رفتن به محتوای اصلی

دلایل آمریکا برای کشتن قاسم سلیمانی
03.01.2020 - 11:54

حمله به سفارت یک کشور یعنی حمله به خود آن کشور. یعنی اعلام جنگ. قاسم سلیمانی به همراه تروریست های عراقی و عاملان حمله به سفارت آمریکا در عراق کشته شد. آمریکا طوری او را مجازات کرد که هیچکس نمی تواند منکر دست داشتن سلیمانی و علی خامنه ای در حمله به سفارت آمریکا باشد. آمریکا و ترامپ در زدن سلیمانی، دروغ خامنه ای را که مثل همیشه گفته بود ؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما در اتفاقات عراق دخالت نداریم بر جهان ثابت کرد. آمریکا سلیمانی را با اکیپ تروریست ها و عاملان حمله به سفارت و در بغداد زد. و به معنای درستش « دخالتِ خامنه ای » را - سلیمانی را - زد! یادتان هست که تروریست ها بر روی دیوار سفارت نوشتند « قائدنا سلیمانی » و آمریکا پس از چند روز قائد خشونت را هدف قرار داد. 
سلیمانی شاید از نگاه رژیم و سپاه تروریست و بسیجی های جاهل مثلا یک قهرمان باشد اما از نگاه میلیون ها سوریه ای و عراقی و کشورهای منطقه و جهان و حتی خود ایرانی ها یک تروریست محسوب می شود. او باعث کشته و آواره شدن میلیون ها سوریه ای شده است. او به دستور مستقیم خامنه ای دستور شلیک به معترضان ایرانی و عراقی داده است. جاهلانی که فریب داستانسرایی های حکومت دینی را می خورند و امثال قاسم سلیمانی ها را قهرمان خویش می پندارند بهتر است بر این بیندیشند که در این سال‌ها چه با خویشتن و جهان کرده اند؟! جز انسان ستیزی و خشونت و خشم و عصبیت و ترور و مصیبت چه متاع ارزنده ای بر جهان و انسان امروز ارزانی داشته اند؟ این مشکل امثال خامنه ای است که دوست دارند در تار و پود افسانه ها و انتظار و عقاید و خرافات و مرگ سر و سینه بزنند اما وقتی که بخواهند همان افسانه ها را بر جهان حاکم کنند دیگر فقط مشکل آنها نیست بلکه مشکل جهان هم هست. خامنه ای به سلیمانی می گفت؛ امیدوارم شهید بشوید! ترجمه ی ساده تر این جمله این است که ؛ امیدوارم بمیری! اگر یک حاکمی آرزوی مرگ فرماندهش را می کند یعنی اینکه توقع کشتن انسان‌ها را از فرمانده اش دارد! 
این رژیم با خون و خونریزی و خشونت تغذیه می شود. با جنگ و جنون و منبر و پامنبری های جاهل. و بدتر از همه ی اینها این رژیم با فلسفه ی مُردگی و مرگ زنده است. دیگری ها را به راحتی آب خوردن می کُشد و برای کُشتن دیگران خودش را هم به راحتی آب خوردن می کُشد! 
مشکل از جایی آغاز شد که مردم منبر را با صندلی حکومت، و حکومت انسان بر خویش را با اشغال انسان توسط توهمی به نام ولایت فقیه اشتباه گرفتند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.