رفتن به محتوای اصلی

هاشم خواستار: اعتراض موجب عزت و پیشرفت است
گزارش صدیقه مالکی فرد، همسر هاشم خواستار
27.11.2019 - 14:41

 

گزارش صدیقه مالکی فرد از تازه ترین وضعیت زندانی سیاسی، هاشم خواستار، و دیگر دستگیرشدگان ۲۰ مرداد ۹۸ مشهد:

امروز یکشنبه ۳آذر ۹۸ است برای پی گیری پرونده عزیزان به اتفاق آقای حسین سپهری به دادگاه انقلاب رفتم
امروز ۱۰۶ مین روز است که خواستار درسلول انفرادی اطلاعات مشهد اسیر است بقیه عزیزان را گفتند آقای مرتضوی را به اصفهان منتقل کردیم آقای سپهری را به زندان وکیل اباد آقای نوری زاد درسلول عمومی اطلاعات گفتم چرا آقای نوری زاد و خواستار را به زندان منتقل نمی کنید گفتند زندان برای آقای نوری زاد و خواستار آسیب زاست!!!! .....قرار شد آقای خواستار را هم به بند عمومی منتقل کنندودرخواست ملاقات کردم و قبول کردند وگفتنداز اطلاعات به شما زنگ می زنند که متاسفانه هیچ خبری نشد ....

امروز دوشنبه چهارم آذر ۱۳۹۸است صبح برای پی گیری وضعیت ۵ شماره تلفن موبایل که اداره اطلاعات مشهد اردیبهشت ۹۷ قطع کرده اند به حوزه قضایی همراه اول واقع درخیابان جانباز ۲ رفتم ( البته از اردیبهشت ۹۷ بارها به ادارات مختلف برای رفع انسداد شماره های تلفن رفته ام )آنها گفتند هنوز دستوری برای رفع انسداد شماره های شما نیامده لذا باشماره تلفن ۱۱۳ ستاد خبری اطلاعات تماس گرفتم .که کارشناس مربوطه گفتند پیگیری می کنم .من باتوجه به سردی هوا و نزدیک به ۲۰ ما ه از این اداره به آن اداره رفتن وبی نتیجه برگشتن خیلی ناراحت شدم وکل ناراحتی ام را بر سر آن کارشناس مسئول خالی کردم. ..خلاصه آقای کارشناس گفتند بروید شعبه ۹۰۳ دادسرای انقلاب ....

امروز دوشنبه ۴ اذر۹۸ برای پیگیری قطع شماره های همراه و علت بدقولی برای ملاقات همسرم به دادسرای انقلاب رفتم ... گفتند الان همسرتان را برای ملاقات می آورند دادسرا .
ساعت از ۹ صبح گذشته بود که همسرم را آوردند واز اینکه دیدم ایشان با وجودبودن نزدیک به چهار ماه در زندان انفرادی اطلاعات مشهد همچنان شاد وبا روحیه هستند....خوشحال شدم بعداز احوالپرسی و ابلاغ ورساندن سلام همه دوستان داخل و خارج ایران وهمکاران که حضوری ویا تلفنی ازسراسر ایران با واسطه یا بی واسطه جویای حالشان بودند ایشان متقابلا سلام مخصوص خدمت همه دوستان وهمکاران رساندند.
از وضعیت ایشان در انفرادی اطلاعات مشهد پرسیدم .ایشان گفتند از دیروز مرا به بند عمومی منتقل کرده اند انفرادی و عمومی هردو زندان است ودر هردو جا از دیدن آفتاب و.... محروم هستیم حتی هواخوری هم همین مشکل را دارد یک روز سرده که نمی رویم هواخوری یک روز تعطیله که نمی رویم تازه وقتی هم که می رویم آفتابی نیست ازمن خواستند که از دکتر بپرسم وقتی هفته ها از دیدن آفتاب محرومیم برای سلامتی خود باید چکارکنیم.
موردبعدی از آمدن آقای بازپرس روز پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ به سلولشان .
گفتند به بازپرس پرونده گفتم بعداز حضرت محمد ص تنها خلیفه ای که به مرگ طبیعی از دنیا رفت ابوبکر بود عمر راکشتندحضرت علی را کشتند عثمان را کشتند حضرت امام حسن را کشتند بعد خلیفه مسلمین آن زمان(یزید) نه تنهانوه پیغمبر را سر برید بلکه تمام اقوام و انصار ایشان را از دم تیغ گذراند و......
در جمهوری اسلامی در زمان آقای خمینی همه مخالفین و منتقدین نظام را ...کشتند بعد با بازرگان بنی صدر موسوی کروبی هاشمی و.......چه کردند درصورتیکه دریک حکومت دموکراتیک که نمونه های آنرا در جهان می بینیم بدون کشت و کشتار چقدر موفق عمل می کنند در کشورهای دموکراتیک انتقاد و اعتراض نه تنها مذموم نیست بلکه اآنرا موجب عزت و پیشرفت و...کشور می دانند.
ولی شما به جرم انتقاد که خودتان نتوانسته اید یکی از انتقاداتم را رد کنید. اموزش وپرورش مرا کسر حقوق کردند مرا زندا ن بردید بدون یک روز مرخصی اداره اطلاعات مرا از جلو باغم ربودند و۱۹ روز در بیمارستان روانی زندانی کردند نزدیک چهار ماه است که مارا در سلول انفرادی زندان اطلاعات ممنوع التلفن و ممنوع الملاقات و... اسیر دارید....درصورتیکه تمام کارهایی که من کردم نه تنها جرم نیست بلکه همه کارهایم مقالاتم مصاحبه هایم و....موجب مباهات و سر فرازی یک ایرانی آزادیخواه و وطن دوست است....دراینجا به شما هشدار می دهم هر حکمی غیر از آزادی بدون قید و شرط قاضی برایم صادر کند اول باعث ننگ برای قوه قضائیه خواهدبود دوم آن قاضی نه تنها منفور مردم فهیم و آزادیخواه ایران و جهان خواهد بود بلکه موردتحریم جامعه جهانی نیز قرار خواهد گرفت.آقای بازپرس گفت تهدید می کنید گفتم نه حقیقت را می گویم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا
برگرفته از:
https://t.me/jonbesheiranian/10025

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.