رفتن به محتوای اصلی

رژیم ، دست رد به كمك پيشنهادي امريكا داده است و اما خود در مانده است ،چه کمکی می شود کرد؟
01.03.2020 - 20:05

رضا فانی :کیانوش جان، گرچه حکومت ایران بسیار بی کفایت است اما در نوشته شما یک تحریف جدی وجود دارد و آن اینکه ایران دست رد به کمک های امریکا زده است. این فقط یک دروغ است. امریکا هیچ پیشنهاد کمکی نکرده و هیچ کمکی هم نفرستاده و فقط مدعی شده است که در زمینه تحریم داروها و موارد پزشکی مربوط به کرونا حاضر است استثنا های قایل شود و این پرونده ها را یک به یک بررسی کرده و اگر موافقت کرد فقط در همان زمینه اجازه بدهد. 

 

اسمایل زرگریان:«حکومت ایران در عرصه برخورد با زور گوئیهای ترامپ از موضع "بجنگ تا بجنگیم" وارد شده است. رویکرد اصلی این دیپلوماسی بزیان کشور تمام شده وهنوز هم ادامه دارد. 

بنظر من از هر قدمی که در یک شرایط استثنائی بوجود میاید حتی یکبار هم شده نباید موضوع را فریب ونیرنگ قلمداد کرد. ویا شرط یا شروط دیگری را به پاسخ تبدیل کرد. آمریکا به ایران رسما پیام فرستاد که این کشور آماده هر نوع کمک به کشور ما میباشد. وبعد سخنگوی وزارت خارجه با بد ترین وزشت ترین کلمات که در عرف بین المللی بی سابقه است میگوید این پیام جز فریب و نیرنگ هدف دیگری را دربر ندارد وآنرا رد میکند. ماها که بطورجدی مدافع مذاکره و رفع تنش بین دو کشور هستیم نمیتوانیم ونباید سکوت نمائیم و بلافاصله بدلیل اهمیت موضوع از حکومت بخواهیم از این فرصت برای قدم های بعدی استفاده نماید. حداقل پاسخی بدهد که تنش را کم کند. پاسخ مردم ما در این شرایط سخت و دشوار همان پاسخی نخواهد بود که سخنگوی وزیر امور خارجه حکومت گفته است. کیانوش جان همینجا از طریق فیسبوک نظر سنجی کن.»

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.