رفتن به محتوای اصلی

در چهلمین روز به خاک افتادن صدها زن و مرد آزاده دراعتراضات آبان ماه
بپا خیزیم
23.12.2019 - 17:02

در آبان ماه ، با گراني بنزين  بار ديگر مردم ايران در سراسر كشور به خيابان ها آمدند تا به دنيا بگويند "بنزين فقط بهانه است / اصل نظام نشانه است!" رژيم فقها در آبان ١٣٩٨ بار ديگر خصلت فاشيستي مذهبي خود را به دنيا نشان داد. اين بار بيشتر مردم از قشر فقير و متوسط به ميدان آمده بودند و رژيم به اعتراضات مردم كه از  جنس ديگري بود  با گلوله هاي جنگي  و حتا "دوشكا" جواب داد  و در بعضي از شهرها ( شيراز و ماهشهر) با آوردن تانك  به قتل عام مردم پرداخت . آدمكشان رژيم فاشيستي مذهبي، جمجمه هاي جوانان را در خيابان هاي شهرها نشانه گرفتند و هيچ شرمي از كشتار مردم نداشتند.   

پس از این جمجمه‌های سوراخ شده واین خون‌های ریخته شده، دیگر همه چیز تغییر کرده است. همه‌ی تعاریف، مفاهیم و معانی در کلمات و نماد هايي که از آن‌ها استفاده کرده‌ایم و می‌کنیم تغییر کرده‌اند. يك طرف رژيم فاشيستي مذهبي است و طرف ديگر مردمان ايران. از همین روست که دیگر محکوم کردن و بیان همدردی، کافی نیست. بايد وارد عمل شد  و ترديدي نداشت و در سرنگوني رژيم  شركت كرد.

در همگامی با فراخوان مادران داغ دیده وپشتیبانی از خانواده های جانباختگان از  پنجم دي ماه ٩٨ به مدت يك هفته گراميداشت جانباختگان ايران زمين است ، با حضور خود در منزل پدران و مادران جوانان از دست داده، همدردي خود را اعلام كنيم و پس از اعلام همدردي  در سراسر ايران اعتراضات خود رادر كف خيابان ها نشان دهيم و آرامش را از كاخ نشينان ولايت فَقِيه  سلب كنيم. با حضور درخيابان هاي ايران زمين، نسل كشي رژيم را به دنيا نشان دهيم تا دست از حمايت اين رژيم آدمكش بردارند.

حزب آزادي و رفاه ايرانيان( آرا) پشتیبان و همراه مبارزات مردمان ایران زمين است و تلاش می کند براي مردم  و خصوصن جوانان اين مرز و بوم رهنمودهایی را اراِئه دهد و به متشکل شدن آنان  یاری رساند . با حضورسازمان یافته  دایمي  خود در خيابان ها است که می توانیم اعتراضات را به سرنگونی رژیم  منتهی کنیم .  

پيروز باد مبارزات مردم ايران

شورای هماهنگی حزب آزادی و رفاه ایرانیان (آرا)

٢٩ آذر ١٣٩٨

hezbara@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.