رفتن به محتوای اصلی

دنیای عجیب و غریب وبرعکس
22.11.2019 - 16:11
تفسیر از:
ترجمه و تقسیر از راشل زرگریان

 

دنیای عجیب و غریب وبرعکس

برگرفته از     walla mako  و

ترجمه و تقسیر از: راشل زرگریان

"آندریا آبلی" زنی 35 ساله اهل رومانی که خود را ستاره اینستاگرام  مینامد موفق به جذب بیش از سه میلیون طرفدار شده است که از باسن او تعریف و تمجید میکنند. باسنی که زیر تیغ جراحی پلاستیک فرمی را گرفته آنطور که آندریا میخواهد. هواخواهان او برای دیدن تصویرهای باسن او حاضر به پرداخت هزینه های سنگین هستند. آندریا میگوید: طنز و جذابیت جنسی را در پست های خود می گنجم و این خیلی خوب کار میکنه. او هر سال از همین راه یک میلیون و نیم دلار بخاطر باسن جراحی شده اش دریافت میکند. طبق گفته خودش در گذشته شغل او بنا کردن سایت های اینترنتی بوده و همچنین رشته حقوق تحصیل کرده. اما اینکار را پشت سر گذاشته و به گفته خودش فکر وبکری کرده که پول هنگفت از طریق اینستاگرام بدست بیاره. آندره پس از جراحی باسن خود تصویرهای متفاوتی از آن گرفته که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و برای هر پست بین 500 تا 5000 دلار دریافت میکند. علاوه بر عکس های فاش شده اذعان میکند که اینستاگرام خود دارای پست های اسپانسر (حامی) از همه طرف است. با هزینه 7 دلار در ماه بسیاری از پیروان وی علاقمند به عکس های او هستند. البته تعداد معدودی هم وجود دارند که علیه او ظاهر شدند. مثلا یک نفر نوشته: چرا کسی بخواهد مثل تو دیده شود؟ آیا میتوانی با این باسن بنشینی؟  شخص دیگری  نوشته که مایل است که او در جهنم سوزانده شود وقتی که این اتفاق افتاد همگان بوی پلاستیک را حس کننند. با خود فکر میکنم آنهائی که طرفدارش هستند چگونه فکر میکنند؟

 אנדריאה אבלי כוכבת רשת (צילום מסך)

 آندریا آبلی ( تصویر برگرفته از walla news ) هرسال یک میلیون و نیم دلار درآمد دارد.

 

 

"عمبر لاک" ( عمبر در زبان  فارسی بمعنی کهربا است )  دختری 24 ساله اهل استرالیا تا کنون بیش از 23000 یورو صرف جراحی و خالکوبی روی بدنش کرده است که مانند "زن دراکولا" بنظر برسد. او تا جائی پیش رفته که به مدت سه هفته یکی از چشمهایش کور شده بود. بیش از 200 خالکوبی روی بدن و برش زبان و کشش گوش نیز انجام داده است. عمبر همچنین یک عمل جراحی روی قفسه سینه اش انجام داده. او خود را "ازدهای سفید"  با چشمان آبی مینامد. آخرین تغییری که وی انجام داده یعنی کشش گوش خطرناکترین بوده. تعداد کسانی که در دنیای امروز جراحی پلاستیک انجام میدهند و همینطور خالکوبی بینهایت زیاد شده مخصوصا بین جوانان. با خود فکر میکنم خداوند خیر و برکت داده به جراحان پلاستیک و خالکوبها.

 

 אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון (צילום מסך)

 عمبر لاک قبل و بعد از جراحی (برگرفته از walla news)

رگرفته از Mako: از زمانی که اینستاگرام نزدیک به یک دهه قبل وارد زندگی ما شده میلیون ها کاربر از آن برای بارگذاری عکس های تحریک آمیز خود و تحسین و لایک ها استفاده کرده اند. زنی انگلیسی که مربی ورزش است بنام "لوری ج" سی ساله به گفته خودش تا کنون بین 100 الی 200 نفر با مرد هائی که از طریق شبکه های اجتماعی شناخته همبستر شده. او در اوج اعتیاد به سکس هر هفته با 2 الی 3 مرد جدید بوده. لوری می گوید که در حال رکود بوده که ناگهان بطرف سکس با غریبه ها وسوسه شده وشبکه های اجتماعی با ترس و وحشت در دسترس او قرار دادند. او میگوید: دیگر نیاز به مراجعه  به یک نوار ویا پرداخت هزینه برای سایت های دوست یابی نیست. از طریق اینستاگرام مستقیما و براحتی در عرض چند دقیقه پسر پیدا میکند. رابطه جنسی برای او مانند مواد مخدر بوده. او در عرض چند دقیقه پیام های شخصی از مردانی که هرگز ملاقات نکرده دریافت میکرده که او را در تاریخ معینی دعوت میکردند. برای او رابطه جنسی با غریبه ها خیال نهائی بوده اما در همان زمان نیز احساس درماندگی میکرده. گاهی پسری میخواسته بیش از یکبار با او ملاقات کند اما اعتیاد او باعث فرار از یک رابطه ثابت بوده. ملاحظات ایمنی را نادیده گرفته و هیچوقت با کسی که ملاقات کرده او را بررسی نکرده. تا اینکه برخورد بد یک غریبه لوری  را متقاعد کرده که باید راه حلی برای اعتیاد خود پیدا کند. رفتار خطرناک آن غریبه با او هنگام همبستر شدن باعث شده که لوری به مرکز ترک اعتیاد از سکس همراه با چند نفر معتاد دیگر مراجعه کند که آنرا برنامه 12 مرحله ای مینامند. لوری  میگوید: شبکه های اجتماعی فوق العاده هستند و میتوانند بما کمک کنند اما باید بخاطر داشته باشیم که آنها طبیعت اعتیاد آور دارند. او به گفته خودش هم اکنون وارد رابطه ای جدی تر شده که دارای پتانسیل قوی است.  بخود میگویم شاید که هر انسانی نوعی دیوانگی دارد اما در دنیای امروز از قرار معلوم آنطور که پیش میرود کسی دیوانه محسوب میشود که نرمال باشد.

 

برگرفته از Mako: در آمریکا در یک ساندویچ فروشی بنام پاپا ایز از ماه اوت گذشته در شبکه های مختلف راه اندازی شده. این ساندویچ خاص ساندویچ مرغ است که از همه مغازه ها ربوده شده. اما بعلت اتفاقات ناهنجار به مدت دو ماه فروش آن متوقف شده. مشتریان آن ادعا میکنند که این بهترین ساندویچ مرغ است. در هفته گذشته بعلت صف های طول و دراز برای بدست آوردن آن حوادثی خشن اتفاق افتاده. در آغاز همین هفته یکی از کارکنان شبکه در ایالت کلمبیا تانزی زن 55 ساله ای را به روی زمین کوبید و باعث شده که شش تا از دنده های او شکسته شوند. کارکن مدعی است که آن زن  او را سیاهپوست  خوانده وهمین باعث شده که بقیه پول او را پس ندهد وسپس او را دنبال کرده و به او حمله کرده. در شعبه دیگری بخاطر همین ساندویچ در ایالت مریلند یکی از مشتریان بطور سیستماتیک خود را در صف جلو انداخته و مشتری دیگری با چاقو به او حمله کرده و او را از پای در آورده. آیا دنیا عجیب و غریب و  برعکس نشده؟

21.11.2019

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

راشل زرگریان
برگرفته از:
walla news and mako
اسرائیل

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.