روانی را مرتبط دانستن برخی اعضای دولت به کانال تلگرامی آمدنیوز دانسته و گفته است باید از فردی که این اظهارات را مطرح کرده‌ سوال شود که «شما بر اساس چه مستنداتی این اظهارات را مطرح می‌کنید؟»

آنچه درچندروزگذشته وآینده درحوزه نفوذمیان مکانهای طبقه‌بندی شده نظام توسط ادمین‌های #آمدنیوز گفتم وخواهم گفت مربوط به سالهای۹۵و۹۶است.جمعی ازنمایندگان پیگیرآن اخباربودندوهستند.هدف بازتعریف آن خبرهاست تاجامعه مطالبه‌گر اعترافات زم باشد؛وقت تکذیب گذشته،آقای سخنگوخیلی بخودش زحمت ندهد

در روزهای گذشته جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس، چندین بار به ارتباط شماری از اعضای نهاد ریاست جمهوری با آمدنیوز اشاراتی داشته است. وی روز چهارشنبه نیز در توئیتی نوشت که دو نفر از دستگیرشدگان در سال ۹۵ و ۹۶ «اعتراف کردند با یکی از وزرا وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وقت کمک مالی دریافت می‌کرده‌اند».

 

جواد کریمی قدوسی@KarimiGhodousi
 
 

دونفر از خبرنگاران و ادمین‌های تلگرامی و و رسانه های زنجیره‌ای که درسال ۹۵ و ۹۶ دستگیر شدند اعتراف کردند با یکی از وزرا وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وقت کمک مالی دریافت می‌کرده اند.

 
492 people are talking about this
 

با این حال سخنگوی قوه قضائیه گزارش‌ها درباره بازداشت تعدادی از افراد در نهاد ریاست جمهوری به اتهام ارتباط با روح‌الله زم، مؤسس وب‌سایت آمدنیوز، را تکذیب کرده است ولی کریمی قدوسی می‌گوید این بازداشت‌ها مربوط به سال ۹۵ و ۹۶ است.

محمود واعظی نیز با اشاره به اینکه دولت قصد دارد از کریمی قدوسی به دلیل طرح این اتهامات شکایت کند گفته است: «شکایت‌هایی که می‌شود بستگی به فردی دارد که از او شکایت می‌شود، در برخی از شکایت‌هایی که می‌کنیم خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد».

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
رادیو فردا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.