رفتن به محتوای اصلی

پیام عاشقانه اقای ترامپ به ایرانیان
16.01.2020 - 19:51

 

پیام عاشقانه اقای ترامپ به ایرانیان

 

 


شیرین سمیعی



new/payam-asheghane-trump1.jpg
از پس فاجعه سقوط هواپیما و کشته شدن عزیزان مردم، بخاطر نادانی و ندانم کاری عاملان رهبر خون آشام ایران، آقای ترامپ ظاهرآ تعارفات چند روز پیش خود با حاکمان ایران را به کنار نهاد و این بار پیامی برای ایرانیانی، که برای ابراز تآثر و انزجارشان از حادثه اسفناک سرنگونی یک هواپیمای مسافربری، باری دیگر به خیابانها آمده بودند، به زبان پارسی فرستاد و در آن از همدردی خود با آنان گفت و از پشتیبانی خود از آنان. فقط حرف و حرف و حرف…بدون کوچکترین واکنش و عمل قاطعی برای اثبات گفته هایش در این باب! این بار هم چو همیشه تنها به حرف زدن قناعت کرد و با شناختی که ما از او بخاطر گفته ها و کرده هایش تا به امروز داریم، معلوم نیست که فردا هم همین حرفها را بزند و باری دگر رای اش عوض نشود، و سخنانش تغییر نکند!

رئیس جمهور پیشین امریکا، اوباما هم برای ایرانیان در بند حکومت اسلامی، تبریک سال نو به زبان پارسی می فرستاد! و اما چو پیشینیانش، نه تنها در طول ریاستش گامی برای رهایی مردم ایران از یوغ جور و ستم حاکمان ستمکارش برنداشت که از آن دژخیمان حمایت هم می کرد.

به امید این که ایرانیان گذشته ها را از یاد خود نزدایند و فریفته سخنان مهرآمیز آقای ترامپ نشوند، و اعتمادی به پشتیبانی او نکنند و با پشتگرمی به گفتار او، بیش از بیش در تیررس سربازان رهبر جانی قرار نگیرند و کشته نشوند. از یاد خود نبریم که او کیست، و در طول ریاستش چه ها گفته و چه ها کرده و چند بار رنگ عوض کرده است! ترامپ همان کسی ست که کردها را ــ که با دشمنانش شجاعانه جنگیده بودند و به او اعتماد داشتند، و او را حامی خود می پنداشتند ــ دست بسته تحویل دشمنان دیرین شان ترکها داد! و دنیا را با این عمل ناجوانمردانه اش شگفت زده کرد!

تغییر یافتن آدمی چو او، و در سن و سال او بعید می نماید. خوشبختانه خود را آنچنان که بود و هست، در طی این سالها به ما نمایاند و چه بهتر که در عوض ویرانی آثار باستانی ما، از همدردی خود با ما ایرانیان و از پشتیبانی و مهر و محبتش با ما بگوید، و ما هم با شناختی که از او داریم، تنها به گفتن thank you mr. President بسنده می کنیم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

طاهره بارئی
asre nou

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.