رفتن به محتوای اصلی

نقدی: کاخ سفید برای سربازانش تابوت سفارش بدهد
04.01.2020 - 07:49
تفسیر از:
امیرعلی متولی

 

افکارنیوز نوشت:

 سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب در گفتگویی در واکنش به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه توسط تروریست‌های ارتش آمریکا، اظهار داشت: کاخ سفید یا همین امروز برچیدن پایگاه‌های نظامی خودش از منطقه اسلامی را آغاز کند و یا به بازار برود و برای سربازان خودش تابوت سفارش بدهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یا چمدان‌های خودشان را می‌بندند و به کشورهای اروپایی که از آنجا آمدند، برمی‌گردند یا منتظر ضرب شست امت اسلام بمانند.

سردار نقدی تاکید کرد: انتخاب با خودشان است، ما دوست نداریم خون‌ریزی بشود. خودشان انتخاب کنند.

پایان خبر

 

تکمیلی:

محمدرضا نقدی متولد ۱۳۴۰ بوده و پست های متعددی در رژیم جمهوری اسلامی داشته است. وی در سال ۱۳۶۱ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران بود و از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸ بعنوان فرمانده لشکر ۹ بدر فعالیت می‌کرد. او از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹ ریاست سازمان حفاظت اطلاعات ناجا را برعهده داشت و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۸ معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح بود. نقدی در فاصله سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ بعنوان رئیس سازمان بسیج فعالیت می‌کرد و از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ نیز معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل سپاه بود

 

سردار تیمسار دکتر حاج سید محمدرضا نقدی به دقت و درایت در کلام معروف است مثلا زمانی که در سالهای نه چندان دور، فرمانده بسیج کشور بود در مورد دکتر امیر ظریف گفته بود: قدم زدن در خیابان های بروکسل زیر پا گذاشتن خون شهدا بود. (احتمالا مقصودش قدم زدن ظریف با سران مذاکره کننده در ژنو بوده است) نقدی اضافه کرده بود: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان (امیرظریف) در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد. نقدی افزوده بود که تصور میکردم، ظریف، فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند. 

لازم به یادآوریست، شورای امنیت سازمان ملل در سال ۱۳۹۰ محمدرضا نقدی را به دلیل نقض حقوق بشر در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

https://bit.ly/2SSrniK

 

 

Image result for ‫عکس خنده دار سردار نقدی‬‎

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
افکار نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.