رفتن به محتوای اصلی

برای تکمیل یک خبر!
16.11.2019 - 18:50

مجددا همین خبر با عکس و توضیحات ترور شهریار شفیق جمعه 15 نوامبر ساعت یک = 3 دقیقه بامداد در سایت گویانیوز درج فرمودید.مبنی بر اینکه ( برقعی) قاتل شهریار شفیق در سرکوبی نیرو های لبیرال و ضد انقلابی نقش داشته !

بنا براین ازشما تقاضامندم برای تکمیل شدن این خبرمطالب و اطلاعات ذیل را لطف و عنایت فرموده در همان سا یت گویانیوزدرج فرمائید.

1) مرحمت فرموده مراچعه کنید به نشریه اتحاد کار شماره36 به تاریخ سال 1376که اقایان ابوالحسن بنی صدراولین رئیس جمهوری اسلامی ایران و شاهدش اقا ی ابولقاسم مصباحی معروف به( شاهد سی) در داده مستقل میکونوس شهادت دادند که ما پرونده ترورو قتل شهریار شفیق و کاظم رجوی را خوانده ایم.

2) ونیز کتاب های هنوزدربرلین قاضی هست وسیستم جنایت کار چاپ المان به سال 2000 در مورد ترور و قتل شهریار شفیق بیشتر توضیح داده شده.

3) و نیزهمینطورکتاب اقای بهرام چوبینه با عنوان پشت پرده های انقلاب اسلامی به تاریخ اکتبر  سال 2002 چاپ المان راجع به تروروقاتل شهریار شفیق اطلاعات جامع و بیشتری نوشته شده.

4) ونیز درکتاب اقای پرویز دستمالچی با عنوان ترور به نام خدا که در سال 2013 در امریکا به چاپ رسیده  توضیحات نسبتا  خوبی راجع به ترور شهریار شفیق و قاتل او مرقوم فرموده اند.

5) ونیزسه شنبه 9 اوریل سال جاری اقای ایرج مصداقی طی یک یاد داشت بلند بالا با عنوان تروریست ولایی درسایت تلویزیون میهن مرقوم فرمودند که ابوالفضل برقعی قاتل شهریار شفیق  همان عبدالله برقعی میباشد که سال 1359 در لندن بمب گذاری کرد و تحت تعقیب پلیس انگلستان میباشد! پس ملاحظه فرمودید که برقعی در جنگ کشته نشده!

در ضمن چون در سایت گویانیوز و ایران کلوبال و اخبار روزطی این سه روز اخیر خواندیم که اقای علی اکبر ولایتی در روزهای 14 و 15 بخاطر یک نشست اسلامی سفر میکند به کشور اذربایجان البته به نقل از( یک روزنامه بیت المقدس پست)  در اسرائیل ! ودادگستری ارژانتین خواهان دستگیری و استرداد نامبرده به ارژانتین میباشد بخاطر دست داشتن نامبرده در انفجار مرگز کلیمی های ارژانتین در 18 جولای سال 1994.

بنده ضمن مراجعه به سایت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چنین سفری را درباره اقای علی اکبر ولایتی به کشوراذربایجان مشاهده نکردم. با پوزش و سپاس.

رونوشت به ایرانی های با وجدان دمکرات لائیک و طرفدار واقعی حقوق بشر و حرمت و کرامت انسا نیت در سرتاسر جهان.

با احترام همیشگی

برقعی مرتضا

در کشور سویس و ساکن شهر حقوق بشری ژنو

جمعه 15 نوامبر سال 2019

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.